Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
340
''pcx'e 5500- 6000 veripte onu otobüsün bagazına koyabileceğimi sanmıyorum'' can kaç para?
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
8
pcx mi x enter mi?

sayın arkadaşım bu biraz kullanacağı yer ve beklentilerinle alakalı çünkü ikisi de sıvı soğutmalı sıkıntısız japon ama pcx daha sehir içine hitap ediyor ayda bir şehir dışına çıkacaksan xenter diğer durumlarda pcx derim çünkü 6200 pcxin fiyatı nakitte 5900 xenter 7550 o da iyi pazarlıkla 7300 arasındaki cc farkı 25 cc peki bu ne demek pcx 108 maximum sürekli hı ise 100 kmde gidersin xenter ise 130 basar 120den sabit hızla gidebilirisin değer mi 1400 lira fark vermeye ben vermem ama seçme hakkı size ait ama ikinci elde daha ucuz olan daha kolay satılır motor daha ucuz olduğu için alış asatış arasındaki fark daha azdır bilmem yardımcı olabildim mi
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
88
İtina ile km de 10 krş yakılır:

rf2u.jpg
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
4
slm arkadaşlar ya ben honda pcx alıcaktımda bütün bayilere baktım dedilerki şu an türkiyede honda pcx 125 yok dediler eylülde gelebilir eger eylülde gelirse 150 lik de gelirmi acaba birde 150 lik gelirse pcx 125 in fiyatı düşebilir mi :thumright:thumright:thumright:thumright
search
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
54
fiyat ve ikinci el konusu kafamı gercekten kurcaliyor acaba sifira para yetmezse 2 . El almalimiyim gercekten zor bir durum sizce ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
4
şey kırmızı değilde gümüş rengi düşünüyorum birde sakarya nere antalya nere:queen::farao::rendeer::flower:
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
4
artık hiç gelemem baksana 6430 lira olmuş verilirmi o para
şey arkadaşlar kışın alsak nasıl bir fiyat farkı olur:pr::pr::silent::pr::santa:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

ahmet peki ne degişikliği olmuş kardeşim ??????? :thumright:thumright:thumright:salut:
 
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
2
Arkadaşlar Merhaba,

19.000km'de 4750TL ye PCX alınır mı? KM sizce yüksek mi ne gibi sorunlar çıkarır?
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
8000 km.de hiç bir sorun yaşamadım. Sıfır km.si 6430 tl.oldu. Görmeden bir şey söylenemez. Plaka hariç, plaka ruhsat masrafıda var. Almak içinde bekliyorlar, adamlar yok satıyor.
 
Katılım
9 Ağu 2013
Mesajlar
2
Teşekkür ederim ilginiz için. Aslında sorumun asıl amacı herhangi bir genelleme var mı? Mesela arabalarda Hyundai 100.000'den sonra çok masraf çıkarır derler atıyorum. PCX ler için böyle birşey var mıdır?
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
hondanın her zamanki fiyat politikası satıyorsa fiyatları gazlayabildiğin kadar gazla. hondadan her zamanki gibi beklenen bir hareket.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst