Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
aposentr beni yanlış anlamışsın dostum..sorunun yada limitörün enjeksiyon sisteminden kaynaklandığını biliorum ama bu ne menem bişeydirki birini 110da kesiyo birini 148de anladın mı sormak istediğim buydu..3-5km farkı anlarımda 38kmlik bir farkı anlayamıyorum..
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
aposentr beni yanlış anlamışsın dostum..sorunun yada limitörün enjeksiyon sisteminden kaynaklandığını biliorum ama bu ne menem bişeydirki birini 110da kesiyo birini 148de anladın mı sormak istediğim buydu..3-5km farkı anlarımda 38kmlik bir farkı anlayamıyorum..

o hız rampa aşağı uzun bi yolda yapılmıştır büyük ihtimalle. bende rampa aşağı 130 gördüm zaten. benim dediğim normal düz asfalt yol....
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127

vallahi ellerine sağlık bakmaya doyamadım fotolara. yahu sende enduro olsa yeni zelandaya gidersin yani. PS ile bu kadar güzel geziyorsan. bu arada motorunun adı var mı? :)


ben de ağustosta başlıyorum gezilere gönderirim resimleri.

arkadaşlar ben de cuma günü itibari ile orijinal arka topcase'ime kavuşmuş bulunuyorum. güzel bir his ama istanbulun yollarında tıkırdıyor :(
dün de biraz temizlik yaptım. soğutma sıvısı biraz azalmış 50-50 saf su antifiriz ekledim. fakat sonra beni çok terletti o sıvı tankını kapağı. ne lanet şeymiş ya. kapağını tam oturtmak gerekiyor ama lastik kapak o kadar sert ki (muhtemelen vakum gücünü kaybetmesin diye) sıvı koyduğuma koyacağıma pişman oldum. yarım saatte anca taktım. bu tecrübeyi yaşayıp da kolay yolunu bulan varsa tavsiye dinlemeye çok hazır durumdayım :)
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Güzel yorumlarınız için teşekkürler.
Seneye nasip olursa bir dt125 alıp kendimi dağlara vuracağım:)
Rutin bakımlarda servis hallediyo:) o yüzden hiç öyle bişey yapmadım:)
Motoruma genelde "kerata" diye hitap ediyorum bazende PS diyorum:)
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
vallahi ellerine sağlık bakmaya doyamadım fotolara. yahu sende enduro olsa yeni zelandaya gidersin yani. PS ile bu kadar güzel geziyorsan. bu arada motorunun adı var mı? :)


ben de ağustosta başlıyorum gezilere gönderirim resimleri.

arkadaşlar ben de cuma günü itibari ile orijinal arka topcase'ime kavuşmuş bulunuyorum. güzel bir his ama istanbulun yollarında tıkırdıyor :(
dün de biraz temizlik yaptım. soğutma sıvısı biraz azalmış 50-50 saf su antifiriz ekledim. fakat sonra beni çok terletti o sıvı tankını kapağı. ne lanet şeymiş ya. kapağını tam oturtmak gerekiyor ama lastik kapak o kadar sert ki (muhtemelen vakum gücünü kaybetmesin diye) sıvı koyduğuma koyacağıma pişman oldum. yarım saatte anca taktım. bu tecrübeyi yaşayıp da kolay yolunu bulan varsa tavsiye dinlemeye çok hazır durumdayım :)


Soğutma amaçlı kullanıldığında saf su koymak yanlış diye aklımda kalmış akü için ideal fakat radyatöre konmamalı normal su antifiriz karışımı yapsan daha iyi olurdu. Bu arada ben linkte foto bulamadım aposentr sadece eskişehir nostalji yayınlamış gözüküyor nasıl açtınız ?
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Soğutma amaçlı kullanıldığında saf su koymak yanlış diye aklımda kalmış akü için ideal fakat radyatöre konmamalı normal su antifiriz karışımı yapsan daha iyi olurdu. Bu arada ben linkte foto bulamadım aposentr sadece eskişehir nostalji yayınlamış gözüküyor nasıl açtınız ?

sanırım sitenin ayarlında bi oynama olmuş. üye girişsiz bakılıyodu önceden. şimdi üye girişi yapmak gerekli. gezi sayfasına en kısa sürede ekleyeceğim...
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Soğutma amaçlı kullanıldığında saf su koymak yanlış diye aklımda kalmış akü için ideal fakat radyatöre konmamalı normal su antifiriz karışımı yapsan daha iyi olurdu. Bu arada ben linkte foto bulamadım aposentr sadece eskişehir nostalji yayınlamış gözüküyor nasıl açtınız ?

Doğrudur kardeşim, benimde koyduktan sonra kafaya dank etti. İçilecek temizlikte su derler hatta, racon odur.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
PS'ciler Lastiği IRC olup da Pirelli'li PS deneyen var mı? ya ben bu IRC'den hiç memnun değilim biraz yatırdım mı kayacakmış gibi geliyor (kayabilir de kaymayabilir de). bir de kış için lastik almayı düşünüyorum bu lastiklerle yağmurlu havada asla çıkmam.
Bu hafta sonu 1000 bakımına götüreceğim Silver Surfer'ımı :) bu arada 1000'e yaklaştıkça motor gücünde hafif bir düşüş hissettim. Yağdandır diye düşünüyorum tabi baktıracağı herbiyerine.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 PM ----------

Bu son söz :)
yakıt durumuna baktım dün, rodajda 100 km'de 3.3lt yakıyor. biraz daha düşse daha mutlu olacağım.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
PS'ciler Lastiği IRC olup da Pirelli'li PS deneyen var mı? ya ben bu IRC'den hiç memnun değilim biraz yatırdım mı kayacakmış gibi geliyor (kayabilir de kaymayabilir de). bir de kış için lastik almayı düşünüyorum bu lastiklerle yağmurlu havada asla çıkmam.
Bu hafta sonu 1000 bakımına götüreceğim Silver Surfer'ımı :) bu arada 1000'e yaklaştıkça motor gücünde hafif bir düşüş hissettim. Yağdandır diye düşünüyorum tabi baktıracağı herbiyerine.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:17 PM ----------

Bu son söz :)
yakıt durumuna baktım dün, rodajda 100 km'de 3.3lt yakıyor. biraz daha düşse daha mutlu olacağım.

Motoru 4000-5000 km sonrasında kendini göstermeye başlıyor.Kaliteli bir yağı tercih etmeni öneririm..Rodaj sonrasında yakıt düşmeye başlar,yakıt tüketimi senin kullanım şekline bağlı olarak değişebilir..:bounce:
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Motoru 4000-5000 km sonrasında kendini göstermeye başlıyor.Kaliteli bir yağı tercih etmeni öneririm..Rodaj sonrasında yakıt düşmeye başlar,yakıt tüketimi senin kullanım şekline bağlı olarak değişebilir..:bounce:

Açıkçası servis hangi yağı kullanıyor bilmiyorum. öneriniz varsa oranıyla beraber alabilirim.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
SELENIA HI-SCOOTER 4T benim kullandığım,İtalyanlarda kullanılıyor..http://urun.gittigidiyor.com/SELENIA-4T-ITALYAN-MOTOR-YAGI-quot-1-LITRELIK-quot_W0QQidZZ15814553

.Mobilde tavsiye ederim.Tam sentetik olmasına dikkat etmelisin..

Birde Castrol http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010408&contentId=7019440

Akşam kitapçığa baktım, Honda'da da kendi yağını tavsiye ediyor -normal olarak. Viskozite olarak 10W-30 yazmışlar ama 10W-40 da kullanılabilirmiş sıcaklık değerlerine göre.
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
12700 deyim arkadaşlar sizler ne alemdesiniz:)

1018 :) tatilden döndüm bugün. 10 gün kullanmadım ne çok özlemişim ya ama sabah bana üpriz yaptı braz bozuldum. çalışmadı baya bi denedim 5-6 kez falan. sonra gaz vererek marşa basınca çalıştı. artık benzin mi uçtu ne oldu bilmem.
Ayın 10unda 1000km bakımını da yaptık yağ değişti. canavarlaştı valla motor. bi de uzun yola çıksam iyice açıcam Gümüş Sörfçü'mü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst