Merhaba arkadaşlar 2 gün önce 2014 yeni kasa füme renk Honda PCX 125 satın aldım, tecrübeli arkadaşlardan bir kaç ricam var.
1. Yeni kasalar için hafif siyah veya daha koyu siyahta olabilir kaliteli sararmayacak ön cam siperlik tavsiyesi istiyorum (motor kışından kullanılacak) yer Antalya
2. Artçı taşırken arkası gozukmemesı ve rahat etmesı ıcın bel koruma (sissy bar ) !!yeni kasa için ınternette goremedım!! kalıtelı tavsıyesı olan (çok uçuk fiyatlarda değil)
3.ön ve arka lastik için ,genelde hep michelin city grip önerilmiş ( gerçekten kalitelimidir), bunun dışında daha kaliteli tecrübe etmiş önerisi olan
4.Motorum şuan 300km yaklaştı ,ilk kullanımlarda dikkat etmemiz gereken nelerdir, (ani hızlanma ,ani durma, yüksek sürat dışında ) tavsiyesi olan
5.Yine 2014 model yeni kasa PCX125 için kullanabileceğimiz en kaliteli yağ markası ,sayısal değerleri hangisidir ?
Bunların dışında başka tavsiyesi önerisi olan arkadaşlardan acil cevap bekliyorum ,şimdiden teşekkür ederim.
not: pcx 2. motorumdur acemi değilim.