Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Arkadaşlar bugün itabarı ile PS mi almış bulunuyorum.. Rengi beyaz.. Sıfır km :) Adapazarı Honda bayisi Ersin'den aldım.. Ayrıca Ersin Ağabey'ede ilgisinden ötürü çok teşekkür ediyorum.. Zaten kendisi hemşerim olur biraz.. Adapazarından Zonguldak Ereğliye kadar toplam 145 km lik yolu bindim geldim.. Düzce üzerinden.. Valla ne diyeyim çok güzeldii.. Diğer paylaşımları ve resimleri daha sonra yine yazarım sizlere.. Çok yorgunum da.. :)

şükrü abi motorun hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Kaan nerdesin sen kardeşim yaa.. Sağol.. sonunda hayallerime kavuştum..

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Kaan nerdesin sen kardeşim yaa.. Sağol.. sonunda hayallerime kavuştum..

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

yeni motorunuz hayırlı uğurlu olsun,Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin,gönlünüzdeki motora kavuştuğunuz için sevindim,tekerin hep düz bassın
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Şükrü abiii :D hala resim bekliyoruz biliyorsun değil mi :D :queen:

Abi valla PS150i alan ( bende dahil ) gezmekten pek fırsat bulamıyor siteye girmek için :D
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
slm arkadaşlar bu motorlarda 20000 bin km den sonra mil,krank piston degişimi oluyormu ps için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:43 ----------

slm şükrü sitede yoksun motorun tekrar hayırlı olsun sanırım 5800 e aldın.şmdi sahibinden comda anes motordaki ilanda 5970 orjinal cam,çantayla beraber.sen biraz şanslı olanların arasındansın ben 6500 aldım:pr:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İşte PS'min ilk resimleri agaa..
/imageshack.us/photo/my-images/18/grnt0421v.jpg/]
grnt0421v.jpg
[/URL]

grnt0425.jpg
[COLOR="Silver"

[/COLOR][IMG]http://imageshack.us/img402/6635/grnt0426q.jpgimageshack.us/img638/2049/grnt0418.jpgimageshack.us/img4/2973/grnt0419b.jpgimageshack.us/img4/4627/grnt0420y.jpgimageshack.us/img42/2900/grnt0423.jpgimageshack.us/img809/624/grnt0424.jpgimageshack.us/img24/8750/grnt0425.jpg[/IMG]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/5/grnt0425.jpg/][IMG]http://img5.imageshack.us/img5/8750/grnt0425.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/577/grnt0418.jpg/][IMG]http://img577.imageshack.us/img577/2049/grnt0418.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL][COLOR="Silver"]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
honda ps150 5000 bakımı

şükrü abi motorun benimkisinden güzell:cat:
özellikle şu fotorafa bittim
grnt0418.jpg




bende 5000 bakımını aşmama ragmen daha bakımı yeni yaptırdım da biraz tuzlu oldu sanki birde yeni motorun parçaları değişmiş garantiden niye değişmiyo oda bi soru işareti:)
2wc05co.jpg


bakımdan sonra o ses kesildi ama bi zaman sonra gene yapar dediler:pale:
hafifte sanki gazı azcık daha iyi alıyo gibi geldi bana :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
7
150i honda almayı düşünüyorum şehir içi için tavsiyeve motorun +ve eslileri neler kullanıcıların yazmasını dilerim tşk ler .....AMCA.....
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
bu motoru bır arkadasım almak ıstıyordu start - stop ozellıgı mevcutmus ornegın kırmızıda durdugunda kendılıgınden stop gıbı ne kadar dogru bılemıyorum .
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
150i honda almayı düşünüyorum şehir içi için tavsiyeve motorun +ve eslileri neler kullanıcıların yazmasını dilerim tşk ler .....AMCA.....

Motosikletin artı ve eksilerini sormuşsunuz anladığım kadarıyla.. Bunda hiç eksi yok bana göre hep artı :queen: .....AMCA... yı anlamadık ama :cherry:
Kesinlikle tavsiye ederim.

Bu motosiklette start stop olayı yok.. Bahsettiğiniz model Honda PCX..
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
Arkadaşlar herkese merhaba ,bende bu motordan almak istiyorum ve bir tanede buldum şu an.sizden bilgi almak istiyorum ,buldugum motor 2009 model olup 8000 km de,kazası düşmesi çizigi yok temiz kullanılmış bir motor fiyat noktasındada 4 milyar gibi bir rakama anlaştık.bu bilgilere dayanarak alıp almama noktasında ve motorun kendisi hakkında bana neler söyleyebilirsiniz. şimdiden herkese teşekkurederim
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar herkese merhaba ,bende bu motordan almak istiyorum ve bir tanede buldum şu an.sizden bilgi almak istiyorum ,buldugum motor 2009 model olup 8000 km de,kazası düşmesi çizigi yok temiz kullanılmış bir motor fiyat noktasındada 4 milyar gibi bir rakama anlaştık.bu bilgilere dayanarak alıp almama noktasında ve motorun kendisi hakkında bana neler söyleyebilirsiniz. şimdiden herkese teşekkurederim

Dostum hemen al.. Fiyat da uygun.. Bayilerde bulmak sorun zaten yok.. Adamlar temmuzda gelecekleri şimdiden kaporasını alıp satıyolar..Kaçırma.. Hemen al sen onu..:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ps150,sh300,ps150 sh300,honda ps150i

şükrü abi bu aralar işlerim var o yüzden yokluğum anlaşılıyordur


he bu arada sh300 ile ps150 kıyaslaması
2igonjn.jpg


gönül isterdiki pcx le olsun ama kıyaslanamıcak kadar küçük çıktı ya pcx: Roll:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
sh300 pek yok sanırım.. baksanıza forumda paylaşımı bile yok.

Ya arkadaşlar makine güzel makinede.. Parası çok.. Eee bide 300 cc olduğu için doğal olarak ÖTV indiriminden de yararlanamıyo bu motosikleti alanlar.. O yüzden pek yok.. Olanlar ise gezmekten fırsat bulamıyolardır bizim gibi.. Nede olsa Honda gönüllerimiz hep onda :bounce:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Şükrü abi motorun maaşallahı var çok güzel Arkada beyaz toyota önde beyaz PS süper vallahi :rendeer: Nazar değmesin kazasız belasız sürüşler tekrar Şükrü abii :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
beyler önceden benim motorun 100 ü geçmediği zamanlar oldunu bahsetmiştim bu gün marmaris selimiyeye giderken iki kişi artçıyla 120 kmhzı gördük önümüzdeki yavaş araç olmasaydı dahada basabilirdik :) ayrıca bu motorun ekonomisini seviyorum ancak 2 kişiyle yol alırken ekonomikliği pek kalmıyo bunu artık deneyimlerimle anladım birde şikayetçi olduğum hususlarda var artık lakalarda ayaklık açılıp kapanıyo ses yapıyo yayı gevşemiş garantiye girermi ? birde o kayış sesi sorunu varya hiç geçmiyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst