sahibinden.com da bir kişi satıyordu demiri ama 250tl gibi çok abartı bir rakamdı. bakalım bu yılbaşından sonra yeni parti motorlar gelecekmiş belkide onların gelmesiyle aksesuarlarda gelir. bende yoshimura sticker ile sakal ve far için uygun bir çerçeve bekliyorum
ha birde ixil'in güzel bir egsozu var fiyatıda tahminim uygun olur onuda çok beğendim, ybr için satılan kompleleri 300tl yi bulmuyor bizimkide aynıdır sanırım. resim yüklemeyi bilemedim onu söylerseniz iyi olur.http://www.hondagrom.net/forums/27-grom-builds/2672-bubba-s-build.html bu sitedeki msx te dediğim egsoz var. ayrıca buradaki demirde koltuğun altından bağlanmış.
Son düzenleme: