Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
valla ben telden çekiyorum güzel çekiyo namussus:D da aksine gezim yok :)daha şöyle marmaris datça uzucam yakındada bakalım bi motorlu arkadaş ayarlamam lazım öyle bide lastik şişirme sipreyi almak lazım dimi yanıma?
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Modifiye

Arkadaşlar, psi 150 için yapabileceğimiz en azından 3,5 beygir verebilecek modifiye aksesuarları varmı acaba?

Birde ön sperlik taktığımız zaman azda olsa bizi rüzgardan korurmu, yoksa hiç faydası olmaz mı?


Saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

Pardon otomobil ile karıştırdım, 2 ya da 3 beygir
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Arkadaşlar, psi 150 için yapabileceğimiz en azından 3,5 beygir verebilecek modifiye aksesuarları varmı acaba?

Birde ön sperlik taktığımız zaman azda olsa bizi rüzgardan korurmu, yoksa hiç faydası olmaz mı?


Saygılar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------

Pardon otomobil ile karıştırdım, 2 ya da 3 beygir

Önce foruma hoşgeldin Hocam. Dediğin şeylerin yapılabildiğini duydum..Henüz benim PS yok.. ama yakın zamanda alcaz inşallah.. Alınca belki konuşuruz dicem ama.. Bende modifiye heveside yok :( Ama sanıyorum bu konuda cevap veren arkadaşlar olucaktır..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ps 150 gibi kız gibi enjeksiyonlu kaliteli bi motor niye modifiye etmek istenir pek anlamıyorum(tamam modifiye bi tutku ama) Alırım yerine göre gazlar yerine göre 60-80 gezerim. 2-3 beygir için okadar para döküp bide motorun orjinalliğini bozup aleti kastırıyımki?

Ama bi Runner 180 2time olur benzin yakıt konfor aramassın 21 beygirden 30 küsüre yolu var.. tadı o zaman çıkar yapıldığına değer..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Ps 150 gibi kız gibi enjeksiyonlu kaliteli bi motor niye modifiye etmek istenir pek anlamıyorum(tamam modifiye bi tutku ama) Alırım yerine göre gazlar yerine göre 60-80 gezerim. 2-3 beygir için okadar para döküp bide motorun orjinalliğini bozup aleti kastırıyımki?

Ama bi Runner 180 2time olur benzin yakıt konfor aramassın 21 beygirden 30 küsüre yolu var.. tadı o zaman çıkar yapıldığına değer..

Aynen :cat: Katılıyorum..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
napıyım şükrü abi sabah sabah kalktım foruma bi gireyim dedim :) normalde pek sabahları forumda olduğum söylenemez ya ondan
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Sabahmıııı...:silent: orda saat kaç Kaannn :pr: Az sonra ikindi ezanı okunacak yaww..
Bende evdeyim.. Öle bi bakayım dedim.. Görüşürüss.. Uyucam ama biraz sanırım..:salut:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
heehhe:D benim için sabah daha ..tabiki uyu abi gece çalışıyon sonuçta uykusuzluk çok kötü hadi baklım ii gclr :)
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
Slm şükrü kardeş nasılsın iyimisin bende sana bugün haber vermeyi düşünüyordum ps ler geldi diye.baktım seninde haberin olmuş ee hadi gözün aydın ee artık sen ps yi kaçırma hemen beyazıni kaçırma bak beyaz olmadan sakin alma benden sana söylemesi honda beyaz gönlüm onda
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Slm şükrü kardeş nasılsın iyimisin bende sana bugün haber vermeyi düşünüyordum ps ler geldi diye.baktım seninde haberin olmuş ee hadi gözün aydın ee artık sen ps yi kaçırma hemen beyazıni kaçırma bak beyaz olmadan sakin alma benden sana söylemesi honda beyaz gönlüm onda

Aynen aynen Barış kardeş.. Nevar ne yok nasılsın..?

Ama gri'de güzel sanki bee nedersin..? :queen:
 
Katılım
10 Nis 2011
Mesajlar
72
aama şu sh 300 bu yaz alacam ps mi belki ucuza kaparlar ama o motoru alacam çok kafaya koydum rüyalarıma giriyor yav bu honda ne hastalıkmis aynı ps nin hastalığı gibi
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Slm şükrü kardeş nasılsın iyimisin bende sana bugün haber vermeyi düşünüyordum ps ler geldi diye.baktım seninde haberin olmuş ee hadi gözün aydın ee artık sen ps yi kaçırma hemen beyazıni kaçırma bak beyaz olmadan sakin alma benden sana söylemesi honda beyaz gönlüm onda

aynen adibende saklı beyaz en asil rengi motor ben burdayım diyor sende insallh sh300 e binersin de bu forumuda unutmazsın:mrgreen:

PS'ler gelmişşşşş....:queen::queen::queen:

hadi bakalım şükrü abimm gözün aydın insallah en hayırlı haberlerinle foruma dönersin:cat:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
aynen adibende saklı beyaz en asil rengi motor ben burdayım diyor sende insallh sh300 e binersin de bu forumuda unutmazsın:mrgreen:



hadi bakalım şükrü abimm gözün aydın insallah en hayırlı haberlerinle foruma dönersin:cat:

Yok be Kaan gözümün aydın falan olduğu yok :pale: Aradım bayileri haziran ayına sipariş alıyorlar.. Motor yinede yok.. Gelecek motorlar içinde kaporası yatırılmış satılan motorlar diyorlar.. Çok bozuğum bildiğin gibi değil..:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst