Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
ben en fazla 110 yaptım bu hızı geçen varmı 2013 esp bunlarda hız kesici var diyorlar doğrumudur.

2014 model var, 2013 ten bi farkı yok galiba. Kadranda 118 gördüm, daha gitmiyor. gitmesin de zaten. Güvenli değil o süratlerde. Bu motorun ideal hızı 60-80 arası. Fazlası güvensiz
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler pcx'te ön arka en kalın hang ebat lastik takılabilir ?
ön arka 120 taban uyduğunu biliyorum ancak arka 140 olabilir mi acaba ?
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
23
Scooter olarak kullanış kalite herseyi ile mükemmel bir motor uzun yolda rahatca gidersin az yakıyor ekonomik ve marka :) HONDA
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
38
arkadaşlar pcx almaya karar verdim. 2011 2012 model temiz bişey arıyorum 2014 0 için bütçem şuanda yetmiyor. seneye marta kadar beklemem lazım 0 için ama kanım yanıyor :(
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
Dostlar 2012 model sadece 750km de olan beyaz PCX motorumu satmak istiyorum. Aksesuar olarak GIVI ön cam takıldı.
Kaza bela yatma kalkma yok. Sıfırla eşdeğer, daha 1000km bakımı bile yapılmadı.
Mototal dan alındı.

Kaça vermeliyim motoru? Sıfırı 7600TL imiş şuanda.

Buradan almayı düşünen var mı?
İrtibat: 0533.563.02.02
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
38
hocam ben almayı düşünebilirdim ama yeni kasa beni büyüledi., Farlar komple Led , videolarda gördüğüm kadarı ile yol bilgisayarı var. L/KM ibaresi var km saatinde... Motorunuz 0 sayılabilcek değerde fakat kasa değişti ve bence eski kasalar biraz değer kaybedicek. inşallah kısa zamanda satarsınız. Hayırlı satışlar
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
29
PCX'e yakışır hakkaten dedikleriniz, güzel olacak.

Yeni gelecek kasa fiyatı 8000-8500TL olur diyorlar. plaka-mtv-trafik 9000TL bulur.
İyi para.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
merhaba arkadaşlar , bugün 2012 model bi pcx aldım. gayet hoşuma gitti . acaba bunlar 1 depo ile ortalama kaç km yapıyor acaba
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun,
benim motor şehir içinde gaz açmaktan çekinmeden kullanımda 170-180 km de ışığı yakıyor.
ama hem çekinmeden kullanıyorum hem de kilo 95
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
teşekkür ederim, gayet konforlu geldi ilk izlenim olarak. daha önce uzunca bi süre ps150 kullanmıştım . ona göre sanırım o kadar seri değil ama raha konforlu. yakıt ekonomik olsun da gerisi çok sorun değil :) sadece motordan inerken oradaki depo kısmına sürekli ayağımı vuruyorum ona alışmak zor olacak gibi. bir de sinyal ile kornayı neden ters yapmışlar anlamadım :D
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
35
teşekkür ederim, gayet konforlu geldi ilk izlenim olarak. daha önce uzunca bi süre ps150 kullanmıştım . ona göre sanırım o kadar seri değil ama raha konforlu. yakıt ekonomik olsun da gerisi çok sorun değil :) sadece motordan inerken oradaki depo kısmına sürekli ayağımı vuruyorum ona alışmak zor olacak gibi. bir de sinyal ile kornayı neden ters yapmışlar anlamadım :D
sinyal&düdük ve ayak vurma meselesine bende zor alışmıştım bende ps 150 ve pcx arasında kalmıştım fakat pcx in görüntüsü ps150yi unutturuyor :)
 
Katılım
16 Eki 2011
Mesajlar
28
Deneme amaçlı depoyu fulleyip(33 tl.) km sıfırladım bir pet şişeye de benzin koydum.Tamamen şehir içi kullandım çok dur kalk yaptım bazende agresif kullandım.birkaçdefa artçı aldım.209 km gösteriyordu motor hafif rampada kaldı.pet şişedeki benzini koyup yola devam ettim benzinciye kadar..bana göre yakıtı çok iyi sizi bilemem...zat 150 den sonra pcx e resmen tapıyorum...:))

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:18 ----------

bu arada start/stop hiç kullanmadım..kullansaydım ne farkederdi bilmiyorum..halende kullanmıyorum çok fazla....
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Herkese Selamünaleyküm , Artık bende Spacy 110 'dan sonra Pcx 'li oldum.Scooter konusunda en şanslı bizleriz.Az yakıyor ,Karizma desen asaleti yeter , Renk ırk ayrımı asla yapamazsınız Herşeyiyle mükemmel bir japon harikası.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
25
Bu pazartesiden itibaren PCX kullananlar kafilesine ben de katılmış bulunuyorum. Ciddi anlamda başarılı bir scooter yapmışlar. Önceden derdim bu aletlere 6-7 bin tl verilir mi diye ama kullanınca hakettiğini anlıyorsun. En önemli detaylar olarak gözüme çarpan; ayna görüş açısı, ergonomik olması ve ekonomik olması cidden insana bağlıyor kendini..
Herkese hayırlı, kazasız, belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
25
Teşekkür ederim :)

Bu arada tüm sayfaları okudum bu konudaki, genel olarak son sürat ve hep performansa yönelik modifiyeler ağırlık çekiyor.

Bence bu tür scooter'larda keyif ve güvenli sürüş ön planda olmalı, örneğin 110 değilde 115 km hız yapsın diye motorun orjinalliğini bozmaya gerek yok diye düşünüyorum..

Dün tek kişi 90'ı gördüm ve rüzgarın beni sağa doğru ittiğini, motorun hafif sağa yönlendiğini hissettim. Çok sürat beklemeden, işimizi görsün kullanımı keyif versin ve sağlıklı güzel yolculuklar yapabilelim yeterlidir :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
494
Teşekkür ederim :)

Bu arada tüm sayfaları okudum bu konudaki, genel olarak son sürat ve hep performansa yönelik modifiyeler ağırlık çekiyor.

Bence bu tür scooter'larda keyif ve güvenli sürüş ön planda olmalı, örneğin 110 değilde 115 km hız yapsın diye motorun orjinalliğini bozmaya gerek yok diye düşünüyorum..

Dün tek kişi 90'ı gördüm ve rüzgarın beni sağa doğru ittiğini, motorun hafif sağa yönlendiğini hissettim. Çok sürat beklemeden, işimizi görsün kullanımı keyif versin ve sağlıklı güzel yolculuklar yapabilelim yeterlidir :)

Minumum 108 'de kalıyo tek kişi tabi burda Rüzğarda ön planda.Aynen katılıyorum , zaten honda yapmış yapıcağını onun için Orjinal her zaman güzeldir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst