- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Km saati benim çinlilerden fazla gösteriyor.Sürücünün hareketlerini onaylamamakla beraber. Honda pcx in ve sahibinin hakkını verelim http://www.youtube.com/watch?v=nj89EdBewbA
Km saati benim çinlilerden fazla gösteriyor.Sürücünün hareketlerini onaylamamakla beraber. Honda pcx in ve sahibinin hakkını verelim http://www.youtube.com/watch?v=nj89EdBewbA
5600 peşintmi dediler? Scoter tarzı motorları hiç sevmezdim ama bu motor beni çekti. Hem şehir içi kullanımı rahat olur diye duşunuyorum. Vitesle uğraşmayacaksın, yakıt az ayrıca kaliteli diyorlar. Bu pcx lerin uretim yeri neresi? Ybr 125 yada cbf 150 den daha iyi olabilir gibi geliyor.
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten..trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..
hondayi yatirim araci sanan andavallar var memlekette.. ama zaten satilmiyor aylarca duruyor oyle ilanlar. sifirini 5600'e veriolar zaten..trafik sigortasi herhalukarda yapiliyor. alim satim var noterde falan.. yani sifir alirken resmi islere odedigin fark hepi topu 100-150 lira daha fazla ikinci ele gore. en azindan sifir motora biniyorsun..
Hangi bayii 5600 TL ye veriyormus ki?
İsim verir misin arayip sorayım.
Motor iyi güzelde bu kadar parayı hakediyormu? Fiyat bayaaaaa yüksekDoğu & Batı Honda - 5600 TL
Pendik Güngör Motor - 5600 TL
Şirinevler Otosever - 5700 TL
Bu saydıklarım KDV - ÖTV dahil, plaka hariç NAKİT fiyatlarıdır.
Motor iyi güzelde bu kadar parayı hakediyormu? Fiyat bayaaaaa yüksek
kaç para verirdiniz hocam ? 1000-1500tl iyimi ?
yok yok aslında motoru verip üstünede para vermeleri lazımdı değilmi...?
honda alıyorsunuz. bence fiyatı şahane. başlangıç için 6000tl uygun. yüksek 2.el fiyatı. en az 20000-30000km sorunsuz kullanabileceğiniz bir skuter..
2.3 2.7 lt / 100 km. kaynakyakıtı nasıl bunun bilen varsa yazabilir mi
Değerlendirmeniz için teşekkürler.altın elbiseli adamın youtube de pcx inclemesi var gayet guzel anlatmış fazla sozede gerek yok. Ben on camın değiştiricem, koyu gri istiyorum nerden alınır bilen var mı?
yakıtı soran arkadaşlara şunu söyliyim 10 senelik scooter kullanıcısıyım bunun kadar az yakana binmedim.
bana göre + ve - yönleri
+ malzeme kalitesi
+ düşük yakıt tüketimi
+ motor teknolojisi
+ diğer scooterlara gore buyuk jant
+ su soğutma
+ kombine fren
+ sessiz motor
+ 125 cc ye gore hızlı ivmelenme
+ surucunu oturuş pozisyonu çok rahat, eski scooterda tam çevirince dizim çarpıyordu bunda oturuş pozisyonu sebebi ile değme yok. Ozellikle boyu uzun olupta scootera binmek isteyenlere gore
kendi klasmanında negatif yapacak pek bir yorum yok sadece arka fren disk olsa ve gostergede saat olsa iyi olurdu. Arka koltuk küçük fakat onceki scootera gore daha rahat,
- arka fren disk değil
- arka koltuk küçük, çanta takılırasa iyi olur
- orjinal lastikler michelin gibi kaliteli değil kayma yapabiliyor.
Daha once 2011 Kymco like kullandım, o da iyidi fakat pcx i daha çok sevdim
2. el 2012 bi motor buldum beyaz.
2012 lerin hepsinde esp var mı ?
hepsinde esp yoksa eğer esp olup olmadığını nasıl anlarım
espnin faydaları nelerdir ?