- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
Bugün yolda kaldım
akü öldü durduk yerde
Sanirim start stop özelliğini bir müddet kullanmamak gerekiyordu akü kendine gelene kadar ya da motorun aküsünu tam şarj etmeden teslim ettiler bana. Neyse tanıdık bir motorcuya cektirdik motoru Aküyü şarja koyup devam ettim ama idling stop özelliğini kapattım en az 1000 km için sonrasına bakicaz.
Sanirim start stop özelliğini bir müddet kullanmamak gerekiyordu akü kendine gelene kadar ya da motorun aküsünu tam şarj etmeden teslim ettiler bana. Neyse tanıdık bir motorcuya cektirdik motoru Aküyü şarja koyup devam ettim ama idling stop özelliğini kapattım en az 1000 km için sonrasına bakicaz.