Kaliteli motosiklette göstergeye bakmazsan 130-140 gittiğinin farkında bile olmazsın,kalite farkı..Fakat sen yine de max 100 km yi geçme
valla ps teknoloji harikası bir scooter ama kimse bilmiyor bilmeden gidip daha fazla paraya daha kötü scooterleri tercih ediyorlar görüntü olsun diye ah birde 2 el olsaydı şunun![]()
bu doğru geçen önden az yağ geldi sonra iki patlama duydum sağa zor attım kendimi ne oldu sizce tam çakmak köprüsü altında durdum buji kapağı fırlamış ohaa dedim:cyclopsan 10 tl ye yaptılar ama arkadaki arçlar beni eze bilirdi valla 10 bırak 90 abi sırf bu yüzden atıcam bu çanliyi ama ah ahale:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------
valla 8 kişi satıyo onlarda daha 6000 km değil alan kişi sayısı satış rakamlarına bakınca memnun kalmayan sayısı yüzde 10 :cat: süper
ohoo sen git abi 6500 para ver0 al 100 km hız yapsın o zaman alıncak motor değil psden soğudm yaa
![]()
runner buldum prooto diye bir yerde 6.500 istiyor 2 ele de ona vermeye değmez 1 daha koysam ninja 250 r alınır 2 elbu motor işi çok kötü bişi yaa
: insan çok kararsız kalıyor 3 koy şunu al 5 koy şnu al
o zaman cbr 125 ps yi geçer yani 130 filan görüyor
dylanla her yere gidersin bu kanıtlanmış belgeli resimlipslede öyle abimiz var ist-angaraya gidip geliyor ama ps 110 vuruyor diyorlar yani 6 milyar para veriyorsun ve 100 km hız alıyorsun bana biraz saçma geldi ben sıf bu yüzden cbr 125 alacağım dylan uzun yolda yapıştırır 130 u am ateknolojik dersin ps al 20 km içinde değmez kafdan rahat olur CBS sistemi var ehjeksiyon var euro3 varda var
dylan alırsan 2 3 sene sonra satamazsın elden çıkaramazsın
Kocaeli'de 950 km Dylan var:cat:
http://www.sahibinden.com/2007_model_honda_dylan_150_900km-62WQQaXQQ13509467WQQpXQQdisplayitem
Ps 150 i Kocaeli :cat:
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_ihtiyactan_satilik-68WQQaXQQ14510020WQQpXQQdisplayitem