Gençler uzun bir aradan sonra selam.. arada bakabiliyorum ancak foruma.(gezmekten zaman kalmıyor

) 9500 km'deyim. yazın daha bir açılıyor motor, şükür bir yamuğu olmadı.yollara akan sulara dikkat ediyorsunuz değil mi? lastiklerimiz genelde orta-sert hamur olduğu için bizim için daha bir tehlikeli.
geçen gün ilk defa başıma devir kesme olayı geldi. Bir şehir efsanesi gibi vardı yoktu derler ya. servise soruyorum yok diyor, birileri var diyor. neyse, bir yokuşta 122 km'ye ulaştığımda 2 kez devir kesti. zaten 100Km'nin üstü sakat hep. Ne zaman hızlı gitsem pişman oluyorum zaten.
hepinize sevgiler saygılar kardeşlerim. tekeriniz düz bassın aman kendinize dikkat edin. (ben 3 ay sonra bi daha yazarım artık)