Honda Honda Pcx 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
5600 peşintmi dediler? Scoter tarzı motorları hiç sevmezdim ama bu motor beni çekti. Hem şehir içi kullanımı rahat olur diye duşunuyorum. Vitesle uğraşmayacaksın, yakıt az ayrıca kaliteli diyorlar. Bu pcx lerin uretim yeri neresi? Ybr 125 yada cbf 150 den daha iyi olabilir gibi geliyor.

Evet. 5600 fiyat aldım. Peşin..
Üretim yeri Taiwan.
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten.. :) trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..

Hangi bayii 5600 TL ye veriyormus ki?
İsim verir misin arayip sorayım.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten.. :) trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..

ilanlardaki fiyatları görünce bende ayar oluyorum.5600 e peşin nerede bulabilirim ki ?
ben Antalyada yaşıyorum 6.100 den aşağı yok.masraflarıyla birlikte 6500 u geçiyor
 
Katılım
3 Kas 2012
Mesajlar
2
Merhaba, ben kasım ayının sonunda 6100TL ye anahtar teslim (plaka+ruhsat vs) İstanbul'da Pendik Güngör Motordan aldım. Şayet trafik işlemlerini ben yaparsam 5600TL'ye fatura kesip veriyorlardı. Uğraşmak istmediğim için vekalet çıkarttırdım, işlemleri bayii benim adıma yaptı.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
76
5.750 ye anlaştım bugün honda yükseliş ile. Nasipse perşembe almaya gideceğim
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Motor iyi güzelde bu kadar parayı hakediyormu? Fiyat bayaaaaa yüksek

kaç para verirdiniz hocam ? 1000-1500tl iyimi ?
yok yok aslında motoru verip üstünede para vermeleri lazımdı değilmi...?

honda alıyorsunuz. bence fiyatı şahane. başlangıç için 6000tl uygun. yüksek 2.el fiyatı. en az 20000-30000km sorunsuz kullanabileceğiniz bir skuter..
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
kaç para verirdiniz hocam ? 1000-1500tl iyimi ?
yok yok aslında motoru verip üstünede para vermeleri lazımdı değilmi...?

honda alıyorsunuz. bence fiyatı şahane. başlangıç için 6000tl uygun. yüksek 2.el fiyatı. en az 20000-30000km sorunsuz kullanabileceğiniz bir skuter..

Arkadaşım ben buraya birşeyler öğrenmek için ve paylaşımda bulunmak için üye oldum. Amacım bütçem ve beğenilerime göre alabileceğim en iyi motorsikleti artı ve eksileriyle bilip sonrasında da nasip olursa almaktır. Aşağıda linkini verdiğim ayrıntılı olarak isteklerimi belirten bir başlık açmıştım. Forumu da kurallarına uygun olarak kullandığımı düşünüyorum. Sizin verdiğiniz cevabın ise hiç kusura bakmayın ne faydası var ne de tutulur bir tarafı var. Bilgimi veriyorsun? Dalgamı geçiyorsun yoksa forumda kirlilik mi yapıyorsun belli değil.
Benim düşündüğüm iki motor vardı
1. Yamaha ybr 125 4350 lira
2. Honda cbf 150 4800 lira
3. Honda pcx 125 6110 lira
araştırmalarım sırasında birde bu honda pcx 125 e rastladım. Özellikleri de hoşuma gitti, tipini de beğendim ama fiyatı yüksek geldi. Tabiki fiyatının yüksek oluşuna göre yukarıdaki iki motora göre bazı artıları var. Ama bu farkı vermeye kendi açımdan değip değmeyeceğine karar vermeye çalışıyorum. Bunun içinde forumdaki arkadaşların bilgilerine yorumlarına başvurdum. İşime yarayan bilgileri paylaşan herkese minnettarım.

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/111844-5-000-lira-butceye-onerileriniz.html
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
2. el 2012 bi motor buldum beyaz.
2012 lerin hepsinde esp var mı ?
hepsinde esp yoksa eğer esp olup olmadığını nasıl anlarım
espnin faydaları nelerdir ?
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
5.8 litre = 295 km

2012-08-25%2016.16.32.jpg
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
altın elbiseli adamın youtube de pcx inclemesi var gayet guzel anlatmış fazla sozede gerek yok. Ben on camın değiştiricem, koyu gri istiyorum nerden alınır bilen var mı?
yakıtı soran arkadaşlara şunu söyliyim 10 senelik scooter kullanıcısıyım bunun kadar az yakana binmedim.
bana göre + ve - yönleri
+ malzeme kalitesi
+ düşük yakıt tüketimi
+ motor teknolojisi
+ diğer scooterlara gore buyuk jant
+ su soğutma
+ kombine fren
+ sessiz motor
+ 125 cc ye gore hızlı ivmelenme
+ surucunu oturuş pozisyonu çok rahat, eski scooterda tam çevirince dizim çarpıyordu bunda oturuş pozisyonu sebebi ile değme yok. Ozellikle boyu uzun olupta scootera binmek isteyenlere gore
kendi klasmanında negatif yapacak pek bir yorum yok sadece arka fren disk olsa ve gostergede saat olsa iyi olurdu. Arka koltuk küçük fakat onceki scootera gore daha rahat,
- arka fren disk değil
- arka koltuk küçük, çanta takılırasa iyi olur
- orjinal lastikler michelin gibi kaliteli değil kayma yapabiliyor.

Daha once 2011 Kymco like kullandım, o da iyidi fakat pcx i daha çok sevdim
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
147
altın elbiseli adamın youtube de pcx inclemesi var gayet guzel anlatmış fazla sozede gerek yok. Ben on camın değiştiricem, koyu gri istiyorum nerden alınır bilen var mı?
yakıtı soran arkadaşlara şunu söyliyim 10 senelik scooter kullanıcısıyım bunun kadar az yakana binmedim.
bana göre + ve - yönleri
+ malzeme kalitesi
+ düşük yakıt tüketimi
+ motor teknolojisi
+ diğer scooterlara gore buyuk jant
+ su soğutma
+ kombine fren
+ sessiz motor
+ 125 cc ye gore hızlı ivmelenme
+ surucunu oturuş pozisyonu çok rahat, eski scooterda tam çevirince dizim çarpıyordu bunda oturuş pozisyonu sebebi ile değme yok. Ozellikle boyu uzun olupta scootera binmek isteyenlere gore
kendi klasmanında negatif yapacak pek bir yorum yok sadece arka fren disk olsa ve gostergede saat olsa iyi olurdu. Arka koltuk küçük fakat onceki scootera gore daha rahat,
- arka fren disk değil
- arka koltuk küçük, çanta takılırasa iyi olur
- orjinal lastikler michelin gibi kaliteli değil kayma yapabiliyor.

Daha once 2011 Kymco like kullandım, o da iyidi fakat pcx i daha çok sevdim
Değerlendirmeniz için teşekkürler.
Tabiki sınıfları farklı ama almayı düşündüğüm yamaha ybr125 ve honda cbf 150 ile pcx 125 i karşılaştırdığımızda şu kadar farkı verdim pcx aldım ama iyiki alımşım dedirtecek özelliklerini araştırıyoum. Teşekkürler
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
2. el 2012 bi motor buldum beyaz.
2012 lerin hepsinde esp var mı ?
hepsinde esp yoksa eğer esp olup olmadığını nasıl anlarım
espnin faydaları nelerdir ?

Esp: Energy Smart Power (akıllı enerji gücü)

Yakıtta biraz daha tasarruf ve motordada performansı az biraz daha fazla
hp ve tork olarak'da espli model çok küçükde olsa fazla.son hız 111'dir.sol tarafta hava filtresinin orada esp yazar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst