- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 357
Sende baya bi niyetlisin benim gibi movibiker.. Fiyat araştırması yaptınmı..? Kaça veriyolar sıfırını.. plaka dahil fiyatmı hariç fiyatmı..?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
Bu saatten sonra taş da yağsa şaşırmamak lazım zaten :queen:
Kaan sen arkaya çanta ney düşünmüyomusun.. Bide motara binerkene ki fotoğrafın yokmu yaa hep ps'yi çekmişin.. Kendi resminide koy
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------
Bu saatten sonra taş da yağsa şaşırmamak lazım zaten :queen:
Kaan sen arkaya çanta ney düşünmüyomusun.. Bide motara binerkene ki fotoğrafın yokmu yaa hep ps'yi çekmişin.. Kendi resminide koy