- Katılım
- 26 Eyl 2008
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar,
ilk defa bir scooter alacagım.ıkı secenek arasında kaldım.honda activa veya honda ps 150 i.bu ıkı motor arasında yaklasık 3 mılkyar fıyat farkı var.
benım ıstedıgım az yakan ve ıkı kısı bınıldıgınde sorun cıkarmayan bır motor.actıvanın cok az yaktıgı soylenıyor.pekı actıva ıle 150 ps arasında yakıt acısından ne kadar fark olur acaba?bana deger olarak verebılırmısınız.actıva su kadar yakar ps 150 su kadar yakar diye.sanırım ps 150 de dylan ıle aynı motor kullanılmıs.para acısından sıkıntım yok .eger yakıt acısından cok onemlı bır fark yok ıse ps 150 almayı dusunuyorum.sız ne dersınız acaba.netıcede 2 kat daha guclu bır motor.ama yakıtını arastırmama ragmen bır turlu bulamadım.cok mu yakar azmı yakar.fıkırlerınızı beklıyorum
ilk defa bir scooter alacagım.ıkı secenek arasında kaldım.honda activa veya honda ps 150 i.bu ıkı motor arasında yaklasık 3 mılkyar fıyat farkı var.
benım ıstedıgım az yakan ve ıkı kısı bınıldıgınde sorun cıkarmayan bır motor.actıvanın cok az yaktıgı soylenıyor.pekı actıva ıle 150 ps arasında yakıt acısından ne kadar fark olur acaba?bana deger olarak verebılırmısınız.actıva su kadar yakar ps 150 su kadar yakar diye.sanırım ps 150 de dylan ıle aynı motor kullanılmıs.para acısından sıkıntım yok .eger yakıt acısından cok onemlı bır fark yok ıse ps 150 almayı dusunuyorum.sız ne dersınız acaba.netıcede 2 kat daha guclu bır motor.ama yakıtını arastırmama ragmen bır turlu bulamadım.cok mu yakar azmı yakar.fıkırlerınızı beklıyorum