Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
motorun hayırlı olsun sevgili kardeşim güle güle kullan :rendeer:
siyah jantlar on numara olmuş,bir jant bir motora bu kadar mı yakışır kardeşim cuk oturmuş:)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Jantların siyaha boyanmış şeklini çok merak ediyorum inanılmaz güzel bi modifiye olmuş bence. bende isterim bu şekilde bi modifiye yapmayı acaba modifiyenin yıpranma ihtimali var mı boyasının fln bozulma ihtimali bakalım bunu zaman göstericek.

Abi öncelikle şunu söylemek istiyorum. Resimlerdeki Honda beat ve Todayde bizim. İkisininde jantları boyalı . Boyasının bozulma ihtimali yok çünkü 2 sene oldu ve motoru yıkadıkça motorun jantlarının rengi belli oluyor. Temiz kullanımdan sonra boya olarak bir sorun çıkacağını hiç sanmıyorum. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 ----------

ali kardeşim motorunu ben bukadar güzel beklemiyordum hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :rendeer: özellikle cant uygulaması herkez için ilk akla gelen soruya yanıt olmuş hep düşünürdüm bu motora siyah cant nası gider diye sayende görmüş olduk gayette şık olmuş:cat: artı hani sen lovince eksoz istiyodun aynı marka değil ama ona yakın bi eksoz modifiyeside üzerinde gelmiş allah gönlüne göre vermiş:wiinkk:

peki bukadar modifiyeli bi ps150 sahibi olduğuna göre artık biz sana sorucaz sen bize söylicen roller değişti:cherry: modifiyelerin etkisini bana ilerliyen günlerde söyle :p

birde garajıda dizmişin he görmedim değil



Evet Kaan abi renk olarak cidden benimde aklımda siyah yerleri karbon fiber boya yaptırmak vardı ama siyahını da görünce bi başka hoşuma gitti.

Aslında 4Road Leo vince eksoz Kaan abi evet o yüzden baya bi şanslıyım o konuda.

Şunu söyleyeyim eksozu açtım trafikte rahat rahat gezemediğimi farkettim ve direk susturucumu geri taktım.Ayrıca şunu söylemeliyim ki tüm dikkatleri gerçekten üzerime çekiyor. Kırmızı ışıkta durduğumda herkes nedense motora bakıyor. :) 2 günde 150 km kadar gezdim . Sürmesi o kadar zevkli bir motor diyebilirim.

Evet abi bizim ayrılmaz 3'lü garajda :queen:

Abi kesici işini anlamıyordum ayaklığa aldım bi deneyeyim dedim. Zan zan zan zan diye kesiciye girdi şaşırdım açıkçası. Ama sizlerden aldığım bilgilerle de motorsiklete 10 üzerinden 10 veriyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:05 ----------

motorun hayırlı olsun sevgili kardeşim güle güle kullan :rendeer:
siyah jantlar on numara olmuş,bir jant bir motora bu kadar mı yakışır kardeşim cuk oturmuş:)

Çok teşekkür ederim abi. Bende sıfır alacaktım ama artık dayanamadım 2. el aldım . Çok çok teşekkür ederim.:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Beyler PCX hakkında ne düşünüyorsunuz benim düşüncem şu gayet şık bi motor auto-stop özelliğide çok güzel motor 0 km oldu mu otomatik olarak duruyo gaza dokunduğunuz zaman hemen çalışıyor yani benzinden tasarruf var. son hız olarak tek kişi 110 iki kişi 100 deniyor hızlanması da gayet güzel yakıt tüketiminde gözle görülür bi düşüklük varsa tercihimi PCX yönünde yapabilirim:)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Beyler PCX hakkında ne düşünüyorsunuz benim düşüncem şu gayet şık bi motor auto-stop özelliğide çok güzel motor 0 km oldu mu otomatik olarak duruyo gaza dokunduğunuz zaman hemen çalışıyor yani benzinden tasarruf var. son hız olarak tek kişi 110 iki kişi 100 deniyor hızlanması da gayet güzel yakıt tüketiminde gözle görülür bi düşüklük varsa tercihimi PCX yönünde yapabilirim:)

teknolojik bir motor gibi görünüyor ama,150lik bir motora bindikten sonra güç olarak kesmez gibi geliyor.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar bugün itabarı ile PS mi almış bulunuyorum.. Rengi beyaz.. Sıfır km :) Adapazarı Honda bayisi Ersin'den aldım.. Ayrıca Ersin Ağabey'ede ilgisinden ötürü çok teşekkür ediyorum.. Zaten kendisi hemşerim olur biraz.. Adapazarından Zonguldak Ereğliye kadar toplam 145 km lik yolu bindim geldim.. Düzce üzerinden.. Valla ne diyeyim çok güzeldii.. Diğer paylaşımları ve resimleri daha sonra yine yazarım sizlere.. Çok yorgunum da.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Arkadaşlar bugün itabarı ile PS mi almış bulunuyorum.. Rengi beyaz.. Sıfır km :) Adapazarı Honda bayisi Ersin'den aldım.. Ayrıca Ersin Ağabey'ede ilgisinden ötürü çok teşekkür ediyorum.. Zaten kendisi hemşerim olur biraz.. Adapazarından Zonguldak Ereğliye kadar toplam 145 km lik yolu bindim geldim.. Düzce üzerinden.. Valla ne diyeyim çok güzeldii.. Diğer paylaşımları ve resimleri daha sonra yine yazarım sizlere.. Çok yorgunum da.. :)

ooooooooo Şükrü hocam hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin çok sevindim valla,sonunda hepimiz iki tekerlendik:)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Şükrü abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim. ''Movibiker'' abinin dediği gibi hepimizde artık motor var :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
şükrü kardeş kazasız belasız hayırlı ugurlu olsun.ilk 1000 rodajını güzel yap hıza takılma.ayrıca çanta alırsan benım aldgıım çantadan al ps ye cok yakışıyor daha tatlı duruyor.ben bilyorsun ufak kaza yaptım motorun altını çatlattım ön düzen sattın aldım yarın taktıracam sıfır olacak.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Sağol Barış.. Senin çanta kaç para..? Ben alırsam orjinalini almak isterim ama oda çok para aga yaa.. Bilmiyom bakalım.. Neyse kaza olur önemli olan sana bişey olmasın kardeşşş.. Görüşmek üzere..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Arkadaşlar kardeş motordur diye bir girip bakayım dedim. Motorunu yeni alanları, alıp güzelleştirmeye çalışanları görünce dylanı ilk aldığım zamanlara gittim. 4,5 senenin sonunda 50000 kmde dylanını satmış biri olarak dylanla beraber son günlerimi geçiriyorum. Burada ilk aldığım günlerdeki heyecanı görünce çok hoşuma gitti bir iki satır birşeyler yazmak, yeni alan arkadaşlara da bir hayırlı olsun demek istedim. Dylanla çok yer gezdim gördüm. 1 kere yolda kaldım oda benzin bittiği için. Motorlarınızın kıymetini bilin verdiğiniz parayı sonuna kadar hakeder içiniz rahat olsun. Motoru sattım diye çok dolmuştum iyi geldi. Herkese kazasız sürüşler dilerim. :)
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
Şükrü ıstanbul anes motordan satın aldım fiyatları yüzde kırk indirime girdi 180 den 110 tl givi marka çok kaliteli birşey beyaz rengi olanı var bir bak motora çok yakışıyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

Anes motor sitesinden bak orjinal ıtalyan ben aldım çok memnunum çok sağlam ve şık duruyor üzerinde.ee motorun kullanimi nasıl artı eksiler ne buldun
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar kardeş motordur diye bir girip bakayım dedim. Motorunu yeni alanları, alıp güzelleştirmeye çalışanları görünce dylanı ilk aldığım zamanlara gittim. 4,5 senenin sonunda 50000 kmde dylanını satmış biri olarak dylanla beraber son günlerimi geçiriyorum. Burada ilk aldığım günlerdeki heyecanı görünce çok hoşuma gitti bir iki satır birşeyler yazmak, yeni alan arkadaşlara da bir hayırlı olsun demek istedim. Dylanla çok yer gezdim gördüm. 1 kere yolda kaldım oda benzin bittiği için. Motorlarınızın kıymetini bilin verdiğiniz parayı sonuna kadar hakeder içiniz rahat olsun. Motoru sattım diye çok dolmuştum iyi geldi. Herkese kazasız sürüşler dilerim. :)

Valla dostum ne diyelim.. Teşekkür ederiz çok sağol yorumların ve dileklerin için..


Barış naber..?

Valla çanta için daha acelem yok.Ama olursa orjinali olsun isterim.. Acaba kaç lira yaa orjinal os çantası bilen varmı..? artı eksi olayına gelince şu ana kadar gördüğüm tek eksisi baya bi rüzgar alıyo uzun yolda giderken.. Diğerleri zaten hep artı.. :queen::queen::queen::queen:

Birde ön siperlik tam olarak kaç lira bilen varmı arkadaşlar yaa..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst