Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
marmariste bi cocğun biri cbr125 aldı buraya birtane geldi gelir gelmez paket oldu:D ben şahidim

bu motor işinde çok para var galiba bu işe mi girsek napsak :p cbr 250 daha yeni modeldir gecikmesi normal gidip ps 150mi alıp geleyim diye çıktım dün yolda,içimdende konuşuyorum kendi kendime bayi şimdi diyecek bana aman efendim işte şundan mı verelim bundan mı olsun, puhahahha bi gittim birtane satılık motor yok en erken bir ay sonra :queen::queen::queen: mayısta gelecek ilk motor senin dedi adam dilenci gibi Allah razı olsun diye diye çıktım :queen::queen:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hahah:D bi nevi paranla dilenci konumuna düşmüşsün:D 10 -15 gün içerisinde marmaristeki bayiye pcx geliyo bu arada:) bakmaya gidicez arkadaşa.biliyomusun tamer abi bizim bayide diğer bayilerden daha hızlı çalışılıyo çünkü fethiye bodrum marmaris aynı kişiye ait birinde olmayınca diğerlerini arıyolar:D olmayan motorlardanda hiç değilse numune getiriyolar ahahah:) allah bilir pcx te 1 tane gelir
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
15
arkadaşlar merhaba
motor almak istiyorum psi ile eski model dylan arasında kaldım.
mototal dan aralarında bi fark olmadığı söylendi. sadece dış görünüşleri farklıymış.
doğru mudur?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar merhaba
motor almak istiyorum psi ile eski model dylan arasında kaldım.
mototal dan aralarında bi fark olmadığı söylendi. sadece dış görünüşleri farklıymış.
doğru mudur?

çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabiki:) dylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
15
çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabiki:) dylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE

yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabiki:) dylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE

yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?

bankacıysan bence ps 150 al,çünkü klasik tarz ve şık bir motor,bence takım elbiseye yakışacak bir motor bu.
ben motorumu daha teslim almadım ama düşüncem o ki bu motorla hiç üzülmeden istanbuldan izmire gidilir.
bence tek handikap boy konusu,ben motora oturduğumda benim ayaklarım bile yere tam basmadı,boyum 180cm.ama tamamen beceri meselesi sonuçta 175 boyundaki motocrossçular 96 cm sele yüksekliğine sahip motorları rahatlıkla sürebiliyor.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Erken yatarr erken kalkarımm ::xblink::

Ama beni karıştırdın sanırım Kaan.. Ben Şükrü ..

allah şükrü abi affına sığınıyorum ale acele foruma bi girip çıkayım dedimde ismi karıştırdığımdan değilde farkında olmadan yazmışımdır :queen:
bu arada şükrü abi bugun neler yaşadım bi bilsen:mrgreen: kask alıcaktım öncedende dediğim gibi netten 90 ve 100 tl lik olan kaska adamlar burda 150 ve 180 tl yerine göre etiket koymuşlar .dedimki bak nette şu fiyat gel netten alcama 10 -20 siz kazanın olmaz dediler:mrgreen: biride 120 kadar indirdim neyse bi yer daha vardı bi orayada bakayım dedim gittim geldim adam kredi kartı çekmeyiz dedi sinir oldum ya.sonra biri de 180 diyor kaska taş çatlasa 160 olurmuş gerisi kurtarmazmış:queen:
yav bu kask motortürkiye sitesinde 90 tl feyiz oğlunda 100 tl ben sadece nete pek güvenmediğimden kredi kartından çekmek istememiştim gittim çektim ohh be böyle esnaflık olmaz böylede batarsınız işte:p
haksızmıyım şükrü abi
34083528zy0.jpg


çok ta bir fark olmadığı için söylenmiş ancak fark var tabiki:) dylan daha sport bi model ps daha klasik tam şık bi scooter havası var bununla beraber motorunun aksamı bi kaç parça daha değişik enjeksiyonuydu vs gibi sonra sıvı soğutmanın yeriydi...eğer yaşı biraz daha gençlik ateşiyle yananlar için dylan motora daha ılımlılar için de ps biçilmez kaftan.yakıtı filan dı kimine göre hemen hemen aynıymış ama bana göre hiç de değil ben kendi motorumu çok iktisatlı buluyorum[/QUOTE

yaklaşık 4-5 saat bu topiği okudum bugün. benim merak ettiğim bir konu var. ps ile uzun yola çıkarsam (sanırım bel desteği yok) rahatsız edici seviyede olur mu? uzun yoldan kastım mesela istanbul-izmir. derseniz ki ona uygun motor al, öncelikle o kadar para vermek istemiyorum ve yazın şehiriçinde de kulanabileceğim bir motor istiyorum.
bu kısmetse 2. motorum olacak daha önce salakça gidip bi 150 lik bi çinli almaıştım 1 sene binip birisine hibe ettim:salut:
ama onunla bile 200-250 km yollara çıkmıştım. tek avantajı bel desteği vardı bir de ön camı. bun a ön cam sordum 275 tl dediler. bunu daha ucuza alma şansım olabilir mi?
bankacıyım herhalde beyaz alsam işe gidip gelirim bununla, çok ta kötü duracağını sanmıyorum:queen:
çok soru sormuşum. tşk ettim şimdiden

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

bir de boyum 1.73, bu motorda denedim ayaklarım yere zor değiyor. sıkıntı olur mu?

cbf150 ile adamlar türkiye turu yapıyolar kimsede bel desteği olmadığından şikayetçi olmamış bel desteği tabikide önemli ama felakette değil:).cbf selede ne vereyorsa ve uzun yolda ne vaad ediyorsa kullanıcılara ps 2 katını vaad eder diye düşünüyorum:cherry:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Valla sonuna kadar haklısın Kaan kardeşim..

Ben geldim herkese iyi geceler.. İşteyim valla sabaha kadar forum yaparım..

:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
allah şükrü abi affına sığınıyorum ale acele foruma bi girip çıkayım dedimde ismi karıştırdığımdan değilde farkında olmadan yazmışımdır :queen:
bu arada şükrü abi bugun neler yaşadım bi bilsen:mrgreen: kask alıcaktım öncedende dediğim gibi netten 90 ve 100 tl lik olan kaska adamlar burda 150 ve 180 tl yerine göre etiket koymuşlar .dedimki bak nette şu fiyat gel netten alcama 10 -20 siz kazanın olmaz dediler:mrgreen: biride 120 kadar indirdim neyse bi yer daha vardı bi orayada bakayım dedim gittim geldim adam kredi kartı çekmeyiz dedi sinir oldum ya.sonra biri de 180 diyor kaska taş çatlasa 160 olurmuş gerisi kurtarmazmış:queen:
yav bu kask motortürkiye sitesinde 90 tl feyiz oğlunda 100 tl ben sadece nete pek güvenmediğimden kredi kartından çekmek istememiştim gittim çektim ohh be böyle esnaflık olmaz böylede batarsınız işte:p
haksızmıyım şükrü abi
34083528zy0.jpg


cbf150 ile adamlar türkiye turu yapıyolar kimsede bel desteği olmadığından şikayetçi olmamış bel desteği tabikide önemli ama felakette değil:).cbf selede ne vereyorsa ve uzun yolda ne vaad ediyorsa kullanıcılara ps 2 katını vaad eder diye düşünüyorum:cherry:
istanbul sirkecide aynı kaskı 90tl aldım :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Valla sonuna kadar haklısın Kaan kardeşim..

Ben geldim herkese iyi geceler.. İşteyim valla sabaha kadar forum yaparım..

:queen::queen::queen::queen::queen:
yaparsında ben yohuum:mrgreen: dolayısıyla sende yohsun:queen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dolu-kusursuz-tertemiz-ps150i-45906988/detay/
bu ilandaki motor nasıldır sizce arkadaşlar, alıp aranıza katılmak istiyorum da? kazalı gibi duruyor, gerçi kendisi park halindeyken düşmesiyle oluştu demiş ama. alırsam kime göstereyim?
valla temiz gibi duruyo lakin 5 bin lira vermektense azcık daha verip cillop gibi yenisini almak ta var

allah şükrü abi affına sığınıyorum ale acele foruma bi girip çıkayım dedimde ismi karıştırdığımdan değilde farkında olmadan yazmışımdır :queen:
bu arada şükrü abi bugun neler yaşadım bi bilsen:mrgreen: kask alıcaktım öncedende dediğim gibi netten 90 ve 100 tl lik olan kaska adamlar burda 150 ve 180 tl yerine göre etiket koymuşlar .dedimki bak nette şu fiyat gel netten alcama 10 -20 siz kazanın olmaz dediler:mrgreen: biride 120 kadar indirdim neyse bi yer daha vardı bi orayada bakayım dedim gittim geldim adam kredi kartı çekmeyiz dedi sinir oldum ya.sonra biri de 180 diyor kaska taş çatlasa 160 olurmuş gerisi kurtarmazmış:queen:
yav bu kask motortürkiye sitesinde 90 tl feyiz oğlunda 100 tl ben sadece nete pek güvenmediğimden kredi kartından çekmek istememiştim gittim çektim ohh be böyle esnaflık olmaz böylede batarsınız işte:p
haksızmıyım şükrü abi
34083528zy0.jpg



istanbul sirkecide aynı kaskı 90tl aldım :D

yaa burada 180 tl etiketi üstüne takanı gördüm:farao:
bence ordan al marmariste sat sen o kaskları 175 tlden aşağı kasklar yok:queen:

adamlar gdr kasklara 150 filan diyorlar modeli geçmiş nitro kask 220 tl :cyclopsan motomaxı takip etmesem kazıklıcaklar
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dolu-kusursuz-tertemiz-ps150i-45906988/detay/
bu ilandaki motor nasıldır sizce arkadaşlar, alıp aranıza katılmak istiyorum da? kazalı gibi duruyor, gerçi kendisi park halindeyken düşmesiyle oluştu demiş ama. alırsam kime göstereyim?

Bende aynı senin gibi bakıp duruyorum arkadaşım.. Ama çok fiyat yazıyolar.. az bi rakam değil 5000 tl.. şu anda istanbul maltepedeki bayi peşin fiyat 5.500 e veriyo plaka hariç.. bence o kadar para veriyosan sen de benim gibi düşün ve sıfır al.. arkadaşlarında dediği gibi aklında şüphe kalmaz.. evet evet öyle yap kesinlikle..

Saygılar..:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
var ama ilan benim değil resim hırsızlığı yapılmış :mrgreen: sahibindene o kadar uyarı mesajı attım hala kaldırılmadı yapcak bişi yok..
senin motor ne zaman geliyo tamer abi?

vay çakallar vay,adam iki foto çekmeye bile üşenmiş.:farao: bayinin dediğine göre mayısın 10una kadar gelecekmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst