Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
oooo bu başlığa neler oluyor böyle :queen:
kaan'da gelmiş :queen: bir an yanlış başlığa girdim sandım.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İyi akşamlar Beyler.. nasılsınız bakalım..

Kaan dün akşam geç katıldın pek konuşamadık..
Bu arada sana bi telefon numarasını ver dedim geçen hala vermedin.. cık cık cık :)
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
53
selam arkadaşlar. sitede yeni motor aleminde genç bir arkadaşım. bende sym hd evo 200 var. ama ben honda ps 150 almayı düşünüyorum. fikrini danışmak istedim.
 
Katılım
26 Nis 2011
Mesajlar
53
Hoşgeldin Talha ,

Peki neden ps almayı düşünüyorsun...? sym evo 200 de eksik olan ne sana göre..?

aslında başta sym'yi satmadan alacam daha sonra değerlendirecem. sym evo 200 motorum daha 3000 km de kısa mesafede güzel ivme kazanıyor ama son süratı yok. düz yolda tek kişi 105-110 ancak görüyor. iki kişi ile çekiş süper düşüyor. ben zaten japan destekçisiyim. bu biraz aceleye geldi diye sym evo 200 ü aldım. bu yüzden ps 150 yi de denemek istiyorum. ama kullanan arkadaşların görüşleri benim için çok önemli.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Anladım sende bizim gibi ps aşığısın yani.. Valla bende öle ama.. Paramızla motor bulamıyoruz alacak.. ne ilginçtir.. Bugün bana en yakın bayiyi aradım haziranda gelcek dedi.. Ee öteki bayilerde baya bi uzak kalıyo bana.. Naapcam bilmiyorum..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
honda bu işte sınıfta kaldı bana göre,millet motor bekliyor ortada motor yok,ben 15 gün daha beklerim sonra gider kaparomu geri alır parayı cebime koyar başlarım dolaşmaya,aprilladan başlayarak dolaşırım bursadaki bütün motor bayilerini dişime göre mutlaka bişey bulurum:queen: hemen bastırıp parayı alırım motoru atarım minibüsün arkasına doğru eve götürürüm kimse kapmasın diye:queen: sonra plakası çıkıncada plakayı takar gezmeye başlarım.başka çaremiz kalmadı :cat:
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Hala bekliyorum gelecek hafta içerisinde Honda bayisi'ne gidecek babam umarım güzel müjdelerle döner :D
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
honda bu işte sınıfta kaldı bana göre,millet motor bekliyor ortada motor yok,ben 15 gün daha beklerim sonra gider kaparomu geri alır parayı cebime koyar başlarım dolaşmaya,aprilladan başlayarak dolaşırım bursadaki bütün motor bayilerini dişime göre mutlaka bişey bulurum:queen: hemen bastırıp parayı alırım motoru atarım minibüsün arkasına doğru eve götürürüm kimse kapmasın diye:queen: sonra plakası çıkıncada plakayı takar gezmeye başlarım.başka çaremiz kalmadı :cat:

yüksek cc li pahalı modeller hariç bütün honda başlıklarında şuan aynı muhabbet var,herkes kaporaları yatırmış haftalardır hatta aylardır motor bekliyor,ortada motorda yok,sipariş iptalleri üst üste,keyifler kaçmış herkes honda ile papaz durumda,bu seneki ötv indiriminin gazı ile herkes motosiklet alma yarışına girdi ve bu şekilde giderse aprilia yayıda bulamıcaksınız sanırım,dün bir aprilia bayisiyle telefonda konuştum,arkadaşıma motor sorduk ellerinde 1 tane scarabeo kalmıştı,adamın söylediğine göre 2011 de 4 ay içinde 150 scarabeo satılmış,ikinci partiyi beklediklerini söyledi,bu seneki satış rakamının 500 ve üzeri olacağını tahmin ediyorlar.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
aprilla olmazsa,başka bakarız,o da olmadı yüksek cc alırım ne yapalım,artık sırayla gezerim honda shadow,sw-t600 yamaha fazer valla bulamazsam honda cbr 600 rr ye kadar yolu var,maddi sorun yok sorun kendimle ilgili,yüksek cclerden korkuyorum arkadaş,ben hız manyağı biriyim,üç araba pert ettim hepsinden mucize eseri sağ çıktım,eğer altımda canavar motor olursa kendime hakim olamam basarım gaza,üç kuruşluk keyif içinde arkada yetim bırakmak istemiyorum,
inşallah honda getirir şu sevimli ps150mi,
çarşı karışacak yoksa:p:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Valla bende x-city lere bakıyorum.. Ama tipi hoşuma gitmiyo abicimm yaaaa...
Ne günlere kaldık yaa paramız var motor bulamıyoruz alacak..:salut:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
evet tamamen vizyonsuzluktur bu yapılan,talep var arz edemiyorlar yazık,trde motosiklet işi neden tutmuyor şimdi daha iyi anlıyorum,millet bu aleti vasıta olarak göremiyorki,motoru bulup alması bir dert,kasko yaptırması ayrı dert(gerçekten çok pahallı kaskosu var motorun)bir tarafı bozulur hadiii 3 ay parça bekle(bazı markalar istisna olabilir) velhasıl bir hobi bir oyuncak olmaktan öteye geçemiyor insanların gözünde.halbuki bursa gibi yerde ben eminim güzel ekipman aldıktan sonra(gerçi trde onlarda ateş pahası) yılın 9 ayı rahat motora binilir.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Bayi bile yok ki her şehirde.. Honda mesela ne var yani araba servisi motor servisi olarak da hizmet verebilmeli pekihala..
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
evet kesinlikle çok doğru,araba ve motor diye ayırmamaları gerek aslında,bursada honda servisi denilen yer küçücük bir dükkan dediğin gibi bu koca honda araba servisinde motosikletede küçük bir birim ayrılıp başınada işi bilen usta bir eleman konulabilir.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
aprilla olmazsa,başka bakarız,o da olmadı yüksek cc alırım ne yapalım,artık sırayla gezerim honda shadow,sw-t600 yamaha fazer valla bulamazsam honda cbr 600 rr ye kadar yolu var,maddi sorun yok sorun kendimle ilgili,yüksek cclerden korkuyorum arkadaş,ben hız manyağı biriyim,üç araba pert ettim hepsinden mucize eseri sağ çıktım,eğer altımda canavar motor olursa kendime hakim olamam basarım gaza,üç kuruşluk keyif içinde arkada yetim bırakmak istemiyorum,
inşallah honda getirir şu sevimli ps150mi,
çarşı karışacak yoksa:p:p

gel senide alalım scarabeo başlığına bak wand kardeşim aldı, huzur scarabeo da :queen:,bursada serviside var satıcısıda,git motoru incele gör:cat: ,ha kafana yatmazsa elbette al ps150 ni bin yine,ps150 gördükten sonra scarabeo yu görüp inceleyip almadan geri giden çok nadir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:48 ----------

Bayi bile yok ki her şehirde.. Honda mesela ne var yani araba servisi motor servisi olarak da hizmet verebilmeli pekihala..

sana scarabeo tavsie etmiom,senin orda serviste satanda :queen: yok ,senin sonun yine kymco olcak gibi gelio bana,agility city 200i yi bir incele derim güzel motor üzmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst