Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
sahibinden.com da bir kişi satıyordu demiri ama 250tl gibi çok abartı bir rakamdı. bakalım bu yılbaşından sonra yeni parti motorlar gelecekmiş belkide onların gelmesiyle aksesuarlarda gelir. bende yoshimura sticker ile sakal ve far için uygun bir çerçeve bekliyorum :) ha birde ixil'in güzel bir egsozu var fiyatıda tahminim uygun olur onuda çok beğendim, ybr için satılan kompleleri 300tl yi bulmuyor bizimkide aynıdır sanırım. resim yüklemeyi bilemedim onu söylerseniz iyi olur.http://www.hondagrom.net/forums/27-grom-builds/2672-bubba-s-build.html bu sitedeki msx te dediğim egsoz var. ayrıca buradaki demirde koltuğun altından bağlanmış.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
sahibinden.com da bir kişi satıyordu demiri ama 250tl gibi çok abartı bir rakamdı. bakalım bu yılbaşından sonra yeni parti motorlar gelecekmiş belkide onların gelmesiyle aksesuarlarda gelir. bende yoshimura sticker ile sakal ve far için uygun bir çerçeve bekliyorum :) ha birde ixil'in güzel bir egsozu var fiyatıda tahminim uygun olur onuda çok beğendim, ybr için satılan kompleleri 300tl yi bulmuyor bizimkide aynıdır sanırım. resim yüklemeyi bilemedim onu söylerseniz iyi olur.http://www.hondagrom.net/forums/27-grom-builds/2672-bubba-s-build.html bu sitedeki msx te dediğim egsoz var. ayrıca buradaki demirde koltuğun altından bağlanmış.

Linkteki demirin aynısı bende var 1-2 sayfa geride... Ben demiri 165 tl ye taylanddan getirttim ebayden. İxil eksoz felan zor hocam türkiyede 2 tane GPR var 1 i bende 1 ide Mototal in sahibinde zaten. Daha msx için akrapovic felan yokken ixil hele komple boğazdan eksoz hayal.

Ayrıca honda bayii msx e aksesuar sağlamayacağını belirtmişti bana, bilemiyorum ilerde ne olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Buyrun eksozun bir resmi

xD1EaId.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
75
Katılım
12 Ara 2014
Mesajlar
24
Kilimandjaro bu e bay dan siparisi nasil verdin? Kac gunde geldi? Guvenlimiydi? Yoshimuranin stickerini alayim diyorum ama cesaret edemiyorum. Bu alisveris isini bi anlatsana :) ixil in egzozu Turkiyede var ama bogaz kismi uyarmi bilemiyorum. Sahibinden com da istanbul ve izmirdeki bayiler satiyolar. Orada arkadaslar varsa bi arastirsalar iyi olur. Belki uygun bisey vardir.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Kilimandjaro bu e bay dan siparisi nasil verdin? Kac gunde geldi? Guvenlimiydi? Yoshimuranin stickerini alayim diyorum ama cesaret edemiyorum. Bu alisveris isini bi anlatsana :) ixil in egzozu Turkiyede var ama bogaz kismi uyarmi bilemiyorum. Sahibinden com da istanbul ve izmirdeki bayiler satiyolar. Orada arkadaslar varsa bi arastirsalar iyi olur. Belki uygun bisey vardir.

Öncelikle ebay zaten gittigidiyorun uluslarası olanı ve genellikle sadece paypal kullanıyorlar bu da benim için yeterince güvenli, ben binlerce dolar değerinde zippolar ufak ev aletleri kalemler araba aksesuarları yedek parça bir sürü şey getirdim hiçbir problem yaşamadım zaten şöyle oluyor siparişi veriyorsunuz karttan para kesiliyor ama satıcıya siz onay verene kadar havuzda duruyor

Biraz uzun sürebilir gelmesi yalnız benim 45 günü bulanlar oldu eğer tez canlıysanız bulaşmayın onun dışında herhangi bir internet kullanımına açık kredi kartınızı paypala tanıtıp sonrasında alışveriş yapabilirsiniz dikkat etmeniz gereken şey Shipping bölümündr türkiyeye gönderim ve ücretine bakmalısınız bazen kargo parası üründen fazlaya geliyor :)

Kargoda paypalda kayıtlı olan adresinize yolluyorlar olası bir hırsızlığa mahal vermemek için...

Başka sorularınız varsa sorabilirsiniz
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
2
Linkteki demirin aynısı bende var 1-2 sayfa geride... Ben demiri 165 tl ye taylanddan getirttim ebayden. İxil eksoz felan zor hocam türkiyede 2 tane GPR var 1 i bende 1 ide Mototal in sahibinde zaten. Daha msx için akrapovic felan yokken ixil hele komple boğazdan eksoz hayal.

Ayrıca honda bayii msx e aksesuar sağlamayacağını belirtmişti bana, bilemiyorum ilerde ne olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

Buyrun eksozun bir resmi

http://i.imgur.com/xD1EaId.jpg

egzozsu islam abiden mi aldın? Lacivert msx i var
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
arkadaşlar Merhaba,
Öncelikle kazasız belasız yollar dilerim.

Msx-125 daha Türkiye'ye giriş yapmadan bende takip etmeye başlamıştım lakin ilk alanlardan olmak istemedim herkesin beğendiği fakat kimsenin yanaşmadığı bir motosiklet bu benimse hala aklımı kurcalıyor.

Uzun mesafe için ne kadar kullanışlı olduğunu sormak istiyorum.
Kaç km yaptınız bu zamana kadar ne gibi sorunlar yaşadınız. (aea lastik problemini söylemişti. o videoyu seyrettim.)
Sahibinden.com da da bakıyorum ilanlarına kmsi düşük olup satan sayısı gerçekten çok fazla bizim forum dışında da sorun yazan çok görmedim.

Msxi şehir içinde işe gidip gelirken sadece haftada bir 200-300 km mesafeler için önerir misiniz ?
Günlük kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum fakat kullanıcı olarak sizin de değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
arkadaşlar Merhaba,
Öncelikle kazasız belasız yollar dilerim.

Msx-125 daha Türkiye'ye giriş yapmadan bende takip etmeye başlamıştım lakin ilk alanlardan olmak istemedim herkesin beğendiği fakat kimsenin yanaşmadığı bir motosiklet bu benimse hala aklımı kurcalıyor.

Uzun mesafe için ne kadar kullanışlı olduğunu sormak istiyorum.
Kaç km yaptınız bu zamana kadar ne gibi sorunlar yaşadınız. (aea lastik problemini söylemişti. o videoyu seyrettim.)
Sahibinden.com da da bakıyorum ilanlarına kmsi düşük olup satan sayısı gerçekten çok fazla bizim forum dışında da sorun yazan çok görmedim.

Msxi şehir içinde işe gidip gelirken sadece haftada bir 200-300 km mesafeler için önerir misiniz ?
Günlük kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum fakat kullanıcı olarak sizin de değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Ben bi kere boluya bi kerede istanbula gidip geldim Ankaradan rahatsız olmadı totom... istanbula 7 saatte boluya 3 saatte gittim molalar dahil...
Hergün çıkarıyorum en az 20-30 km yapıyorum günde herhangi bir yorulma olmuyor şehir içinde
Valla lastikler bana hiç problem olmadı deli gibide yatıyorum virajlarda sert frende yapıyorum kötü kullanmama rağmen vee rubberları ben sevdim 29 psi basıyorum. Kış sebebiyle michelin city grip winter taktırdım ama yazın direk vee rubberlara dönücem bence lastikte bi sorun yok...
Frenles acayip yeterli ön arka disk ve hiçbir problem olmadı şuana kadar
Onun dışında şuan 6400 ü devirdim km olarak yakıtı az 100 kmde 1.8/2.0 litre dolaylarında
Artçılı kullanıyoruz bir rahatsızlığımız yolda kalmışlığımız olmadı
Başka ne söyleyebilirim bilmiyorum ama bence güzel bir motor heryere girip çıkıyor üstelik ground clearance (yani altı) yüksek bence ben baya offroad sayılabilecek kadar ormana sokuyorum diyebilirim...
Hava soğutmalı olmasına aldanma tam far grubuyla ön çamurlupun orası sanki bilerek yapılmış ve motora direk hava geliyor 20-30 u geçtiğin andan itibaren ben tek kontak benzin bitinceye kadar 240 ve sonra 2-3 dklık benzin aldıktan sonra hiç beklemeden bi 240 daha yaptım sen düşün...
Alıp satanlar muhtemelen bi çoğu şekli için yada başlangıç için alıp 1000-2000 gibi elden çıkarmak istiyorlar
Ha birde kışın çoğu kişi binmez zaten şuan herkesin satmaya çalışması doğal kışın satıp yazın aynısını alanlar var... Tercih meselesi
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Ben bi kere boluya bi kerede istanbula gidip geldim Ankaradan rahatsız olmadı totom... istanbula 7 saatte boluya 3 saatte gittim molalar dahil...
Hergün çıkarıyorum en az 20-30 km yapıyorum günde herhangi bir yorulma olmuyor şehir içinde
Valla lastikler bana hiç problem olmadı deli gibide yatıyorum virajlarda sert frende yapıyorum kötü kullanmama rağmen vee rubberları ben sevdim 29 psi basıyorum. Kış sebebiyle michelin city grip winter taktırdım ama yazın direk vee rubberlara dönücem bence lastikte bi sorun yok...
Frenles acayip yeterli ön arka disk ve hiçbir problem olmadı şuana kadar
Onun dışında şuan 6400 ü devirdim km olarak yakıtı az 100 kmde 1.8/2.0 litre dolaylarında
Artçılı kullanıyoruz bir rahatsızlığımız yolda kalmışlığımız olmadı
Başka ne söyleyebilirim bilmiyorum ama bence güzel bir motor heryere girip çıkıyor üstelik ground clearance (yani altı) yüksek bence ben baya offroad sayılabilecek kadar ormana sokuyorum diyebilirim...
Hava soğutmalı olmasına aldanma tam far grubuyla ön çamurlupun orası sanki bilerek yapılmış ve motora direk hava geliyor 20-30 u geçtiğin andan itibaren ben tek kontak benzin bitinceye kadar 240 ve sonra 2-3 dklık benzin aldıktan sonra hiç beklemeden bi 240 daha yaptım sen düşün...
Alıp satanlar muhtemelen bi çoğu şekli için yada başlangıç için alıp 1000-2000 gibi elden çıkarmak istiyorlar
Ha birde kışın çoğu kişi binmez zaten şuan herkesin satmaya çalışması doğal kışın satıp yazın aynısını alanlar var... Tercih meselesi

Cevabın için teşekkür ederim Klimandjaro.
Peki Cub motoru olduğunu 4 vites olduğunu söylüyorlar herhangi bir eksiklik hissettin mi sonuçta 125cc ve 100 km yapması gibi bir beklentimde yok ama.
Motor biraz farklı bir yapı ve karşılaştıracağımız muadil bir modeli dahi yok ülke sınırları içinde o yüzden soruyorum.
Sizce parasının ürünü mü ? 7.000 tl ye ikinci el cbr almak yada sıfır km pulsar almak da aklıma geliyor.

Sizde bu tip bir ikilemde kaldınız mı ?
Msx'i seçmenize etken ne oldu (şekli çok hoş görünüyor onun dışında :) )
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Aslında üstte yazmıştım ama
Almamdaki sebepler:
1-Enjeksiyonlu olması
2-ön arka disk olması
3-tekerleri diğer piyasadaki tüm 125 liklerden geniş olması
4-arka amortisör ortadan olması
5-önde ters maşa olması
6-honda nın bulunduğum yerdeki servis kalitesi (ybr niye almadım çünkü baydar diye bi boktan servis var) bu benim için en önemli etkenlerden biriydi

Şöyle söyliyeyim pek parasının motoru değil 0 alında 7800 küsüre geliyor masraflarla ybr alıp yolunuza bakabilirsiniz ya da cbf150 AMA; ben paketçi motoru istemediğimden evet başka bir önemli hususta benim için şekli ve toplumdaki etrafımdaki insanların tepkisi olacağı için

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------

Msx biraz hobi motoru yani pek pratik değil atıyorum çanta takmak istesen demiri yok parçası pahalı, hani bi 125 likte arayacağın özelliklerin dışında bir motosiklet bu zevk motosikleti diyebiliriz bence.

Pulsar 200 ns çok güzel bir alternatif ama 2. Elde sıkıntı yaşarmısınız bilemem... Birazda bu sebeple benimde tercihim honda oldu...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

Ha buarada motor 105 rahat (yani ben düz yolda 95-105 arası hız değiştirerek gidebiliyorum boşsa yol) 115 de üstüne yatarsan görüyor benim yokuş aşşa ve üstüne yatarak 124 son hızım (tabiki dikkatli olmak ve bunları denememek en iyiside yapmış olduk bi kere affola)
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Merhaba arkadaslar
Cuma gunu bende msx125 sahibi oldum eglenceli bir motor ve bence olumlu yonleri cok aynalar haric.
Benden onceki sahibi yakin arkadasimdi wiwi marka egzost takmis ses olarak ruh haline gore sikabiliyor ve xenon ampul takmis galiba bundan dolayi 1 kez calismadi vurdurmak zorunda kaldim.
Arka canta demiri icin baya arastirmama ragmen ulkemizde yok yurt disindan temin etmem gerekicek onuda nasil yaparim bilmiyorum muadil olsa yaptirabilirmiyiz bilemedim.
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
49
Merhaba arkadaslar
Cuma gunu bende msx125 sahibi oldum eglenceli bir motor ve bence olumlu yonleri cok aynalar haric.
Benden onceki sahibi yakin arkadasimdi wiwi marka egzost takmis ses olarak ruh haline gore sikabiliyor ve xenon ampul takmis galiba bundan dolayi 1 kez calismadi vurdurmak zorunda kaldim.
Arka canta demiri icin baya arastirmama ragmen ulkemizde yok yurt disindan temin etmem gerekicek onuda nasil yaparim bilmiyorum muadil olsa yaptirabilirmiyiz bilemedim.

Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz
Vurdurmak pek iyi olmamış geçmiş olsun onu bence bi düzelttirin sonra darda kalırsınız çalışmaz sıkıntı çıkabilir
Arka çanta demirini ebay den ben getirttim yukarıda resimleri mevcut çantalı halide boş halide...
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
32
Arkadaşlar, motoru sürerken ışıklarda durdum boş vites lambası, gösterge lambası, birden söndü ve ön far birden söndü. Gösterge vs. yeniden yandı ama far bidaha yanmadı. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı dır Sorun nedir acaba motor daha 200 km de.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Arkadaşlar, motoru sürerken ışıklarda durdum boş vites lambası, gösterge lambası, birden söndü ve ön far birden söndü. Gösterge vs. yeniden yandı ama far bidaha yanmadı. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı dır Sorun nedir acaba motor daha 200 km de.
Sigotrlarını kontrol et...
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldiniz
Vurdurmak pek iyi olmamış geçmiş olsun onu bence bi düzelttirin sonra darda kalırsınız çalışmaz sıkıntı çıkabilir
Arka çanta demirini ebay den ben getirttim yukarıda resimleri mevcut çantalı halide boş halide...

Tesekkur ederim..
Acaba Normal ampulu aydinlatmiyormu ki xenon takmislar sahsen vurdurmak hosuma gitmedi zaten cin mali motor olsa acimam :)
cantali hali hosuma gitti zaten arada sirada esimle kullanicam ikimizde zayifiz sorun olacagini sanmiyorum
Arkadasim motosiklet cami uretiyor inatla sana cam yapicam dedi bakalim nasil bisey cikicak ortaya
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
94
Selam arkadaşlar,

Ben de geçen ay Kırmızı bir msx alarak katıldım aranıza. Forumdaki bilgi paylaşımı gerçekten çok güzel. Teşekkürler hepinize. Malum kış aylarında olduğumuz için fazla kullanamadım henüz ancak 100 km civarı bir deneyimim oldu. Motor gerçekten çok keyifli. Ufak olması,kontrolün tamamen sizde olduğunu hissetmeniz gerçekten rahatlatıyor. Başlangıç motoru olarak bence çok iyi bir tercih.

Henüz artçılı denemedim ancak çok ağır kişilerde sıkıntı çıkabilir gibi geliyor. Daha çok arkaya kızları bindirmenizi tavsiye ederim :)

Bir de sizin kullandığınız,önereceğiniz bir topcase demirini nereden alabiliriz? Link vs verebilecek olan var mı daha önce alıp takmış olan birisi.
 
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
41
Hosgeldin kaldorein Kilimandjaro nickli arkadasta canta var yukarida resimde gorebilirsin.
Bende canta takmak istiyorum ama turkiyede yok yurtdisindan ebay uzerinden alabilirsin yada bu isi yapan usta bulup yaptirmak ama bi ornek olmasi daha etkili olabilir cogaltilabilir..
Bu gun yaklasik 100 km kullandim ve sehir icinde mukemmel yani ilk motorum degil fakat her zaman hatirlicam bir motosiklet ayrica insanlar surekli soru soruyorlar saskinlik la izliyolar ama alistim garipsemiyorum :)
Bence sehir ici gezmelerde buyuk hacimli motorlardan cok daha atik ve galiba bu motor uzun bir sure benim olucak gibi

Forumda aktif olarak kullanan kac kisiyiz acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

Hocam öncelikle teşekkürler. Sigortaları kontrol et derken nasıl yapicam acaba hiç bilmiyorum neye bakmam lazım.
Selenin altinda akunun yanida iki adet sigorta var onlari kontrol edebilirsin
 
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
32
Hosgeldin kaldorein Kilimandjaro nickli arkadasta canta var yukarida resimde gorebilirsin.
Bende canta takmak istiyorum ama turkiyede yok yurtdisindan ebay uzerinden alabilirsin yada bu isi yapan usta bulup yaptirmak ama bi ornek olmasi daha etkili olabilir cogaltilabilir..
Bu gun yaklasik 100 km kullandim ve sehir icinde mukemmel yani ilk motorum degil fakat her zaman hatirlicam bir motosiklet ayrica insanlar surekli soru soruyorlar saskinlik la izliyolar ama alistim garipsemiyorum :)
Bence sehir ici gezmelerde buyuk hacimli motorlardan cok daha atik ve galiba bu motor uzun bir sure benim olucak gibi

Forumda aktif olarak kullanan kac kisiyiz acaba ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------


Selenin altinda akunun yanida iki adet sigorta var onlari kontrol edebilirsin
Evet dediğiniz sigortalara baktım ama bi anormallik yok gibi ampülde sıkıntı var diye düşünüyorum ervise gidicem artık teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst