Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Bugün yolda kaldım :) akü öldü durduk yerde
Sanirim start stop özelliğini bir müddet kullanmamak gerekiyordu akü kendine gelene kadar ya da motorun aküsünu tam şarj etmeden teslim ettiler bana. Neyse tanıdık bir motorcuya cektirdik motoru Aküyü şarja koyup devam ettim ama idling stop özelliğini kapattım en az 1000 km için sonrasına bakicaz.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Düşünmemek için pcx aldım, pcx e bindiğimde rr ı hiç düşünmüyorum :p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
jant şeridi siparişini verdim bakalım ufak ufak ilk modifiyeye başlayalım :)
sırada şık bir ayna takımı, siyah kısa manet takımı ve bir çılgınlık yaparsam rizoma elcik ve bar-end takımı fikri var.
Eğer çok ciddi kaliyetli şekilde yapılacağına inanırsam seleyi de kırmızı dikişli, antrasit renkli alcantra kumaş ile kapalatabilirim.
Bir de jant rengini değiştirmeyi düşünüyorum ama renge karar veremedim.
Eğer motor siyah ya da gri olsaydı altın rengi jantlar yakışırdı ama kırmızı gövdeye siyah jant haricinde ne olur bilemedim. Var mı önerileriniz ?
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
jant şeridi siparişini verdim bakalım ufak ufak ilk modifiyeye başlayalım :)
sırada şık bir ayna takımı, siyah kısa manet takımı ve bir çılgınlık yaparsam rizoma elcik ve bar-end takımı fikri var.
Eğer çok ciddi kaliyetli şekilde yapılacağına inanırsam seleyi de kırmızı dikişli, antrasit renkli alcantra kumaş ile kapalatabilirim.
Bir de jant rengini değiştirmeyi düşünüyorum ama renge karar veremedim.
Eğer motor siyah ya da gri olsaydı altın rengi jantlar yakışırdı ama kırmızı gövdeye siyah jant haricinde ne olur bilemedim. Var mı önerileriniz ?

Jant şeridi linkini atar mısınız?

Ayrıca takmaktan vazgeçtiğim manetleri de satıyorum. Düşünürseniz siteden birine gitsin :rendeer:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-sifir-universal-fren-ve-debriyaj-maneti-163099844/detay/
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Jant şeridi linkini atar mısınız?

Ayrıca takmaktan vazgeçtiğim manetleri de satıyorum. Düşünürseniz siteden birine gitsin :rendeer:

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-sifir-universal-fren-ve-debriyaj-maneti-163099844/detay/

jant şeridi olarak şunu sipariş ettim:
http://www.n11.com/honda-pcx-gri-reflektorlu-parca-jant-seridi-P20477925

bu arada manetlerin biri debriyaj maneti mi ? pcx için mi bunlar ?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
jant şeritleri bugün elime geçti. artık yapıştırmayı yarın yapıcaz
pleksiglass özel plakalık ve APP küçük plaka siparişi vermiştim o da yarın elimde olacak kısmetse. Arkada traktör plakasıyla gezmeyeceğiz.
Bir de bugün Ebay'den siyah, ayarlı spor manet siparişi verdim. uzakdoğudan geleceği için ne zaman gelir bilmiyorum umarım 15 günü geçmez.
Ebay'de dolaşırken elim değmişken bir de telefon(Samsung Note III ) için gidon çantası sipaiş ettim. Gerçi bu motorla uzunyola çıkılmaz ama şehr içinde navigasyon falan lazım olursa işe yarar, işe yaramasa da uzun sürüşlerde teli ona koyarım arayan olursa en azından görür kenara çekerim.
büyük ihtimalle bir çift de rizoma benzeri street bike aynası alıcam siyah renkte. manetlerle uyum sağlayacağını düşünüyorum. Estetik duracaktır.
bu topiği ve PCX'i renklendirmeye azimliyim :)

bir de çakmak şarjı düşünüyorum. var mı böyle bir uygulama yapan ?
 
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
7
jant şeritleri bugün elime geçti. artık yapıştırmayı yarın yapıcaz
pleksiglass özel plakalık ve APP küçük plaka siparişi vermiştim o da yarın elimde olacak kısmetse. Arkada traktör plakasıyla gezmeyeceğiz.
Bir de bugün Ebay'den siyah, ayarlı spor manet siparişi verdim. uzakdoğudan geleceği için ne zaman gelir bilmiyorum umarım 15 günü geçmez.
Ebay'de dolaşırken elim değmişken bir de telefon(Samsung Note III ) için gidon çantası sipaiş ettim. Gerçi bu motorla uzunyola çıkılmaz ama şehr içinde navigasyon falan lazım olursa işe yarar, işe yaramasa da uzun sürüşlerde teli ona koyarım arayan olursa en azından görür kenara çekerim.
büyük ihtimalle bir çift de rizoma benzeri street bike aynası alıcam siyah renkte. manetlerle uyum sağlayacağını düşünüyorum. Estetik duracaktır.
bu topiği ve PCX'i renklendirmeye azimliyim :)

bir de çakmak şarjı düşünüyorum. var mı böyle bir uygulama yapan ?

Bende PCX125 kullanıcısıyım,satıp yeni kasa 150 alacam şimdiden aksesuarları araştırıyorum.Rizoma aynaların fiyatı 600 TL'ye geliyor.
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
23
Merhaba ,
Bugün ikinci el bir pcx aldım. uzun yıllardır motor almak istiyordum bir şekilde bugüne kısmetmiş.
ilk önceliğim motor için branda. sitede kapalı garaj yok maalesef mecbur açıkta duracak.
motorda ön cam ve arkada 35 lt givi çanta var.
siz hangi marka branda kullanıyorsunuz? ne önerirsiniz?
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
10
Scooter için 7-8 bin liralar çok para, üstelik düşük CC de motor bunlar, alsam almasam mı bilemedim, çok para. Daha küçük bişey alayım desen Spacy 5000 lira, Spacy gibi tipsiz bi motora 5000 verdikten sonra 2 daha ver PCX al daha mantıklı gibi :-D
 
Katılım
14 Tem 2012
Mesajlar
164
Scooter için 7-8 bin liralar çok para, üstelik düşük CC de motor bunlar, alsam almasam mı bilemedim, çok para. Daha küçük bişey alayım desen Spacy 5000 lira, Spacy gibi tipsiz bi motora 5000 verdikten sonra 2 daha ver PCX al daha mantıklı gibi :-D

Haklısınız...

Ben de sizin gibi düşündüm ve Honda almadım.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
35
ben en fazla 110 yaptım bu hızı geçen varmı 2013 esp bunlarda hız kesici var diyorlar doğrumudur.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
121
Pcx 150 cc geliyormus yeni kasasi çok muhteşem heleki anahtarli versiyonu olursa cok daha guzel olucak tam net bellimi acaba anahtarli versiyonu cikicagindan bende motorumu satiliga cikartp pcx150 almaya karar kıldim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst