Honda Honda PS 150 i Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Çok güzel yapıyo honda aletleri yaa makinete dokundu bağajı adam anahtarla kontaktan açtı:pale: sonra birde radyötör fanı :queen: birde eşek kadar bağaj prelli lastik gizli ayakçak küçük japon amcam neler düşünmüş yaa ben bu motorun daha binmeden hastası oldum keşke şu çunliye 800 den fazla verseler.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla ps teknoloji harikası bir scooter ama kimse bilmiyor bilmeden gidip daha fazla paraya daha kötü scooterleri tercih ediyorlar görüntü olsun diye ah birde 2 el olsaydı şunun:(
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Kaliteli motosiklette göstergeye bakmazsan 130-140 gittiğinin farkında bile olmazsın,kalite farkı..Fakat sen yine de max 100 km yi geçme

bu doğru geçen önden az yağ geldi sonra iki patlama duydum sağa zor attım kendimi ne oldu sizce tam çakmak köprüsü altında durdum buji kapağı fırlamış ohaa dedim:cyclopsan 10 tl ye yaptılar ama arkadaki arçlar beni eze bilirdi valla 10 bırak 90 abi sırf bu yüzden atıcam bu çanliyi ama ah ah:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

valla ps teknoloji harikası bir scooter ama kimse bilmiyor bilmeden gidip daha fazla paraya daha kötü scooterleri tercih ediyorlar görüntü olsun diye ah birde 2 el olsaydı şunun:(

valla 8 kişi satıyo onlarda daha 6000 km değil alan kişi sayısı satış rakamlarına bakınca memnun kalmayan sayısı yüzde 10 :cat: süper
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
bu doğru geçen önden az yağ geldi sonra iki patlama duydum sağa zor attım kendimi ne oldu sizce tam çakmak köprüsü altında durdum buji kapağı fırlamış ohaa dedim:cyclopsan 10 tl ye yaptılar ama arkadaki arçlar beni eze bilirdi valla 10 bırak 90 abi sırf bu yüzden atıcam bu çanliyi ama ah ah:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------



valla 8 kişi satıyo onlarda daha 6000 km değil alan kişi sayısı satış rakamlarına bakınca memnun kalmayan sayısı yüzde 10 :cat: süper

Sıfır almak zorunda değilsin ikinci el temiz modeller var,nakitin varsa uygun fiyata alırsın :cat:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar yemiyor içmiyor bu parayı biriktiriyorum alıyorum . son nokta saygılar.
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
Bizim burda bi lastikçi abide de varmış PS. geçen gittim tanışmaya. önüne araba çıkmış grenajı çatlamış. sgiorta yaptırmış. ondan sonra bi arkadaşı istemiş motoru. 2000km de ki motoru 3600 e vermiş :S. bende 2. el aldım motoru. 4800'e. o yüzden bence acele etme sıkışan biri filan olur alırsın. bi de dün sahibinden'de gördüm izmirde 2850 ye bi tane gri dylan var. onu alabilirsin mesela.
http://www.sahibinden.com/honda_dyl...gim_icin_-53WQQaXQQ14583912WQQpXQQdisplayitem

Arkadaşlar PS kullanıcısı olarak şunlarıda siz söyleyeyim.

Uzun yolda Dylan'lar daha hızlı gidio PS'den. çünkü enjeksiyon kesiyo 110 dan sonra. sonra bilmiyoduk buraya yazmamışlar filan demeyin;) biz hergün dylan'la birlikte gezioruz neredeyse. Sonra gidip malossi kit filan alıp daha hızlı gitmeye çalışacaksınız. sonra alıp takınca pek bi fark olmadığını görünce sinir olabilirsiniz;)

eğer benim son hızım 130 filan olsun derseniz DYLAN alın!!
ama ben %80 ş. içi hafta sonlarıda ş. dışında 100-110 sabit giderim diyosanız PS alın!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ne yani hani ps 130 vuruyordu bayır aşşağıd 140 görüyordu yalanmı yani bunlar:(:(
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
127
Aynen Apo kardesim dogrudur. 110'u saniyede gorursun fakat 120ye cikmasi kastirir. ben bir kez 125 gordum. daha sonra 120'yi zor bulduk. ama dylan kullananlar da bilir konfor bir numara.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:10 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:02 AM ----------

BU arada arkadaslar ben de ilk 250 kmyi bitirdim. kilometrede 10 kurus yaktik. su ana kadar oldukca memnunum. 1000 kmyi bekliyoruz bakalim neler degisecek rodajdan sonra.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
ohoo sen git abi 6500 para ver:D 0 al 100 km hız yapsın o zaman alıncak motor değil psden soğudm yaa:(:(:(:(:(:(
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
Benim kilometre gostergem demek bozukmuş'ki 130km goruyordum PS ile:cyclopsan
Birdaha asla turkiyeye ilk gelen parti motor almayacagım:pr:

ohoo sen git abi 6500 para ver:D 0 al 100 km hız yapsın o zaman alıncak motor değil psden soğudm yaa:(:(:(:(:(:(

mevlut, bak bu ps sana gitmez sen hız istiyormuşsun bunu anladım, zaten 2.el bakıyorsun sana onerim gilera runner 180sp:cat: ama yok bu 2 zamanlı model cok yakar dersen runner vxr200 modelini alman bu 2 modelde seni ucurur:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
runner buldum prooto diye bir yerde 6.500 istiyor 2 ele de ona vermeye değmez 1 daha koysam ninja 250 r alınır 2 el:D:D bu motor işi çok kötü bişi yaa:):): insan çok kararsız kalıyor 3 koy şunu al 5 koy şnu al:D o zaman cbr 125 ps yi geçer yani 130 filan görüyor
 
Katılım
18 Kas 2008
Mesajlar
114
runner buldum prooto diye bir yerde 6.500 istiyor 2 ele de ona vermeye değmez 1 daha koysam ninja 250 r alınır 2 el:D:D bu motor işi çok kötü bişi yaa:):): insan çok kararsız kalıyor 3 koy şunu al 5 koy şnu al:D o zaman cbr 125 ps yi geçer yani 130 filan görüyor


Abicim sen hız istiyosan niye scooter bakıyosun? manuel şanzımanlı bi motosiklet al o zaman. CıBıR zaten geçer uzun yolda benim aleti çünkü manuel şanzıman var. scooterlar ş.içi için tasarlanmış motorlardır zaten. illaki scooter istioyosan maxi scooter bakacaksın....
kymco'nun 500 lükleri var 5bin-6bin'e. 40hp. 180 i de direk görürsün. ama km de bizimkiler 10 kuruş yakarken sen 18-20 kuruş yakarsın...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
haklısın aposentr abicimm durum git gide cbr 125 dönüyor şu hızınıda duyunca hepten cbr dedim çk teşekkür ederim bilgileriniz için
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
Arkadaşlar şimdi açık konuşalım ben çunlim le 130 km hızla giderken honda beat 90 ile 100 km arası yani sona dayamıştı demekki ps 150i de 110 km hız mükemmel bir hız çünki bu sabahları kapıştığımız adam ya benim motoru ikiye bölecek ya yakacak :) artık dayanamıyoru m otobanda 2000 mt yeri hız için kullanıyorum.orayada o adam denk geliyo resmini koyarım bi gün 150 kg adam beat le beni tokatlıyo çok aşalayıcı şimdi dylan alsam uzun yola gider mi yaa ? :silent: mesela tekirdağ erikli hafta sonları gitmek istiyorum.iki kişi
dylan hızlı ps hızlı ve ekonomik ne yapcaz yaa bu kararsızılık sohbet edersek ben bu sorunu aşacağımı biliyorum çünki sizin sayenizde 2. el alacağım bu garanti oldu şimdide ps dylan arasındayım 1200 yaptım ve yükseliyo hergün biriksin bakalım 800 de çunliye veriyolar 2000 hazır sayılır.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
dylanla her yere gidersin bu kanıtlanmış belgeli resimli:):) pslede öyle abimiz var ist-angaraya gidip geliyor ama ps 110 vuruyor diyorlar yani 6 milyar para veriyorsun ve 100 km hız alıyorsun bana biraz saçma geldi ben sıf bu yüzden cbr 125 alacağım dylan uzun yolda yapıştırır 130 u am ateknolojik dersin ps al 20 km içinde değmez kafdan rahat olur CBS sistemi var ehjeksiyon var euro3 varda var:D dylan alırsan 2 3 sene sonra satamazsın elden çıkaramazsın
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
88
dylanla her yere gidersin bu kanıtlanmış belgeli resimli:):) pslede öyle abimiz var ist-angaraya gidip geliyor ama ps 110 vuruyor diyorlar yani 6 milyar para veriyorsun ve 100 km hız alıyorsun bana biraz saçma geldi ben sıf bu yüzden cbr 125 alacağım dylan uzun yolda yapıştırır 130 u am ateknolojik dersin ps al 20 km içinde değmez kafdan rahat olur CBS sistemi var ehjeksiyon var euro3 varda var:D dylan alırsan 2 3 sene sonra satamazsın elden çıkaramazsın

:cat: bu üstüne bastığın konu güzel ve mantıklı 3 sene pat diye geçiyor doğru. sonra satarken pişmanlık durumu var keşke dememek iin 2. el bir ps almak lazım güzel motor.hakkınıvermek lazım ama açık olan bişi 110 kısıtlaması bu motorun puanını düşürüyormu yoksa yükseltiyormu tekirdağa giderken 110 yetermi yoksa 20 km hız için dediğin gibi varda var olan bir motoru, dylan için yok haklısın abi ben ne yapıp bir ps alacağım bıktım hakkaten çunliden:pr: ama 16000 km yaptım toplam 500 ytl masraf açmadı bu bir gerçek şişiyo yazın çok ısınıyo plastiği çıtır çıtır kraker gibi abi honda başka biniyorum beat var burda gaz kesince çıkardığı ses beni mest ediyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst