Honda ps 150 i kaç yakar?

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
230
vallaha ps 150 i cok güzel bir makina ben kullandım arkadaşlar fazla yakmıyor ve performansı gercekten 250 cc lik scotterleri aratmıyor... Max Spedd;145 kmh.. gördüm kadranda
 
Katılım
27 Eyl 2008
Mesajlar
8
vallaha ps 150 i cok güzel bir makina ben kullandım arkadaşlar fazla yakmıyor ve performansı gercekten 250 cc lik scotterleri aratmıyor... Max Spedd;145 kmh.. gördüm kadranda

Ciddimisin?

Ah... ah... biraz param olsada elimdeki takayı satıp,
ps150 alabilsem gözlemlediğim kadarıyla az yakan bir alet enazından ejeksiyonlu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst