- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 357
aynı kendimi gördümD ufak bi fark dışında sadece benim dnalarıma işlemişler bu kodları bizim sulalede kodum bozuk xD
Kaan zamanla insanın DNA'sı da değişiyo merak etme.. :queen::queen:
Kaan sen kaç km.desin..? Yani ps kaç km.de..?
