Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
harikaymış ya ah fiyatı biraz daha düşük olsaymış
BU ARADA ARKDAŞLAR KASK ARIYORUM GÜNEŞ GÖZLÜKLÜ BİR KAS EN AZ KAÇ LİRADAN BAŞALR BİRAZ ARAŞTIRABİLİR MİSİNİZ BEN BAKIYORUM SÜREKLİ AMA SİZDE YARDIMCI OLURSANIZ İİ OLR ŞİMDİDEN SAĞOLUN

Slm adrion kac yasındasın ehliyetin varmı?:wiinkk:
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
101
Arkadaşlar,bende günlük şehiriçi kullanım için bir PSİ aldım.Çok güzel bir motormuş.Yalnız kullanım kitabı ihtiyacım var.Bana yardımcı olabilecek varmı.Ben Göztepe-Kadıköy'de oturuyorum.Bu civarlarda oturan bir PSİ kullanıcı varsa onunla buluşup kullanım kitabının fotokopisini çekmek istiyorum.Ya da bir şekilde elektronik ortamda bu kitapdan olan varsa bana göndermesini rica ediyorum.

Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
öncelikle hayırlı olsn.. iyi bir seçim yapmışsn.. kullanım klavuzunu honda bayilerinden bulabilirsn.. bende motoru aldığım zaman ing. kul.kılavuzundan vardı.. Türkçesini sonradan aldım..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Arkadaşlar,bende günlük şehiriçi kullanım için bir PSİ aldım.Çok güzel bir motormuş.Yalnız kullanım kitabı ihtiyacım var.Bana yardımcı olabilecek varmı.Ben Göztepe-Kadıköy'de oturuyorum.Bu civarlarda oturan bir PSİ kullanıcı varsa onunla buluşup kullanım kitabının fotokopisini çekmek istiyorum.Ya da bir şekilde elektronik ortamda bu kitapdan olan varsa bana göndermesini rica ediyorum.

Şimdiden teşekkürler

Özelden bana ulaşırsanız bir hafta içinde size fotokopisini gönderirim.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
Arkdaşlar size kask sormuştum tam ve güneş vizörlü kask satın alıcam bildiğiniz bi site ya da bi motor bayii felan varsa paylaşın lütfen
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
101
Arkadaşlar,henüz kullanma kitapçığı elime geçmediği için sormak zorunda kaldım.PS için lastik hava basınçları tek ve yolculu kullanımda ne olmalıdır.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
Arkadaşlar,henüz kullanma kitapçığı elime geçmediği için sormak zorunda kaldım.PS için lastik hava basınçları tek ve yolculu kullanımda ne olmalıdır.

Dostum ön 26 arka 30 olması gerekir motoru aldıysan torpido üzerinde yapısık etikette yazar tam olarak bende bilmiyorum.:)
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
101
Dostum ön 26 arka 30 olması gerekir motoru aldıysan torpido üzerinde yapısık etikette yazar tam olarak bende bilmiyorum.:)

Torpidodaki etiket sökülmüş olduğu için ulaşamıyorum bu bilgiye zaten.Evet arkadaşlar tam olarak bilen varsa bilgi versin lütfen
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
adrion burdan ne söylesek boş..sen bi satıcıya gidip kafana göre ve gönlüne göre birini seç derim..ucuz yollu bişeyler istiyosan ls2 öneririm..daha yüksek fiyatlı modellerin ucu 1000tl civarlarına çıkıyo..bütçene göre birini seçersin artık..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
teşekkür ederim bu arada şimdilik bi kask aldım 30 liralık(sadece kafamda bişe olması için aldım)yazın bir işe girince(muhtemelen ingiliz danışma bürosu gibi birşey) güzel bi ls2 alıcam arkdaşımın birinde var ve çok güzel 200 liraya almış
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
49
Torpidodaki etiket sökülmüş olduğu için ulaşamıyorum bu bilgiye zaten.Evet arkadaşlar tam olarak bilen varsa bilgi versin lütfen

bende bügün farkettim.. torpitonun üstündeki siyah etikete yazıyomuş..
tek kişi ön 25 arka 29.. iki kişi ön 25 arka 33.. doğrusu bu..
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
84
herkeze mrb...
arkadaşlar bende ps 150 sahibi oldum bugün kaporasını verdim yarın teslim alıcam beyaz renkte. daha önce beat kullanıyodum...
sormak istediğim bişe var ps150 nin far modelini bilen varmı?? h7 mi h4 mü?? philips beyaz ampul alıcam.
herkeze teşekkürler....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------

iyigünler arkdaşlar ben ps150i ile honda cbr 125 arasında takılıp kaldım biliyorum bana sorduğun soruya bak motorların birbirleriyle alakası bile yok diyeceksiniz.şimdi ben cbr 125 istiyorum babamda diyorki ben onu kullanamam scooter al(para sorunu yok).ve ben ona ps150iyi gösterince hayran kaldı.tutturdu şimdi güzel motor heybetli motor tipide güzel fln die(cbr'ın tipi tartışılmaz tabiiki)
bu motorun kalkışı hızlanması fln nnasıl son hızı kaç bende şu an honda beat var 5 litreyle 200-220 km yapıyo bu ne kadar km gidiyo birde bu çinlerin 150liklerini geçiyor mu

cbr alma kardeş ben kullandım ve 2 ay sonra sattım. bi boka yaramayan bi motor... hız desen yok rahatlık desen hiç yok yazık parana aldığın cbr 120 yi geçmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst