vallahi ellerine sağlık bakmaya doyamadım fotolara. yahu sende enduro olsa yeni zelandaya gidersin yani. PS ile bu kadar güzel geziyorsan. bu arada motorunun adı var mı?
ben de ağustosta başlıyorum gezilere gönderirim resimleri.
arkadaşlar ben de cuma günü itibari ile orijinal arka topcase'ime kavuşmuş bulunuyorum. güzel bir his ama istanbulun yollarında tıkırdıyor

dün de biraz temizlik yaptım. soğutma sıvısı biraz azalmış 50-50 saf su antifiriz ekledim. fakat sonra beni çok terletti o sıvı tankını kapağı. ne lanet şeymiş ya. kapağını tam oturtmak gerekiyor ama lastik kapak o kadar sert ki (muhtemelen vakum gücünü kaybetmesin diye) sıvı koyduğuma koyacağıma pişman oldum. yarım saatte anca taktım. bu tecrübeyi yaşayıp da kolay yolunu bulan varsa tavsiye dinlemeye çok hazır durumdayım