Arkadaşlar merhaba dün eski kasa satın alıp 2 depo toplam 390km kullandım. Satmamak için almıştım fakat çok çok ani nakit ihtiyacım oldu ve bugun satışını başka bir arkadaşa vereceğim. kullandığım 2014 model bir motordu ve üstünde 186cc big bore kit vardı açık hava filitresi gazlı amortisör headers akrapoviç yağlı soğutma sistemi mevcut olup daha 2400km yapmıştı. Tüm orjinal parçalarınıda yanında aldım ve sattığım arkadaşa aynen vereceğim.
Size bahsetmek istediğim 127 km hıza kadar yokuş aşağı yukarı fark etmeden bu aletin cıktığını gördüm gerçekten çok fark var. MSX125 bakarken yeni kasa ve eski kasa motoru olan arkadaşlarla görüştüm ilanlardaki motorlara gittim baktım denedim birçoğunu kullanma fırsatım oldu söyle belirteyim yeni kasanın ön far gurubu hoşuma gitmiyordu ve halada gitmiyor, ayrıca eski kasa biraz daha iyi gidiyor fakat kullandığım katalitik konvektör iptalli yapılmış yeni kasalar eskisiyle aynı gidiyor.
Size bahsetmek istediğim 127 km hıza kadar yokuş aşağı yukarı fark etmeden bu aletin cıktığını gördüm gerçekten çok fark var. MSX125 bakarken yeni kasa ve eski kasa motoru olan arkadaşlarla görüştüm ilanlardaki motorlara gittim baktım denedim birçoğunu kullanma fırsatım oldu söyle belirteyim yeni kasanın ön far gurubu hoşuma gitmiyordu ve halada gitmiyor, ayrıca eski kasa biraz daha iyi gidiyor fakat kullandığım katalitik konvektör iptalli yapılmış yeni kasalar eskisiyle aynı gidiyor.