marmariste bi cocğun biri cbr125 aldı buraya birtane geldi gelir gelmez paket olduben şahidim
bu motor işinde çok para var galiba bu işe mi girsek napsak
marmariste bi cocğun biri cbr125 aldı buraya birtane geldi gelir gelmez paket olduben şahidim
Bu akşam Kaan erken yattı galibaa :queen:
arkadaşlar merhaba
motor almak istiyorum psi ile eski model dylan arasında kaldım.
mototal dan aralarında bi fark olmadığı söylendi. sadece dış görünüşleri farklıymış.
doğru mudur?
hahahhahha:queen: hüseyin abi beni çözmüş yaa:rendeer:
erkende kalktık ama..
çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabikidylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE
yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------
bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?
çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabikidylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE
yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------
bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?
bankacıysan bence ps 150 al,çünkü klasik tarz ve şık bir motor,bence takım elbiseye yakışacak bir motor bu.
ben motorumu daha teslim almadım ama düşüncem o ki bu motorla hiç üzülmeden istanbuldan izmire gidilir.
bence tek handikap boy konusu,ben motora oturduğumda benim ayaklarım bile yere tam basmadı,boyum 180cm.ama tamamen beceri meselesi sonuçta 175 boyundaki motocrossçular 96 cm sele yüksekliğine sahip motorları rahatlıkla sürebiliyor.
Erken yatarr erken kalkarımm ::xblink::
Ama beni karıştırdın sanırım Kaan.. Ben Şükrü ..
çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabikidylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE
yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------
bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?
cbf150 ile adamlar türkiye turu yapıyolar kimsede bel desteği olmadığından şikayetçi olmamış bel desteği tabikide önemli ama felakette değil.cbf selede ne vereyorsa ve uzun yolda ne vaad ediyorsa kullanıcılara ps 2 katını vaad eder diye düşünüyorum:cherry:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dolu-kusursuz-tertemiz-ps150i-45906988/detay/
bu ilandaki motor nasıldır sizce arkadaşlar, alıp aranıza katılmak istiyorum da? kazalı gibi duruyor, gerçi kendisi park halindeyken düşmesiyle oluştu demiş ama. alırsam kime göstereyim?
allah şükrü abi affına sığınıyorum ale acele foruma bi girip çıkayım dedimde ismi karıştırdığımdan değilde farkında olmadan yazmışımdır :queen:
bu arada şükrü abi bugun neler yaşadım bi bilsen:mrgreen: kask alıcaktım öncedende dediğim gibi netten 90 ve 100 tl lik olan kaska adamlar burda 150 ve 180 tl yerine göre etiket koymuşlar .dedimki bak nette şu fiyat gel netten alcama 10 -20 siz kazanın olmaz dediler:mrgreen: biride 120 kadar indirdim neyse bi yer daha vardı bi orayada bakayım dedim gittim geldim adam kredi kartı çekmeyiz dedi sinir oldum ya.sonra biri de 180 diyor kaska taş çatlasa 160 olurmuş gerisi kurtarmazmış:queen:
yav bu kask motortürkiye sitesinde 90 tl feyiz oğlunda 100 tl ben sadece nete pek güvenmediğimden kredi kartından çekmek istememiştim gittim çektim ohh be böyle esnaflık olmaz böylede batarsınız işte
haksızmıyım şükrü abi
![]()
istanbul sirkecide aynı kaskı 90tl aldımcbf150 ile adamlar türkiye turu yapıyolar kimsede bel desteği olmadığından şikayetçi olmamış bel desteği tabikide önemli ama felakette değil.cbf selede ne vereyorsa ve uzun yolda ne vaad ediyorsa kullanıcılara ps 2 katını vaad eder diye düşünüyorum:cherry:
![]()
yaparsında ben yohuum:mrgreen: dolayısıyla sende yohsun:queen:Valla sonuna kadar haklısın Kaan kardeşim..
Ben geldim herkese iyi geceler.. İşteyim valla sabaha kadar forum yaparım..
:queen::queen::queen::queen::queen:
valla temiz gibi duruyo lakin 5 bin lira vermektense azcık daha verip cillop gibi yenisini almak ta varhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dolu-kusursuz-tertemiz-ps150i-45906988/detay/
bu ilandaki motor nasıldır sizce arkadaşlar, alıp aranıza katılmak istiyorum da? kazalı gibi duruyor, gerçi kendisi park halindeyken düşmesiyle oluştu demiş ama. alırsam kime göstereyim?
allah şükrü abi affına sığınıyorum ale acele foruma bi girip çıkayım dedimde ismi karıştırdığımdan değilde farkında olmadan yazmışımdır :queen:
bu arada şükrü abi bugun neler yaşadım bi bilsen:mrgreen: kask alıcaktım öncedende dediğim gibi netten 90 ve 100 tl lik olan kaska adamlar burda 150 ve 180 tl yerine göre etiket koymuşlar .dedimki bak nette şu fiyat gel netten alcama 10 -20 siz kazanın olmaz dediler:mrgreen: biride 120 kadar indirdim neyse bi yer daha vardı bi orayada bakayım dedim gittim geldim adam kredi kartı çekmeyiz dedi sinir oldum ya.sonra biri de 180 diyor kaska taş çatlasa 160 olurmuş gerisi kurtarmazmış:queen:
yav bu kask motortürkiye sitesinde 90 tl feyiz oğlunda 100 tl ben sadece nete pek güvenmediğimden kredi kartından çekmek istememiştim gittim çektim ohh be böyle esnaflık olmaz böylede batarsınız işte
haksızmıyım şükrü abi
![]()
istanbul sirkecide aynı kaskı 90tl aldım![]()
yaa burada 180 tl etiketi üstüne takanı gördüm:farao:
bence ordan al marmariste sat sen o kaskları 175 tlden aşağı kasklar yok:queen:
adamlar gdr kasklara 150 filan diyorlar modeli geçmiş nitro kask 220 tl :cyclopsan motomaxı takip etmesem kazıklıcaklar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dolu-kusursuz-tertemiz-ps150i-45906988/detay/
bu ilandaki motor nasıldır sizce arkadaşlar, alıp aranıza katılmak istiyorum da? kazalı gibi duruyor, gerçi kendisi park halindeyken düşmesiyle oluştu demiş ama. alırsam kime göstereyim?
kaan senin motorun sahibinden comda ilanı var mı?
var ama ilan benim değil resim hırsızlığı yapılmış :mrgreen: sahibindene o kadar uyarı mesajı attım hala kaldırılmadı yapcak bişi yok..
senin motor ne zaman geliyo tamer abi?