Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Bayilerde kalmamış hiç, istanbulda sadece 1 adet beyaz var. :pr:

Mart 2017 ye sarktı. Tabi yeni gelenler kaç lira olur kim bilir. :D
 
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
51
10w30 yağın çok ince olduğunu değerlendiriyorum. BU yağ yüksek ısılarda su gibi incelir ve motorun daha fazla ısınmasına yol açar ve bu da fazla yakıt demektir. Motorunuz hava soğutmalı olduğundan 10w50 ya da 10w60 yağ kullanmanız daha uygun olacaktır. Buna itiraz eden de olabilir saygı duyarım. Denemekte zarar yok en fazla 1 lt yağ zararınız olur.

İyi günler.

Sorun yağın viskozitesiyle değil ipone ile alakalı. Ben zaten her bakımda motul 5100 10W30 kullanıyordum. Sonra bir arkadaşım aklıma girdi ipone daha kalitelidir diye fakat kullandıktan sonra anladım ne kadar berbat olduğunu ve tekrar motul koyarak çözdüm. Ipone koyalı henüz 300 km olmuştu, usta yağı değiştirirken bir bakayım dedim yağ bildiğin elde kaymıyor motora neler yapar siz düşünün. Fakat motul öyle mi kaymak gibi :) Bir daha ipone'mu asla :)
 
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Msx Sf'mi 10 gün kadar önce almış bulunuyorum. Şimdilik garajda yatıyor kendisi. İlk olarak sezon gelince lastikler power pure ile değişecek.

Bunun haricinde arka kuyruk iptali - sinyalli arka stop - spor manet - elcik - bar end ayna almayı düşünüyorum. Son kasada tecrübe eden var mı acaba ?

Manetleri gönül istiyor asv alayım ama düşündürüyor açıkçası, ciddi yüksek fiyatları.
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
36
mrb arkadaşlar,buqün itibariyle ben de aranıza katılmış bulunmaktayım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

VP7kBq.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ocak 2017
Mesajlar
2
Merhabalar, konuyu dirilticem galiba :D Bende şu an 2017 model msx 125 almayı planlıyorum. Cidden çok sevimli bi makine. :)Şu an hala kullanıyorsanız deneyimlerinizi dinlemek isterim. Şimdiden teşekkürler. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

SelamınAleyküm motor nasıl? Biraz bilgi alabilir miyim?
 
Katılım
7 Mar 2017
Mesajlar
3
Arkadaşlar bu ay satın alabileceğim bir MSX arıyorum. Satmak isteyen veya tanıdığı olan birisi varsa bu sayfa üzerinden veya mail adresleri üzerinden haberleşebiliriz. Bütçe 7000 Tl motoru alırken tavsiyeleriniz,dikkat etmem gereken noktalar, yardımcı olabileceğiniz konularda da nacizane fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
msx'i bir kaç kere yolda gördüm.Hatta ilk gördüğümde elektrikli bisiklet sandım yakınına gittiğimde baya baya motormuş dedim.fiyatı pek uygun değil,çok sevimli orası tartışmaya kapalı.Merak ettiğim kullanıcıların msx'i tercih etme sebepleri nedir?
 
Katılım
11 Mar 2017
Mesajlar
6
Herkese merhaba,

Ben de yeni bir arkadaşınız olarak aranıza katıldım.
İlk motosikletim olacak olan MSX125 SF'yi sipariş ettim, 2 hafta sonra gelmesi bekleniyor, umarım aksilik çıkmaz.
Şimdi arkadaşlar, bir iki şey sormak istiyorum.

1- Ekipman ve motosiklet hızı/gücü arasında bir bağlantı var mı? Yani 125'lik motosiklet için alınacak güvenlik önlemi ile 1000'lik için alınacak önlem aynı mıdır?
2- Ben motosikleti zaman zaman ormanda da kullanırım diye düşünüyorum, yeni modelde ABS var imiş. Bunun toprak yolda vs. sıkıntı çıkarması beklenir mi?
3- Kız arkadaşımla eski modeli denedik, bir sıkıntı yoktu. Bu yeni seleli hali, artçı için daha mı rahat?
4- Bir de egzoz artık aşağıda duruyor, bunu yukarıya almak mühendislik açıdan mümkün mü yahut zararları var mıdır?

Teşekkürler şimdiden
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
8
arkadaşlar bugun itibariyle bende bu motora sahip oldum
cuma günü teslim edecekler.
motor 2017 ve abs ile gelmiş şahsen beklemeye değdi diyebilirim.
alır almaz modifiye işlemlerine baslamak istiyorum :)
honda dan sarı elcikler koruma takozu vs aldım
motoru özellikle siyah seçtim aksesuarla daha şık durdu üzerinde.
fakat yabancı sitelerde gördüğüm arka şaseyi uzatma geniş lastik alcak süspansiyon vs
gibi ilaveler yapmak istiyorum.
bu benim ilk motorum fakat görüntüye öbnem veriyorum.
bu konuda beni yönlendiricek biri varsa yardımcı olabilir mi ?
bu aksesuarları tr de bulabilir miyim ?
mail adresim [email protected]
herkese kazasız günler dilerim
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
arkadaşlar bugun itibariyle bende bu motora sahip oldum
cuma günü teslim edecekler.
motor 2017 ve abs ile gelmiş şahsen beklemeye değdi diyebilirim.
alır almaz modifiye işlemlerine baslamak istiyorum :)
honda dan sarı elcikler koruma takozu vs aldım
motoru özellikle siyah seçtim aksesuarla daha şık durdu üzerinde.
fakat yabancı sitelerde gördüğüm arka şaseyi uzatma geniş lastik alcak süspansiyon vs
gibi ilaveler yapmak istiyorum.
bu benim ilk motorum fakat görüntüye öbnem veriyorum.
bu konuda beni yönlendiricek biri varsa yardımcı olabilir mi ?
bu aksesuarları tr de bulabilir miyim ?
mail adresim [email protected]
herkese kazasız günler dilerim

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kaça mal oldu acaba ? birde ben çanta aparatı baktım fiyatı 610tl
muğlada kıvrak motor var honda bayisi tüm aksesuarları mevcut
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
8
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kaça mal oldu acaba ? birde ben çanta aparatı baktım fiyatı 610tl
muğlada kıvrak motor var honda bayisi tüm aksesuarları mevcut

teşekkürler.
8 taksit olarak motor 10,400 tl e geldi 600 tl de aksesularına verdim.
çantada yaklasık okadar tutuyordu ben almadım aciliyeti yok diye.
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba arkadaşlar, motosiklete yeni başlayan bi arkadaşım için msx 125 ayna uzatma aparatı ya da normal halinden biraz geniş olan ayna aramaktayım.(gidondan geniş de olabilir) Yurtiçi yurtdışı sitelerde aradım fakat biraz da modelin yabancısı olduğumdan galiba bulamadım.

Kullanıcıların yardımını rica ediyorum bu konuda, yurtçi yurtdışı farketmez uzatma veya ayna kullanıcı tavsiyesine ihtiyacım bulunmakta, ucuz-pahalı fiyat aralığı önemli değil. Ayna mı almalı, uzatma aparatı mı daha iyi olur? Hangi sitelerde bulunur?Motosikletin model yılı farkeder mi? Teşekkürler..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
180
çanta demiri çantadan daha pahalıydı da aklımda kalmamıs tam fiyatı
ama sanırım ikisi 1000 tl civarıydı
sadece demirin fiyatını öğrenme şansınız var mı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

Merhaba arkadaşlar, motosiklete yeni başlayan bi arkadaşım için msx 125 ayna uzatma aparatı ya da normal halinden biraz geniş olan ayna aramaktayım.(gidondan geniş de olabilir) Yurtiçi yurtdışı sitelerde aradım fakat biraz da modelin yabancısı olduğumdan galiba bulamadım.

Kullanıcıların yardımını rica ediyorum bu konuda, yurtçi yurtdışı farketmez uzatma veya ayna kullanıcı tavsiyesine ihtiyacım bulunmakta, ucuz-pahalı fiyat aralığı önemli değil. Ayna mı almalı, uzatma aparatı mı daha iyi olur? Hangi sitelerde bulunur?Motosikletin model yılı farkeder mi? Teşekkürler..
zevkler tartışılmaz ama tasarım olarak pcx aynası güzel olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst