Arkadaşlar, psi 150 için yapabileceğimiz en azından 3,5 beygir verebilecek modifiye aksesuarları varmı acaba?
Birde ön sperlik taktığımız zaman azda olsa bizi rüzgardan korurmu, yoksa hiç faydası olmaz mı?
Saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:43 ----------
Pardon otomobil ile karıştırdım, 2 ya da 3 beygir
Ps 150 gibi kız gibi enjeksiyonlu kaliteli bi motor niye modifiye etmek istenir pek anlamıyorum(tamam modifiye bi tutku ama) Alırım yerine göre gazlar yerine göre 60-80 gezerim. 2-3 beygir için okadar para döküp bide motorun orjinalliğini bozup aleti kastırıyımki?
Ama bi Runner 180 2time olur benzin yakıt konfor aramassın 21 beygirden 30 küsüre yolu var.. tadı o zaman çıkar yapıldığına değer..
Slm şükrü kardeş nasılsın iyimisin bende sana bugün haber vermeyi düşünüyordum ps ler geldi diye.baktım seninde haberin olmuş ee hadi gözün aydın ee artık sen ps yi kaçırma hemen beyazıni kaçırma bak beyaz olmadan sakin alma benden sana söylemesi honda beyaz gönlüm onda
aama şu sh 300 bu yaz alacam ps mi belki ucuza kaparlar ama o motoru alacam çok kafaya koydum rüyalarıma giriyor yav bu honda ne hastalıkmis aynı ps nin hastalığı gibi
Slm şükrü kardeş nasılsın iyimisin bende sana bugün haber vermeyi düşünüyordum ps ler geldi diye.baktım seninde haberin olmuş ee hadi gözün aydın ee artık sen ps yi kaçırma hemen beyazıni kaçırma bak beyaz olmadan sakin alma benden sana söylemesi honda beyaz gönlüm onda
PS'ler gelmişşşşş....:queen::queen::queen:
aynen adibende saklı beyaz en asil rengi motor ben burdayım diyor sende insallh sh300 e binersin de bu forumuda unutmazsın:mrgreen:
hadi bakalım şükrü abimm gözün aydın insallah en hayırlı haberlerinle foruma dönersin:cat: