Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
18
Pcx 125 aldim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

pcx'in orjinal lastikleri 0 olarak satılıktır asfalt yüzü değmemiştir, ilgilenen olursa özel mesaj atsın
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
55
arkadaslar merhaba benım aklıma takılan bir soru var arka lastiğin disk fren değilde kampana olması ne kadar etkiliyor
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
dostum arka frene basınca ön frende belli bir ölçüde devreye giriyor fren sisteminden memnun kaldım açıkçası..
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
8
Merhabalar msx 125 beyaz 1200 km de 2014 pcx ile takas etmek istiyorum ilgilenen arkadasimiz olursa 05326936399
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
18
arkadaşlar sorumun saçmalığını mazur görün,
pcx'i halat kilit ile kitlerken resimdeki gibi amortisor yayının arkasından geçirsem, acaba hırsız anahtar ile aşağıdaki somunu kolayca açıp kilidi boşa çıkarabilir mi, yoksa en güvenli yer arka tekerin içinden geçirmek midir?
p1060266dv.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

pcx'i çalmak bu kadar kolay mı ? izleyin;
http://www.youtube.com/watch?v=-lYcdsai8J0
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2014 yeni kasa füme renk Honda PCX 125 satın aldım, tecrübeli arkadaşlardan bir kaç ricam var.

1. Yeni kasalar için hafif siyah veya daha koyu siyahta olabilir kaliteli sararmayacak ön cam siperlik tavsiyesi istiyorum (motor kışından kullanılacak) yer Antalya

2. Artçı taşırken arkası gozukmemesı ve rahat etmesı ıcın bel koruma (sissy bar ) !!yeni kasa için ınternette goremedım!! kalıtelı tavsıyesı olan (çok uçuk fiyatlarda değil)

3.ön ve arka lastik için ,genelde hep michelin city grip önerilmiş ( gerçekten kalitelimidir), bunun dışında daha kaliteli tecrübe etmiş önerisi olan

4.Motorum şuan 300km yaklaştı ,ilk kullanımlarda dikkat etmemiz gereken nelerdir, (ani hızlanma ,ani durma, yüksek sürat dışında ) tavsiyesi olan

5.Yine 2014 model yeni kasa PCX125 için kullanabileceğimiz en kaliteli yağ markası ,sayısal değerleri hangisidir ?

Bunların dışında başka tavsiyesi önerisi olan arkadaşlardan acil cevap bekliyorum ,şimdiden teşekkür ederim.

not: pcx 2. motorumdur acemi değilim.
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
Öncelikle hayırlı olsun pcx iyi bir tercih:thumleft:

1.Ön cam givi olabilir daha uygun istersen fabrio da iyidir.Cam boyutunu boyuna göre taktırın ama çok uzun cam motoru yavaşlatıyor.orta boy iyidir.Aşırı siyah cam yerine hafif siyah cam daha iyidir.Benim görüşüm.
2.Sisi bar hakkında pek fikrim yok bana çanta daha cazip geliyor.Özellik le sırt yaslamalı taktırabilirsin.Karar senin.
3.Lastikleri kesinlikle değiştirmeni tavsiye ederim.Hatta önceliğin bu olsun.Ben bunu ufak bir kaza ile tecrübe ettim.allah tan motora ve bana bişey olmadı özellikle ıslak zeminlerde orjinal lastikler facia.Michelin city grip taktır.
4.Çok fazla artçılı kullanmamaya özen göster.1000 km ye kadar motoru zorlama zaten biliyorsundur rodaj modaj olaylarını.
5.Ben servise gittiğimde Castrol yanlış olmasın 10/40 galiba onu koyuyorlar.

:::: Bütün scooter kullanan arkadaşlara tavsiyemdir motoru ilk çalıştırdığınızda 2-3 dakika rölantide çalıştırın.Tabi zırt pırt durduğunuzda değil akşam motoru koydunuz sabah çalıştırırken mutlaka ısındırın motoru.Motor ömrü için daha sağlıklı imiş öyle dedi ustam..


......Bu Arada bende ikici motor olarak almıştım pcx i kısa mesafe şehiriçi falan rahat olsun diye diğer motorumu sattırdı bana......
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13
Merhaba cevapların için çok teşekkür ederim

Ayrıca araştırmalarıma göre en kaliteli lastiklerden biri Metzeler gözüküyor ,acaba pcx için Metzeler lastik alan deneyen var mı , aynı ölçülerde bulamadım .Mesela arka lastik ebatı olarak 100 değilde 110 alsak sorun olur mu ? örjinalinden farklı ebatlarda lastik deneyen oldu mu hiç , şimdiden teşekkür ederim yardımlarınızı beklıyorum[/b]
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
PCX kullanıcısı değilim. CB125e yi araştırırken bir sitede parca listesi, parca isimleri, parca tanımları ve patlak teknik resimleri buldum. Bir cok honda modeli var ama cb125e yok.
Gözüme carpan modeller
cbr250
cbr600rr
cbr1000rr
spacy
pcx
wave
cbr250r(ucuncu sayfada)

resmin üzerine tıklayınca pdf dosyası indiriliyor

Daha önce yayınlandı mı bilmem ama belki ilginizi cekebilir.

http://part-centre.boonsiewhonda.com.my/catalog/
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2014 yeni kasa füme renk Honda PCX 125 satın aldım, tecrübeli arkadaşlardan bir kaç ricam var.

1. Yeni kasalar için hafif siyah veya daha koyu siyahta olabilir kaliteli sararmayacak ön cam siperlik tavsiyesi istiyorum (motor kışından kullanılacak) yer Antalya

2. Artçı taşırken arkası gozukmemesı ve rahat etmesı ıcın bel koruma (sissy bar ) !!yeni kasa için ınternette goremedım!! kalıtelı tavsıyesı olan (çok uçuk fiyatlarda değil)

3.ön ve arka lastik için ,genelde hep michelin city grip önerilmiş ( gerçekten kalitelimidir), bunun dışında daha kaliteli tecrübe etmiş önerisi olan

4.Motorum şuan 300km yaklaştı ,ilk kullanımlarda dikkat etmemiz gereken nelerdir, (ani hızlanma ,ani durma, yüksek sürat dışında ) tavsiyesi olan

5.Yine 2014 model yeni kasa PCX125 için kullanabileceğimiz en kaliteli yağ markası ,sayısal değerleri hangisidir ?

Bunların dışında başka tavsiyesi önerisi olan arkadaşlardan acil cevap bekliyorum ,şimdiden teşekkür ederim.

not: pcx 2. motorumdur acemi değilim.

5. Soru alim ben :p Castrol 10-40 , Daha iyisi varmı var ama scooterda yağın kalitesini anlamazsın zaten , O yüzden gerek yok. Servisin ve diger ustaların tavsiyesi belirtğim yağdır.Kolay gelsin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------

arkadaşlar sorumun saçmalığını mazur görün,
pcx'i halat kilit ile kitlerken resimdeki gibi amortisor yayının arkasından geçirsem, acaba hırsız anahtar ile aşağıdaki somunu kolayca açıp kilidi boşa çıkarabilir mi, yoksa en güvenli yer arka tekerin içinden geçirmek midir?
http://img651.imageshack.us/img651/450/p1060266dv.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------



pcx'i çalmak bu kadar kolay mı ? izleyin;
http://www.youtube.com/watch?v=-lYcdsai8J0

Lastikten kitlenmesine Karşıyım , sebebi kitledigin zincir veya halat yerle temas ederse hırsızın işini kolaylaştırıyorsunuz.Fakat kilit havada olursa 20-30 kg. 'luk zincir kesen makası yerle temas etmeden kesmesi çok zor olucak hırsız için.Amörtisör bağladığın zaman kilit gergin ve yerle tamas etmesin.Ayrıca bidaları sökmesi için alt grenajları sökmesi gerekir , buda hırsıza engel olur.Kolay gelsin..
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
michelin işini fazlası ile görecektir bence gerek yok sadece pcx değil çoğu scooter kullanıcı michelin city grip kullanıyor.Yol tutuşu falan çok iyi.
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
13

Herkese merhaba arkadaşlar Yeni kasa PCX125 bugun itibari ile 550 km oldu ,bugun bulunduğum yerdeki honda servisine gittim hangı marka yag kullandıklarını sordum Shell 10-40 kullandıklarını soyledı, içime hıc sınmedı Castrol olsa olmaz mı dedım , tum dünyada honda butun motorlarına Shell yag kullanır bızde bunu kullanıyoruz dedı ,

sizce Shell yag ıyımıdır yoksa mutlaka castrol mu koydurayım (yer Antalya ) veya daha kalıtelı yag marka onerısı olan var mı fiyat onemlı degıl en ıyı yagı kulanmak ıstıyorum . 1.000 KM bakımın yaklaşıyor ilk bakımda nelere dıkkat etmem gerekiyor acaba ,servise söylemem baktırmam gereken onemlı detaylar varmıdır , yardımlarınızı rica ediyorum
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494

Herkese merhaba arkadaşlar Yeni kasa PCX125 bugun itibari ile 550 km oldu ,bugun bulunduğum yerdeki honda servisine gittim hangı marka yag kullandıklarını sordum Shell 10-40 kullandıklarını soyledı, içime hıc sınmedı Castrol olsa olmaz mı dedım , tum dünyada honda butun motorlarına Shell yag kullanır bızde bunu kullanıyoruz dedı ,

sizce Shell yag ıyımıdır yoksa mutlaka castrol mu koydurayım (yer Antalya ) veya daha kalıtelı yag marka onerısı olan var mı fiyat onemlı degıl en ıyı yagı kulanmak ıstıyorum . 1.000 KM bakımın yaklaşıyor ilk bakımda nelere dıkkat etmem gerekiyor acaba ,servise söylemem baktırmam gereken onemlı detaylar varmıdır , yardımlarınızı rica ediyorum
Ataberk bayi ise Castrol 10-40 , Dünya flan işin makarası shell 'in kalitesi belli bir kmden sonra düşüyor.Nerden anladım dersem işyernde kuba xr (vitesli) 125 var ve 1 ay önce deneme amaçlı kattğımız yağı boşalltık ve castrol koyduk :)En kısa yol bildigin yoldur , Castrol 10-40 kat kafan rahat olsun.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
Arkadaşlar pcx 150 1300kmye dayandı 1000km bakımında bazı şikayetlerimden bahsettim servise;

motorumdan sabit hızda giderken veya gazı biraz açtığımda örneğin 40km/hız ile giderken bir ses geliyor.Titreme gibi bir yerde bir gevşeme vs. var sanki dedim, servis bana amortisörlerden geliyordur o hepsinde var dedi.Başka sorunlarımdan da bahsettim motor marş alırken zorlanıyor bir süre marş alamıyor herzaman olmuyor ama oluyor dedim abuk subuk cevaplar verdiler hiç bir şikayetime çözüm bulamadilar.Ayrıca lastikler öyle böyle kaymiyor ıslak asfaltta gaz açınca lastik 1sn yerinde sayıyor sonra devam o derece...Marş alırken sıkıntı yaşıyan ve bahsettiğim ses gelme olayını yaşayan çözüm bulan,çözüm bulmaya çalışan ve izmirde gidebileceğim gerçekten hakkını verebilecek servis önerebilecek varmı ? şimdiden teşekkür ederim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

ayrıca ne marka yağ koyduklarını bile görmedim 35tl ücret aldılar... servisi hiç beğenmedim kuşadasında honda yetkili servisi. motoru aldigim yer orayı önerdi...
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
Titreme motorun neresin geliyor anlayabildinmi.Giderken motorun titremesi enteresan geldi bana hadi 120 km gibi hızlarda ufaktan yapar ama 40 km ilginç.servislerin çoğu sallabaş işi bilen usta ve servis bulmak zor.Adamlara bişey sorarsın sorduğuna soracağına pişman ederler adamı.Bir keresinde variyatör temizliği yaptırdım.titremeden dolayı eleman varyatör misketinin birtanesini koymadan kapattı kapağı.Birbaktım yerde misket bu ne dedim abi senin motorun değildir dedi aç bir kontrol edelim dedim kafa sallamalar falan bir de baktık aaaaaa:silent: ne tesadüf benimmiş eleman aynen rezil...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Titreme motorun neresin geliyor anlayabildinmi.Giderken motorun titremesi enteresan geldi bana hadi 120 km gibi hızlarda ufaktan yapar ama 40 km ilginç.servislerin çoğu sallabaş işi bilen usta ve servis bulmak zor.Adamlara bişey sorarsın sorduğuna soracağına pişman ederler adamı.Bir keresinde variyatör temizliği yaptırdım.titremeden dolayı eleman varyatör misketinin birtanesini koymadan kapattı kapağı.Birbaktım yerde misket bu ne dedim abi senin motorun değildir dedi aç bir kontrol edelim dedim kafa sallamalar falan bir de baktık aaaaaa:silent: ne tesadüf benimmiş eleman aynen rezil...
Fiyasko , rezillik diz boyu hocam.Ben motorun garantisi bitti ve temiz bi esnaf buldum hem ucuz hemde çok titiz.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
dostum titreme dediğim olay bir ses yani sarsıntı değil. gevşeme var sanki bir yerinde vida vs. gevsek gibi ciiir ciiirr yapıyo gaz acarken net duya biliyorum gazı açıyorum ses geliyo gazi bırakıyorum geçiyor ama bir gevseklik durumu olsa niye gazi bırakınca geçsin ben varyatorden supheleniyorum servis amortisörden geliyor hepsinde var dedi ama inandirici gelmedi.Bir soru daha garanti süresince aldığım motorcunun servisinemi gitmek zorundayim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst