Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
herkeze mrb...
arkadaşlar bende ps 150 sahibi oldum bugün kaporasını verdim yarın teslim alıcam beyaz renkte. daha önce beat kullanıyodum...
sormak istediğim bişe var ps150 nin far modelini bilen varmı?? h7 mi h4 mü?? philips beyaz ampul alıcam.
herkeze teşekkürler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------



cbr alma kardeş ben kullandım ve 2 ay sonra sattım. bi boka yaramayan bi motor... hız desen yok rahatlık desen hiç yok yazık parana aldığın cbr 120 yi geçmez

:rendeer: Dostum hayırlı olsun yerinde karar kutlarım tekerine taş degmesin.:cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
herkeze mrb...
arkadaşlar bende ps 150 sahibi oldum bugün kaporasını verdim yarın teslim alıcam beyaz renkte. daha önce beat kullanıyodum...
sormak istediğim bişe var ps150 nin far modelini bilen varmı?? h7 mi h4 mü?? philips beyaz ampul alıcam.
herkeze teşekkürler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------



cbr alma kardeş ben kullandım ve 2 ay sonra sattım. bi boka yaramayan bi motor... hız desen yok rahatlık desen hiç yok yazık parana aldığın cbr 120 yi geçmez


Bende H4 diye hatırlıyorum daha geçenlerde baktım hatta. Bendede philip vision diamond serisi var baya güzel xenon kadar olmasada fena değil. en azından xenon takarsam bişeye zarar verirmi diye kafamı takmıyorum. iyi günlerde kullanın. ayrıca beyaz ps'e siyah jant çok yakışacağını düşünüyorum imkanınız varsa bence siyaha boyatın. kazasız belasız iyi günlerde kullanın.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
cbr 120 yi geçmiyor mu ben enjeksiyonlusunu almayı düşnüyorum ama arkadaşımda karbüratörlüsü var ve ikimiz beraber 140-145 i gördük.
birşey sormak istiyorum ps 150i de test sürüşü yaptırıyorlar mı kuşadasına gitcem ben orası yakın bizede bu arada 2004 model 17.000 kmdeki beatimi 2.000 liraya sattım
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
cbr 120 yi geçmiyor mu ben enjeksiyonlusunu almayı düşnüyorum ama arkadaşımda karbüratörlüsü var ve ikimiz beraber 140-145 i gördük.
birşey sormak istiyorum ps 150i de test sürüşü yaptırıyorlar mı kuşadasına gitcem ben orası yakın bizede bu arada 2004 model 17.000 kmdeki beatimi 2.000 liraya sattım

sen 145 km hızı cbr de göremezsin. ben kullandım o yaptığınız sürat yokuş aşağıdır... hatta nedym abi de bilir onada sorabilirsin 5 bin km de sattım cbr yi ben iğrenç bi motor 100ü geçince titreme oluyodu CBR 125 alıcaksan eğer yaa sakın alma derim...

bu arada bende de 2004 model beat vardı ben 1500e verdim 26.000 km deydi
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
honda ps 150ide 110u geçmiyormuş bu doğru mu.gerçekten arkadaşlar gerçeği söyleyin çünkü az kaldı haziran gibi yeni motor alıcaz.ben vitesli bi motor istiyorum şekilde olsun istiyorum hızda olsun istiyorum cbr 125 buna denk geliyo ben arkdaşa sordum devir 11-12 arsında titreme yapıyormuş
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
honda ps 150ide 110u geçmiyormuş bu doğru mu.gerçekten arkadaşlar gerçeği söyleyin çünkü az kaldı haziran gibi yeni motor alıcaz.ben vitesli bi motor istiyorum şekilde olsun istiyorum hızda olsun istiyorum cbr 125 buna denk geliyo ben arkdaşa sordum devir 11-12 arsında titreme yapıyormuş

ben onu bilmem belki rodajdan kaynaklanıodur iyi açılmamışsa olabilir.. ama benim ps düz yolda 115 120 görüor.. boyum 182 kilo 95 ama hawa rüzgarlıysa karşıdan vuruosa o zman 105 110 civarı çıkıor.. yokuş aşşağı yolda 125 kadar çıktım.. ondan sonra kesmek zorunda kaldım hızı.. 150cc lik scooter için yeterince iyi hızdır.. bundan fazlasını bekleme zaten..hız istiyosn en az 250cc ve üstü modellere bakacaksın.. 125cc lik motorlarda bundan daha hızlı deiller..ama ps alırsan rahat edersn.. tercih senin..:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ben onu bilmem belki rodajdan kaynaklanıodur iyi açılmamışsa olabilir.. ama benim ps düz yolda 115 120 görüor.. boyum 182 kilo 95 ama hawa rüzgarlıysa karşıdan vuruosa o zman 105 110 civarı çıkıor.. yokuş aşşağı yolda 125 kadar çıktım.. ondan sonra kesmek zorunda kaldım hızı.. 150cc lik scooter için yeterince iyi hızdır.. bundan fazlasını bekleme zaten..hız istiyosn en az 250cc ve üstü modellere bakacaksın.. 125cc lik motorlarda bundan daha hızlı deiller..ama ps alırsan rahat edersn.. tercih senin..:)

hocam iyi durumda olan bu hızı yapıyorsa rodajı kötü olan ne yapıyor merak ettim :silent: nerdeyse innova125 ile yanı değerler :silent: ben yokuş aşşağı 3. vitesde 115km/h görüyorum 4. vites 130km/h düzde 100-115 arası (rüzgar çok ters ederse 85 kadar düşer ama)

(tesadüfen girdim ve gördüm muhalefet olsun diye yazmıyorum)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 ----------

cbr 125 in enjeksiyonlusumu daha az yakar ps 150 enjeksiyonlu mu?

cbr125i in deviri yüksek performanslı kullanımda 150i den fazla yakabilir ma makul kullanımda 150i den daha az yakacağı kesin:cat:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
Şimdi beyler ben ps yi yeni aldım 80 km de daha.bugün bi ince yokladım mayını düzde tam 120 gördüm hatta biraz daha yatsaydim sahada acardi gibime gelio. Şimdi ps kullanan arkadaslara sormak istiyorum...

Şu rodaj olayını pek anlamıyorum ne yapmak gerek ne yapmamak gerek??? Nelerden kacinmaliyim aciklarmisiniz???
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Şimdi beyler ben ps yi yeni aldım 80 km de daha.bugün bi ince yokladım mayını düzde tam 120 gördüm hatta biraz daha yatsaydim sahada acardi gibime gelio. Şimdi ps kullanan arkadaslara sormak istiyorum...

Şu rodaj olayını pek anlamıyorum ne yapmak gerek ne yapmamak gerek??? Nelerden kacinmaliyim aciklarmisiniz???

mayın

yaşaaa :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
Şimdi beyler ben ps yi yeni aldım 80 km de daha.bugün bi ince yokladım mayını düzde tam 120 gördüm hatta biraz daha yatsaydim sahada acardi gibime gelio. Şimdi ps kullanan arkadaslara sormak istiyorum...

Şu rodaj olayını pek anlamıyorum ne yapmak gerek ne yapmamak gerek??? Nelerden kacinmaliyim aciklarmisiniz???

Allah ne verdiyse yapıştır ben öyle yapıyorum inceldiği yerden kopsun seninlemi yaşayacak :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
tekirdağlıları seviyorum yaaa :queen:
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
hocam iyi durumda olan bu hızı yapıyorsa rodajı kötü olan ne yapıyor merak ettim :silent: nerdeyse innova125 ile yanı değerler :silent: ben yokuş aşşağı 3. vitesde 115km/h görüyorum 4. vites 130km/h düzde 100-115 arası (rüzgar çok ters ederse 85 kadar düşer ama)

(tesadüfen girdim ve gördüm muhalefet olsun diye yazmıyorum



senin motordan bi arkadaşımda war.. o da 105 geçemior adam 70 kiloda hemde.. senin motor farklıdır heralde:cat: ben motor iyi durumda demedim hocam.. sadece wurduğu hızlarını yazdım.. bazıları gibi atıp tutmadım.. 130 135wurdu diebilirm.. ama alacak arkadaşlara yanlış bilgiler verilmesin die doğru olanı yazdım..düz yolda 120 vuruor motorum.. kalkışı çok iyi geçemediğim motor yok 150 cc lerde.. çok seri hızlanması var.. walla ben memnunum gayetde güzel bi motor.. bundan iyisi can sağlığı..:)
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
arkadaşlar kesinlikle ps ile innovayı kıyaslamayın..evet innovada iyi gidiyo ama 80-90 geçince çok güvensiz olmaya başlıyo ne fren kalıyo ne yol tutuş..güvensiz olduktan sonrada isterse 150-160 yapsın..şahsen bende innova olsa 100km üstünü denemem bile..
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
arkadaşlar kesinlikle ps ile innovayı kıyaslamayın..evet innovada iyi gidiyo ama 80-90 geçince çok güvensiz olmaya başlıyo ne fren kalıyo ne yol tutuş..güvensiz olduktan sonrada isterse 150-160 yapsın..şahsen bende innova olsa 100km üstünü denemem bile..


aynen katılıyorum..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst