- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 169
herkeze mrb...
arkadaşlar bende ps 150 sahibi oldum bugün kaporasını verdim yarın teslim alıcam beyaz renkte. daha önce beat kullanıyodum...
sormak istediğim bişe var ps150 nin far modelini bilen varmı?? h7 mi h4 mü?? philips beyaz ampul alıcam.
herkeze teşekkürler....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 ----------
cbr alma kardeş ben kullandım ve 2 ay sonra sattım. bi boka yaramayan bi motor... hız desen yok rahatlık desen hiç yok yazık parana aldığın cbr 120 yi geçmez
:rendeer: Dostum hayırlı olsun yerinde karar kutlarım tekerine taş degmesin.:cat: