selam beyler,
geçenlerde bi çılgınlık yapıp PCX alayım mı demştim. Yaptım ve aldım inşallah hayırlı olur.
Showroomdan bir kare:
fiyat :6.600 TL plaka ruhsat hariç onu da ben hallettim 7000'e geldi. İkinci elde bu rakam isteyenlere selam olsun
İlk defa scooter kullanacağım için tedirgindim. Bu kadar düşük HP ile trafikte ne yaparım diye ama bugün 60km kadar yoğun trafikte kullandım gayet keyifli geldi.
80 k/h hıza hemen ulaşıyor bir ara 100'e yaklaştı ama rodaj falan diye gaz kestim

1000 km sonra bi düzlükte bakarım hakkaten 110 120 yapıo mu
gösterge panelini sevdim. dijital yakıt göstergesi ve start&stop özellğini sevdim. Çok sessiz ve kıvrak yumuşak bi makina.
Şehir içinde 600cc makinelerle boşuna debelenip durmuşuz dedim bugün. hem rahat hem ekonomik bir keyif ve ulaşım aracı. Yıllardan sonra ilk kez motorla bit yere gittikten sonra elimde kask olmadan keyifle takıldım. bagaj kask eldiven küçük bir çanta için gayet yeterli
Allah herkese kazasız belasız sürüşler gönlüne göre makine versin.
bir de ben&pcx selfie'si gelsin
