- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
Arkadaşlar bugün itabarı ile PS mi almış bulunuyorum.. Rengi beyaz.. Sıfır kmAdapazarı Honda bayisi Ersin'den aldım.. Ayrıca Ersin Ağabey'ede ilgisinden ötürü çok teşekkür ediyorum.. Zaten kendisi hemşerim olur biraz.. Adapazarından Zonguldak Ereğliye kadar toplam 145 km lik yolu bindim geldim.. Düzce üzerinden.. Valla ne diyeyim çok güzeldii.. Diğer paylaşımları ve resimleri daha sonra yine yazarım sizlere.. Çok yorgunum da..
![]()
şükrü abi motorun hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan:rendeer: