Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Mücahit bey telike arkadaşımızında açıkladıgı gibi bu motorun amacı
Sehiriçi trafiginde kıvrak
Yazlık yer için sahilde falan dikkat çeker yeni arkadaşlıklar edinirsiniz
Başlangıç olarak çok güzel bi motor hiç bilmeyen birine 15 dakkada ögretirsiniz
2 nci motor olarak kullanılır büyük makinası olanlar benzinden tasarruf için kısa mesafelere kullnıyor
Kısa boylu bayanlar için alabilcekleri en tatlı motorsiklet

Satanlar ise ; ya cc yükseltmek için yada paraya ihtiyacı oldugu için satar
Haricinde telike nin dedigi gibi yüksek performans bekleyip alamayanlar satar kendi düşüncelerim

Motorun kronik bi sıkıntısı yok sonucta aşırı eglenceli bi motor ve de bastınmı tek kişi gidiyo yani beni tatmin etti :) artçılı kullanımda ise sorun yaşamadım artçımda rahatsız olmadı . 2 kişi içinde keyifli bi motor
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
bastığında iki kişi de 90ı geçiyor ya :D ben dibine kadar sıkarak 110 gördüm iki kişi de rahatlıkla 100ü geçebilir :d ardçım da benim gibi kallavi bir adamdı :D
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
ben daha almadan hastası oldum :cat:ben sanırım alır almaz kuyrugu sokucemde plakayı nerteye takarım onu dusunuyorum tc de enufak pılaka kac olur acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
2
Merhaba. Motora başlangıç için Benelli TNT 25 ile Honda Grom arasında kaldım. Aklım tabiki bizim monkeyde ama TNT aynı sele yüksekliği ve geniş lastik olduğu için hayati tehlike Groma göre az. TNT mayısta satışta. İtalyan kalitesi diyorlar. Saygılar.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Katlanir plaka takabilirsiniz ama kendi dusuncem hic guzel olmuyo :/

Baslangic olarak bence grom daha uygun ufak kkivrak olmasi kolaylik sagliyo Tnt yi bilmiyorum fakat dedigim gibi grom tam bi acemi motoru ufak olmasi nedeniyle kolay kontrol edebilirsiniz
 
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
valla bence msx tan bir keyif motoru. alıp satmam üstünede gider başka bişey alırım diyosan msx al ama yok ben başka motor alamam, arada uzun yollar (50 km den fazla) yol yaparım, arada gazlarım uzaklara giderim diyosan Benelli yi al. Büyük lastik herzaman avantaj. Hayati tehlike kavramına pek katılmıyorum, motoruna göre sürmek lazım. Benelli bildiğim kadarıyla eski bir marka ama sanırım Çin liler satın almış üretimide Çin deymiş emin değilim. Ama kalitesinin düşük olacağını hiç zannetmiyorum heleki bunca dandik çin malı varken onun çok çok daha kaliteli olacağından eminim. Bir tek servis sıkıntısı olabilir.
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
pirelli güzel durmus motorda üzücü bi haber türkiyede zam gelcekmis gene bu alete 150 200 tl kadar bian önce almaklazım aslında
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
pirelli gercekten sahane bir gorunumu var . kalin ve iri gozukmesi motosiklete ekstra bir guzellik katiyor. diger marklara dikkat ettim biraz ince gibime geldi . bunun disleri heraalde iri gozuktugu icin sahane bir durusu var. ama bir cok arkadasim lastik olarak Michelline diyor . zemine daha guzel yapisip ve kayma sikintisi pek yasamiyorlarmis . bende bu lastikte hic yasamadim oyle bir sikinti ama zaten yagmmuru havada birak yerler islakken biile disari imkani yok cikarmiyorum.zaten burda hep gunes . yagmur yagdigi zamanda harbiden gokteen sanki kovayla su bosaltiryolar derler yaa :)) aynen oyle . zaten en krali 1 gun yagmur yagiyor.

Tekrrardan soyluyorum aksesuar alacak arkadaslar Tehlikeli arkadasla iletisim kursunlar sizlere fiyati o arkadasimiz verecektir .

herkee kazasiz belasiz masrafsiz surusler dilerim .
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla biz once motoru alalımda aksesuar suan için ikinci planda birde bugun benım aklıma geldı benım arabayı arka koltuğu one yatırıp bagaj boşluğunu olctum 180 gibi cıktı motoru olctum bugun 170 plaka takılan parçayla osokulurse 160 kusur oluyor sanırım benım bagaja yan yatırarak sıdırabılırım araba dacia sandero buarada birde solebi pilanımvar bızım bınada asansör boslugu ve kapı:)ları var ama asansör yok kapılar kaynatılmış ben gırıs kattakı kapıyı açıp zemınle sıfır bı kaplama yapıp motoru oraya kıtleyebılıceyımı düşünüyorum asansör kapısına bırde kilir yaparsam goz onunde kalmamış olucak ehlıyet ve motoru haledenekadar orayı hallederim bu hafta sonu oıse bakıcam sanırım kanın boşluğuna sıgarmı bılemıyorum ölçmek lazım gerçi teklastık üzerine illakı sığar o isi yaparken resimliycem paylaşırım burdan sanırım ben once temellerı yapıyom garac ehlıyet ekipman msx 125:)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Abi bizim milletimizin dusunceleri cok degisik ya yurt disi boyle degil .

Bana soruyo gorenler kaca aldin diye fiyati duyunca herkez ya 2 nci el 600 luk alsaydin diyo ya araba alsaydin diyo yada saçma sapan biseyler soyluyolar :D
bu motorun keyif motoru oldugundan kimsenin haberi yok.

Alicak arkadaslar bu kelimelerin cevabina simdiden hazirlansin derim he bide resmini gorende direk kucucuk diyo sinir olmamak elde degil
yani benim cevrem bu sekilde ama tahminimce cogu kisinin cevrede boyledir
Allah msx kullanicilarina sabir versin .

En guzeli kafaya takmayip gezmek abi herkez bakiyo yani ilgi fena cekiyo .

18 yasinda ve msx sahibiyseniz hayat gercekten 2x zevk veriyo siddetle oneriyorum bu motoru alin abi
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla ben 40 yasımdayım bugüne kadar radyo kontrollü model araba uçak helikopter hobilerim oldu ve halen devam edıyorum bununyanında okçuluk ve bikac cılgınlıgım oldu açıkçası motora hep bı ılgım vardı ama biturlu başlayamadım inşallah baslıycaz diycem benım bi rc heli vardı fıyarı 5000 Euro idi hic tanımadığım adamlar dan işitmediyim laf kalmadı or vay mala bak ben oparaya bmv alırım hadı sade vatandaşı geçtim bigun uçuruyorum helıyı yanıma bı ekip aracı yanaştı hayırdır bilader napıyosun sen o telsizle arkadaşım telsizdeyil kumanda bak havada helikoptervar onu uçuruyorum memurdan cevap konuşurken yüzüme baksana cevap memurbey helikopteri indireyim ondan sora memur sen zeka özürlümüsün vs vs burası türkiye biz alısıgız yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

benim asıl istediyim bunu görene kadar küçük bi kıros motoru almaktı ama istanbulgibi biyerde yasıyosan pekbi anlamı olmazdı omotoru senede 1 hafta kullana bilirdim bunu görünce dedim tamam buna bide dişli lastık buldukmu az bıraz toprak yollardada giderim gibime geliyor bagajada sıdırdıkmı ver elini Amerika :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
bu motora dişli kros lastigi falan takmana gerek yok bence çünkü bende yazlıkta kullanıyom taş toprak asfalt çamuurun içinden falan dinlemeyip geçiyorum .

Dedigim gibi çok eleştiri geliyo motora kimseyi takmayıp devam etmek en iyisi her konuda önemli olan kendimizin begenmesi :)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar aksesuar isteyen olursa özelden ieltişime geçelim ben her gün online ım forumda
 
Katılım
21 Mar 2014
Mesajlar
225
cevaplar için ayrı ayrı teşekkür ederim artık disarda o kadar görmeye başlayinca ve bi o kadar ilan görünce sorayım dedim
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bu motora dişli kros lastigi falan takmana gerek yok bence çünkü bende yazlıkta kullanıyom taş toprak asfalt çamuurun içinden falan dinlemeyip geçiyorum .

Dedigim gibi çok eleştiri geliyo motora kimseyi takmayıp devam etmek en iyisi her konuda önemli olan kendimizin begenmesi :)

motoru almak sorundeyilde ehliyete kafayı takıyorum daha önce motor tejrubem olmadıgı icin umarım bisorun cıkmadan alırız

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

ehliyet sınavından önce hondanın eyitim olayına mı gırsek kararsızım valla
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
Valla benimde ehliyetim yok suan bende giricem sinavi bekliyorum fazla kasmana gerek yok bisiklette iyi denge yapiyosan tamamdir biyerden skuter bul gaz fren olayini kavra motosikletin ne oldugunu anla sonra vitesliye alisirsin ilk baslarda karistirirsin ama o kadar korkulcak bisey yok araba gibi bas debriyaja vites at cek elini bende hic motor surmeyi bilmiyoken oyleydim ama ilk zamanlar yokuslarda sknti yasarsin ama gozunde buyutup korkma ne adamlar neler kullaniyo
hondaNin guvenli surus egitimde saniraam yuksek cc makinalarda kullandiriyolar gücün ne oldugunu anlamaniz icin ama gitmeniz sizin icin faydali olur illa hondada degil her hangi bi kurstanda egitim alirsiniz yazili sinav da cok zor değil internetten pratik yaparsin .
direksiyon sinavinda 8 duba bide platformu gec tamamdir
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
seytan diyor git al motoru bos bulduğun biyerde yavaş yavaş alıştırma yap gerçi ehliyet kursu eyitim vericek hocanın sölediyine gore bizim verdiyimiz dersler ehliyet sınavı için yeterli zaten ehliyetin var depriyajı vitesi biliyosun iki derste elin alışır sorun olmaz
zaten benim korkum motoru kullanamamak deyil sonuçta olcuyorum benim bisikletten daha ufak sadece ağırlık fazlası var korkum ılk sınavda geçemeyip bita sınav beklemek
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
seytan diyor git al motoru bos bulduğun biyerde yavaş yavaş alıştırma yap gerçi ehliyet kursu eyitim vericek hocanın sölediyine gore bizim verdiyimiz dersler ehliyet sınavı için yeterli zaten ehliyetin var depriyajı vitesi biliyosun iki derste elin alışır sorun olmaz
zaten benim korkum motoru kullanamamak deyil sonuçta olcuyorum benim bisikletten daha ufak sadece ağırlık fazlası var korkum ılk sınavda geçemeyip bita sınav beklemek

Motoru kullanmaya alışırsın, sınavı da çok rahat geçersin ehliyet kursunda alacağın ders ile. Ankca mutlaka ama mutlaka ayrıca Hondanın eğitimine vs herhangi bir eğitime git. Trafikte öğrenmeye calısma :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
bu arada bugun garaj olayını hallettim umarım motor sıgar olcümlerimde sıgıyo ama evdeki hesap uarmı carsıya bilmiyoruz henüz
2zgdwuf.jpg

zxn2ib.jpg

2zi1s3c.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

ayrıca tam bunokta apartman kamerasının görüs acısında kalıyor oyuzden burayı beyendim olursa tabi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst