- Katılım
- 4 Eyl 2014
- Mesajlar
- 49
arkadaşlar taylanddan koruma demiri siparişim 1 haftada geldi ve herhangi bir ekleme çıkarma yapmadan kuyruğu tutan 4 vida ile kuyruk arasına kolayca oturdu (vidalar kısa düştü artık kuyruğu 8 diş yerine 6 diş tutuyor yakın zamanda uzun vida alacağım ama şimdiden hiçbir problem yok) merak edenler için 69 dolara bedava kargo ile ebayden aldım bi kaç resim



Malum kış elcik korumalar biraz görüntüyü bozsada bana lazım
Hepco becker 30 litrelik çantamıda taktım onun resmini daha sonra eklerim
İyi günler dilerim tüm arkadaşlara
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan
Millete bakma bence benim işimi görüyo az yakıyor ve çok ilgi çekiyor daha ne olsun
Arka fren konusundada zaten arka disk daha küçük... Ben herhangi bi eksikliğini hissetmedim açıkcası



Malum kış elcik korumalar biraz görüntüyü bozsada bana lazım
Hepco becker 30 litrelik çantamıda taktım onun resmini daha sonra eklerim
İyi günler dilerim tüm arkadaşlara
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Bugün özellikle istediğim renk olan kırmızı msx'imi aldım.herkes tepki gösterdi, bu ne ufacık diye.ama ben çok beğeniyorum hala.sürüşü çok eğlenceli.yeni bi çift ayna ve lastikle dahada eğlenceli olacak gibi duruyorarka fren biraz zayıf gibi geldi.sizde bu tip bişey fark ettiniz mi
![]()
Hayırlı olsun güle güle kazasız belasız kullan
Millete bakma bence benim işimi görüyo az yakıyor ve çok ilgi çekiyor daha ne olsun
Arka fren konusundada zaten arka disk daha küçük... Ben herhangi bi eksikliğini hissetmedim açıkcası
Son düzenleme:





