Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Sende baya bi niyetlisin benim gibi movibiker.. Fiyat araştırması yaptınmı..? Kaça veriyolar sıfırını.. plaka dahil fiyatmı hariç fiyatmı..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

Bu saatten sonra taş da yağsa şaşırmamak lazım zaten :queen:

Kaan sen arkaya çanta ney düşünmüyomusun.. Bide motara binerkene ki fotoğrafın yokmu yaa hep ps'yi çekmişin.. Kendi resminide koy :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yakında gelicek şükrü abi :) yoldalar:D
çanta sportifliği bozuyo motor süper sportya tarzı bozulmasın ehe:p
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Sende baya bi niyetlisin benim gibi movibiker.. Fiyat araştırması yaptınmı..? Kaça veriyolar sıfırını.. plaka dahil fiyatmı hariç fiyatmı..?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:25 ----------

Bu saatten sonra taş da yağsa şaşırmamak lazım zaten :queen:

Kaan sen arkaya çanta ney düşünmüyomusun.. Bide motara binerkene ki fotoğrafın yokmu yaa hep ps'yi çekmişin.. Kendi resminide koy :)

iki ay önce rr spyder 350mi sattım daha öncede jinlun 250 vardı,anlayacağın bıktım çinlilerden,japon olsun çamurdan olsun diyorum,bir ay önce kaanla burda baya konuştuk ps150 alacaktım tam o sırada cbr 250 çıktı,hemen ona yöneldim hondada sıraya bile girdim bu motor için ama daha bir tane bile gelen olmadı trye.mayıs haziran gibi diyorlar ben beklemem o kadar,ps 150 alacam büyük ihtimal haftaya.fiyatta bir indirim falan oluyor mu bilmiyorum,liste fiyatı neyse o olur herhalde,gerçi ben nakit alacağım belki bir sakal bırakırlar.:queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Bence iyi araştır.. keşş paraya hepsi bi indirim yapıyo.. ben ist. maltepe bayisi koşun'dan 5500 tl plakasız fiyat aldım haberin olsun..

Sabah işe gidecem uşaklar.. Hadi bi kaç mesaj daha yazın yatcam yaaa :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
iki ay önce rr spyder 350mi sattım daha öncede jinlun 250 vardı,anlayacağın bıktım çinlilerden,japon olsun çamurdan olsun diyorum,bir ay önce kaanla burda baya konuştuk ps150 alacaktım tam o sırada cbr 250 çıktı,hemen ona yöneldim hondada sıraya bile girdim bu motor için ama daha bir tane bile gelen olmadı trye.mayıs haziran gibi diyorlar ben beklemem o kadar,ps 150 alacam büyük ihtimal haftaya.fiyatta bir indirim falan oluyor mu bilmiyorum,liste fiyatı neyse o olur herhalde,gerçi ben nakit alacağım belki bir sakal bırakırlar.:queen::queen:

herzaman diyorum gönlünde ne varsa o olsun sonra pişman oldum deme ama:queen: sonuçta bi scooter bu cbr sa vitesli kasası da çok hoş ve güçlü .. bak bu gazla şimdi rahat uyuyamazsın ahahahah:queen::queen:

Bence iyi araştır.. keşş paraya hepsi bi indirim yapıyo.. ben ist. maltepe bayisi koşun'dan 5500 tl plakasız fiyat aldım haberin olsun..

Sabah işe gidecem uşaklar.. Hadi bi kaç mesaj daha yazın yatcam yaaa :cherry:
şükrü abi bence sen yat uyu ne işin var burda lak laka :mrgreen:
yarın devam ederiz
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Bence iyi araştır.. keşş paraya hepsi bi indirim yapıyo.. ben ist. maltepe bayisi koşun'dan 5500 tl plakasız fiyat aldım haberin olsun..

Sabah işe gidecem uşaklar.. Hadi bi kaç mesaj daha yazın yatcam yaaa :cherry:

en son alım aşamasına geldiğimde mutlaka telefonla bütün istanbul ve kocaeli bayilerini telefonla arayıp teklif alacağım zaten,hangisi ucuz verirse ondan alırım,sonuçta istanbul her hafta gittiğim yer,regalide istanbuldan almıştım,o konuda sorun yok ama uyarın için teşekkür ederim,5500 iyiymiş 380 lira bize kalır kumkapıda güzel bir balık yeriz :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Valla haklısınn.. Ama bu akşam aklım karıştı yine Scarabeo 200 i.e ve ps150i arasında kaldım şimdide yanii.. Ne zor işmiş bu yaaa.. Kaan ben en iyisi yatayım..
Herkese iyigeceler diyorum.. Boş bırakmayın forumu bakın hareketlendik :)

:rendeer:

Yaniiii dostum 380 lira az paramı ne günahı var şimdi demi.. Buranında balığı güzeldir haaa.. Hem o paraya ist. yediğin balıktan daha çok balık yeriz.. Denize sıfır hemde yanii :) Sen bunuda bi düşün.. Zonguldak/Ereğli

Saygılaaarr..

ZZZZzzzzzzzzzzz...... yattım bennn...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
yok be Kaan yaş gelmiş 30a,artık eski heyecanlarım yok.motor işine 5 ile 10 bin arası bir bütçe ayırmıştım,cbr 250,gt250,gv250,cbr125,evo250,ps150 farketmez benim için,motor ayırmam alayını sürerim :queen: onun için fazla takmıyorum,nikah kıymam hiçbir makinayla büyük ihtimalde yaz sonu satarım.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hüseyin abi iyi geceler dilerim..
tamer abi senin yasında iyimiş ya sende benden buyuk çıktın:) bencede o zaman ps 150 al bak keyfine ama satma :) burdada bi polis abimiz alıcak bu motoru sürdü etti ömürlük motor dedi zorda kalmadıktan sonra satma üzülürüm burda kimle konuşucaz yoksaxD
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
ihtiyaçları karşılarsa satmam tabiki,14 yaşımda babamın bana aldığı peugeot panter marka mopedim hala garajda duruyor,yanlız bırakmam baya ahpaplık ederiz seninle burda,sizin oralara doğru uzanırsam geliriz ailecek bir kahveni içmeye,arabayla gelirim ama o kadar yol ps ile yemez :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
bugün bursa honda bayisine gittim,cbr 250nin durumunu sordum,benim 6. sırada olduğumu ve motoru en erken 4 ay sonra teslim alabileceğimi söylediler.söylediğine göre her ay bir tane motor gelecekmiş.tamam dedim o zaman ps 150 sarıver bana bitane şurdan,o da en geç mayıs başı gibi gelirmiş.hey güzel Allah'ım dedim bu yıl binemeyecez ağız tadıyla bir motora,(ikinci ellerin neden bu kadar pahallı olduğunu anladım,çünkü bayide fiyat var ama motor yok)
iyi tamam getir o zaman en beyazından bir tane dedim mayıs başı,ve şuan itibari ile kaparomu havale ettim.vatana millete hayırlı olsun.
profilime ps 150i yazabilirim artık.:queen::queen:
ha bu arada mayıs diyorsun ama haziran temmuz olursa almam motor dedim,bayinin sahibi mayıs kesin olmasa zaten kaparo almam kesin dedi.cbr 250 için kaparo versende almıyoruz dedi.hayırlısı bakalım yaptık bir seçim.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Hayırlı olsun arkadaşım.. Bende ps ile scarabeo200 arasında gibip geliyorum.
Napacam bilmiyorum.Kaça anlaştın sen bu arada..? Scarabeo200'e 5880 tl fiyat aldım plakasız.. siz olsanız ne yaparsınız..?
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Kaan sen ne diyosun bu Aprilia Scarabeo 200 i.e modeline.. Benide baya bi sarmaya başladıda.. :)
ben genede ps alırdım markasını parçalarını göz önunde bulundurarak ama o motorda fena değil

bugün bursa honda bayisine gittim,cbr 250nin durumunu sordum,benim 6. sırada olduğumu ve motoru en erken 4 ay sonra teslim alabileceğimi söylediler.söylediğine göre her ay bir tane motor gelecekmiş.tamam dedim o zaman ps 150 sarıver bana bitane şurdan,o da en geç mayıs başı gibi gelirmiş.hey güzel Allah'ım dedim bu yıl binemeyecez ağız tadıyla bir motora,(ikinci ellerin neden bu kadar pahallı olduğunu anladım,çünkü bayide fiyat var ama motor yok)
iyi tamam getir o zaman en beyazından bir tane dedim mayıs başı,ve şuan itibari ile kaparomu havale ettim.vatana millete hayırlı olsun.
profilime ps 150i yazabilirim artık.:queen::queen:
ha bu arada mayıs diyorsun ama haziran temmuz olursa almam motor dedim,bayinin sahibi mayıs kesin olmasa zaten kaparo almam kesin dedi.cbr 250 için kaparo versende almıyoruz dedi.hayırlısı bakalım yaptık bir seçim.
işte bu günün haberiydi bee:cat:
vatana millete hayırlı uğurlu olsun artık bu topik sessiz sedasız kalmıcak demektir birde almadan önce bana sorman etmen dolayısıyla o motoru alırken az da olsa fikir maksatından benimde tuzumun olması beni çok mutlu etti:)
insallah motor da bende pişman etmiş olmam:p
şimdiden güle güle kullan valla bende çok sevindim peki ne renk ayırttın?

Hayırlı olsun arkadaşım.. Bende ps ile scarabeo200 arasında gibip geliyorum.
Napacam bilmiyorum.Kaça anlaştın sen bu arada..? Scarabeo200'e 5880 tl fiyat aldım plakasız.. siz olsanız ne yaparsınız..?
ps ile aynı fiyat :silent:
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
Hayırlı olsun arkadaşım.. Bende ps ile scarabeo200 arasında gibip geliyorum.
Napacam bilmiyorum.Kaça anlaştın sen bu arada..? Scarabeo200'e 5880 tl fiyat aldım plakasız.. siz olsanız ne yaparsınız..?

teşekkür ederim,5700 liraya plakasız aldım plaka+sigorta+ilk vergi 300 liraymış yani anahtar teslim 6000e geldi.istanbul fiyatlarından 200 lira pahallıya geldi,e okadar olur,burası bursa.şimdi istanbuldan alıpta 200 lira için burdaki bayiyi üzmenin alemi yok serviste yüz yüze bakacaz sonra :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:58 ----------

ben genede ps alırdım markasını parçalarını göz önunde bulundurarak ama o motorda fena değil


işte bu günün haberiydi bee:cat:
vatana millete hayırlı uğurlu olsun artık bu topik sessiz sedasız kalmıcak demektir birde almadan önce bana sorman etmen dolayısıyla o motoru alırken az da olsa fikir maksatından benimde tuzumun olması beni çok mutlu etti:)
insallah motor da bende pişman etmiş olmam:p
şimdiden güle güle kullan valla bende çok sevindim peki ne renk ayırttın?


ps ile aynı fiyat :silent:

çok teşekkürler kaan,sonunda benimde başımı yaktın valla :queen::queen: renk olarak beyaz istedim zaten başka renk olsa almam,çok yakışıyor bu motora beyaz. :rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
İyi geceler Beylerr ben geldim..

Kaan yinede ps diyosun yani şimdi sen öylemi..? Ama bak 19.5 bg scarabeo :) ve fiyat aynı nerdeyse yanii..
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
tamer abii en iyi renk seçimini yapmışsın nekadar yıkarsan yıka güneşte motora baktığında çizik izi görmezsin ve cilası çok güzel duruyo rengi yakışıyo hayırlısı olsun :) biz hondayla anlaşmalıyız bilmiyomusun hem ne kadar sattırırsam komisyon alıyorum ismini yazdık bile listeme:p

şükrü abi o motor güzel de ben olsam yani göreceli bi unsur:D performans konusundada 140 kmhz çıkabiliyormuş diyorlar forumda
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
357
Kaan sürati geçtim 140 yapıyo diye 140 la gidecek değilim dee.. Benim için önemli olan unsur konfor.. Genişlik oturma yüzeyi vs. yani ps'den dahamı rahat acaba scarabeo yoksa bi fark yokmudur o kadar.. Budur benim için önemli olan.. Sen hiç yan yana geldinmi bu motorla..?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst