Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
boy konusunda sikinti yok . benim boy 1.84 kg 74 ama sahane bir motor . hic bir sikinti olmuyor..

Ayna konusuna gelirsek , arkadaslara onerim : buradaki arkadaslarda gordum ama foto cekmeye imkan olmadi. gene musait bir zamanda foto cekip koyarim . arakdaslara sordugumda ne aynasi dedim honda cb500f aynalarini kullandiklarini soylediler . isterseniz internetten bir cb500f yada honda cb500x aynalarina bakmalarini oneririm .

bu eski bir fotom ama genede boy konusunda sikinti olan arkadas gorsun diye koydum ..

herkee kazasiz belasiz surusler.





---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

sabah yeni resim cekip koymadigim icin motorun boyunu birazcik olsun uzatacak bir konuya girmek istemedim.
simdi resim cekip siteye koymak istedim. arkadaslar bu parca cok ucuz bir parca. turkiyede olup olmadigini bilmiyorum ama ben bunu burada 4 dolara aldim. E bay yada baska bir sitede bu parcalardan mevcut. bilginize.yani 4-5 santim boy uzatiyor arka kismi.yani oturdugunuz zaman yuksekligi cok iyi hissediyorsunuz. boyu uzun olan arrkadaslara ozelikle...
elimle isaret ettigim kirmizi demir parcaasi.suspansiyonla siyah demir arasindaki kirmizi parca... burada parcalar cok ucuz. keske oraya yollamaniin bir imkani olsa. kargo fiyatlarini pek biilmedigim icin. egzos olsun ne bilim bbutun aksesuari ama iste dedigim gibi kargo ile ilgili bir bilgim yok. ben orjinal egzos kullaniyorum. buradaki arkadaslarin kullandigi egzoslar super r. onlarinda videosunu cekip koyacagim insallah bugun .. yada yarin kesin ..






---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:06 ----------

dizayn konusunda bircok site var cok sekilli ama dilinden kimsenin anlamayacagi icin pek ite linki atammiyorum. ama kim modifiye yapmak istiyorsa bu attigim facebook linkinden motorlara yapilan modifiyelere ve aksesuarlara bakabilirler.. ben Thailand - Bangkok da yasiyorum .


https://th-th.facebook.com/MurazakiBike
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Ya bakıyorum modifiyelerede içim gidiyo türkiyede neden yok diye adamlar yurt dısında msx i bambaska bişey yapıyolar yaza kadar gelir bişeyler inşallah bana sakal ve camurluk yeter :)

Birde çift egzoz yapsam arkadaki oturanın bacakları yanarmı ısıdan .

çift egzoz biraz sıkıntılı iş bacakları yanacağını sanmam ama çift egzozu yapmak sıkıntı.

dostum yaza kadar bişey geleceğini sanmıyorum. türkiyede kaç tane adamız ki bu işlerle uğraşacak msx kullanıcısı olarak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

ölçmedik ama cbr125 ile yanyana parketmiştik. cbr125in selesi daha alçak gözüküyordu. hatta arkadaşlar da dedi cbr daha mı alçak dedi. gerçekten de öyleydi sanırım.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
çift egzoz biraz sıkıntılı iş bacakları yanacağını sanmam ama çift egzozu yapmak sıkıntı.

dostum yaza kadar bişey geleceğini sanmıyorum. türkiyede kaç tane adamız ki bu işlerle uğraşacak msx kullanıcısı olarak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

ölçmedik ama cbr125 ile yanyana parketmiştik. cbr125in selesi daha alçak gözüküyordu. hatta arkadaşlar da dedi cbr daha mı alçak dedi. gerçekten de öyleydi sanırım.



Bi videoda görmüştüm cift egzoz cok iyiydi ya . Keske yurt dısında yaşasaydık Türkiyeye dediğin gibi gelmez herhalde :)

Ben cbr125 alıcaktım aslında boy 174 sehpa açıkken bindim ayaklarım tam basıyodu yani selesi alçak bana göre de fakat msx tercih ettim daha iyi cbr125 atik değilmiş
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Bi videoda görmüştüm cift egzoz cok iyiydi ya . Keske yurt dısında yaşasaydık Türkiyeye dediğin gibi gelmez herhalde :)

Ben cbr125 alıcaktım aslında boy 174 sehpa açıkken bindim ayaklarım tam basıyodu yani selesi alçak bana göre de fakat msx tercih ettim daha iyi cbr125 atik değilmiş

evet msx daha torklu daha atik ve daha kıvrak geldi bana da
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
evet msx daha torklu daha atik ve daha kıvrak geldi bana da


Aynen cbr125 i bayideki kimse tavsiye etmedi .
Aklıma bir iki fikir geldi ; arka bagaj demiri yaptırıcam artçının tutabilcegi bi sekilde öne dogru uzatırım demiri bakalım nasıl bişey cıkacak
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Arkadaslar facebook daki msx125 grubuna uyemisiniz.. Elcik ve ayna konusunda yardimci olabilirim
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaslar facebook daki msx125 grubuna uyemisiniz.. Elcik ve ayna konusunda yardimci olabilirim

sayfa linki var mı honda msx 125 türkiye diye bi gruptayım ben. ayna ve elcik konusu ilgimi çeker :)

bu arada bugün hondaya gittim izmirden bir arkadaşımız bir msx toplamış hondadaki çalışan ustanın söylediğine göre 3bin küsür euro aksesuar ve modifiye varmış. çift egzoz yapmışlar. ve banada bi kaç fikir verdi. sahibi arkadaşın burada olduğunu sanmıyorum ama buradaysa sorularım olacaktı :)
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
sayfa linki var mı honda msx 125 türkiye diye bi gruptayım ben. ayna ve elcik konusu ilgimi çeker :)

bu arada bugün hondaya gittim izmirden bir arkadaşımız bir msx toplamış hondadaki çalışan ustanın söylediğine göre 3bin küsür euro aksesuar ve modifiye varmış. çift egzoz yapmışlar. ve banada bi kaç fikir verdi. sahibi arkadaşın burada olduğunu sanmıyorum ama buradaysa sorularım olacaktı :)
Msx125 turkiye grubun adi orda paylasimda bulunmustum
 
Katılım
3 Kas 2014
Mesajlar
76
sadece 3 bin kusur euro ya akssesuar sa o kisiye lafim yok :) ama acilar gercektir . bir fotosu varsa koysaniz bari bende lafimi geri ceksem . ben sahsen okadar etmez diye dusunuyorum ki imkansiz. eyer harbiden oyle bisey yapmissa . motoru 180 yada 181 cc yapmissa degismisse tabiki bile okadar etmez . en krali 180 cc nin full aksesuar takimi herseyi ile Camshaft i na kadar maximum 900 dolar. hadi jant degisti diyelim 100 dolar + lastikler 100 dolar.100 dolarda rengini degisti diyelim. aksesuar icinde 800 dolar aayirsak . alsana 2000 dolar ... egzosda icinde carbon cift egzos hemde :)

bak bu fotosunu koydugum arkadaasimiz dizayn etti 5 vites 181 cc hemde 2700 dolar
yani kusura bakma ama 3 bin auro ile 2700 dolar araasinda daglar var


 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Dostum orda o fiyatlara cok normal gel gelelim ulkemizde zaten parcasi yok ue yurt disindan getirdigin zaman fiyatlar tavan yapiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

Yanliz fotodaki msx harika olmus burda yapmaya kalk yuklu miktarda odeme yaparsin
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
100
Kozmetik parçalar gerçekten harika , benim sabırsızlıkla beklediğim parça ise GPR yada Akropovic egzozlar. Umarım gelir kısa sürede her ikisinden biri :)

Bu arada Sony action cam ile msx istanbul içi gezintilerimi sizlerle paylaşmak isterim... (Not: 500 km motor deneyimi ile çekilmişlerdir :) )

https://www.youtube.com/watch?v=FPo706m8sbA

https://www.youtube.com/watch?v=pazJOr7TU4g

Güzel videolar hocam. Kanalına baktım bu arada silkroad,bf3 falan oynamışsın ne oyunlardı be :D
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Guzel videolar daha once izlemistim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Arkadaslar msx sahiplerini facebook'daki honda msx 125 turkiye grubumuza davet ediyorum.
Orda aktif olarak bilgi ve dusuncelerimizi paylasip havalarin isinmasiyla toplantilar duzenleyebiliriz.
Grubun yoneticisi bu gun itibari ile benim ve kapali grup olarak gozukmektedir..
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Guzel videolar daha once izlemistim

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Arkadaslar msx sahiplerini facebook'daki honda msx 125 turkiye grubumuza davet ediyorum.
Orda aktif olarak bilgi ve dusuncelerimizi paylasip havalarin isinmasiyla toplantilar duzenleyebiliriz.
Grubun yoneticisi bu gun itibari ile benim ve kapali grup olarak gozukmektedir..

İstek gönderdim face üzerinden. Yaz gelsin de toplanalım bir an önce :)
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
183
İstek yolluyorum bbende
Modifiye için ciddi paralar gerçekten ben alcagım zaman modifiyelisi bagaj demir sakal elcik ön cam 570 euroydu gerek duymadım :) türkiye bu konuda cok geride
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst