- Katılım
- 5 Ağu 2012
- Mesajlar
- 2,890
alıntı yapmayına kaçırmışım kardeşimAnladım yigit abi sagolasınnoldu gpr duruyomu senin ?=
Alışırsın hocam gaz açıp kapamayı![]()
alıntı yapmayına kaçırmışım kardeşimAnladım yigit abi sagolasınnoldu gpr duruyomu senin ?=
Alışırsın hocam gaz açıp kapamayı![]()
bugun son 5 saattir motor üzerindeyim daha 6 km de iken arka lastiye civi benzeri tam 10 cm bi parca girdi lastikciyle daha 6 kmde tanıstırdım motoru suan 35 km oldu iyice alıstım bu arada ekzozdan su atma olayını örendim hava filitresinin altında kücük beyazbi tahlıye hortumu var o doldugunda bosaltmak gerekiyomus bosaltmassan motora ve yaga karısıyomus servisin uyarısı
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------
http://i58.tinypic.com/1sgpph.jpg
http://i60.tinypic.com/15fi0qd.jpg
http://i60.tinypic.com/15i96x1.jpg
altaki resimdeki seffaf parca su doluysa bosaltın belirli aralıklarla kontrol edin ozellıkle su uzerninden gecildiyinde
Repsol grenajı çok yakışmış, bayıldım.
http://www.hondagrom.net/forums/att...461-repsol-uploadfromtaptalk1394881455150.jpg
Haklısın Kaan abi de burda benim bildigim o işlerde profosyonel insanlar yok çok uğraştırıcı olur ...
Honda Anes te çanta demiri 606 TL buradaherşey pahalı ...
Hos geldin aramiza diyeim simdidenMerhaba arkadaşlar,aranıza sadece üyelik olarak yeni katıldım.İstanbulda araç sürücüsüyüm fakat uzun zamandırda bir motosikletim olsun istiyorum malum trafikten dolayı.
Öncelikle kontak çevirmişliğim yok motor ile,tecrübem sıfır.Fakat araba ile trafik okumam iyidir,dikkatliyimdir çoğu zaman,motorda zorlanacağımı sanmıyorum.Zaten hız merakımda yok.
İnşallah bir grom almak istiyorum.Maxi scooter düşündüm fakat çok pahalı olucak kıyafetlerle birlikte.Bu sebepten hem fiyatıyla hem kalitesiyle honda grom bana hitap ediyor.
Gel gelelim 1.95 boy 90 kiloyum.Ama genede birçok videoda gördüğüm uzun boylular çokta eğrelti durmuyor.Ne olursa olsun alacağım inşallah
A2 ehliyetim yok,fakat motoru alıp alıştıktan sonra almayı düşünüyorum.Heycanlanırım filan kendi motorumla girip alırım sorun olmaz sanırım.
Bütün sayfaları okudum buradaki.
Ellerinize sağlık.
Merhaba arkadaşlar,aranıza sadece üyelik olarak yeni katıldım.İstanbulda araç sürücüsüyüm fakat uzun zamandırda bir motosikletim olsun istiyorum malum trafikten dolayı.
Öncelikle kontak çevirmişliğim yok motor ile,tecrübem sıfır.Fakat araba ile trafik okumam iyidir,dikkatliyimdir çoğu zaman,motorda zorlanacağımı sanmıyorum.Zaten hız merakımda yok.
İnşallah bir grom almak istiyorum.Maxi scooter düşündüm fakat çok pahalı olucak kıyafetlerle birlikte.Bu sebepten hem fiyatıyla hem kalitesiyle honda grom bana hitap ediyor.
Gel gelelim 1.95 boy 90 kiloyum.Ama genede birçok videoda gördüğüm uzun boylular çokta eğrelti durmuyor.Ne olursa olsun alacağım inşallah
A2 ehliyetim yok,fakat motoru alıp alıştıktan sonra almayı düşünüyorum.Heycanlanırım filan kendi motorumla girip alırım sorun olmaz sanırım.
Bütün sayfaları okudum buradaki.
Ellerinize sağlık.
1. vites ile 2. vites arasında boş varsa 3. viteste 3000 devire kadar yavaşla sonra debriyajı çek vitesi 2 ve boşa at sırayla. Döner şanzıman(N-1-2-3-4) ise durana kadar 2'den bire atma şanzımanı çok zorluyor zaten motorun sarsılmasından hissedersin, durunca boşa al veya 1'e tak. Durunca vites zor geçiyosa durmana yarım metre falan varken çok yavaşken 1'e tak. Döner şanzımansa 4. viteste durunca boşa atma özelliği olabilir MSX125 kullanmadım ama cub'larda var bu.Bisiklet sürmüşlüğüm var gençliğimde epeyce.Bukadar basitmi bu alet yahu
vites ve frenleme olayı biraz kafamı karıştırıyor hiçbirşey bilmediğim için.Örneğin arabada her geçişte boşa atıyoruz veya ani hız düşüşlerinde 5 den 3 e atabiliyoruz yeri geldiğinde ama burda sistem farklı.hepsine geçirmek gerekiyor seri bir şekilde sanırım.
Şehir içi gidiyoruz3.viteste,ışıkların yandıgını gördük uzaktan ama mesafe çok kısa 3-2-1-boş nasl olucak seri bir şekilde?
bu konu asıl beni çok düşündüren.Hakimiyette sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum.
Bisiklet sürmüşlüğüm var gençliğimde epeyce.Bukadar basitmi bu alet yahu
vites ve frenleme olayı biraz kafamı karıştırıyor hiçbirşey bilmediğim için.Örneğin arabada her geçişte boşa atıyoruz veya ani hız düşüşlerinde 5 den 3 e atabiliyoruz yeri geldiğinde ama burda sistem farklı.hepsine geçirmek gerekiyor seri bir şekilde sanırım.
Şehir içi gidiyoruz3.viteste,ışıkların yandıgını gördük uzaktan ama mesafe çok kısa 3-2-1-boş nasl olucak seri bir şekilde?
bu konu asıl beni çok düşündüren.Hakimiyette sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum.