Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Maxiscooter ne marka ve onunla kıyasla ne gibi farklar var? Bende pulsar kullanıyorum ve scooter düşünüyorum arada da gönlüm buna kayıyor kararsız kalıyorum. Günlük 40-70 km şehir dışı gidiyorum sık sık ve tek düşüncem performansı. Yani 100-110 aralığında rahat gider mi? Aklımda n Max, joyride, medley gibi modeller varken bu da kafamı kurcalıyor.

Öncelikle geç dönüş yaptığım için kusura bakmayın.
Pulsardan sonra Msx sizi kesmez zaten :)

Msx'ten sonra Daelim s3 advance 250 kullanıyorum. İlk motorum da Pcx125 ti.

100-110 km sabit hızla kullanmak istiyorsanız min 250cc scooter bakmanızda fayda var. Ben Daelimden memnunum, alternatif olarak Xmax da düşünebilirsiniz.

90-100 km hız bana yeter derseniz de Pcx125 veya Nmax olabilir.
 
Katılım
2 Tem 2017
Mesajlar
1
Ben almayı düşünen biri olarak yardıma ihtiyacım var.Silivri civarında Msx 125 kullanan varsa bana ulaşabilir mi?
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Öncelikle geç dönüş yaptığım için kusura bakmayın.
Pulsardan sonra Msx sizi kesmez zaten :)

Msx'ten sonra Daelim s3 advance 250 kullanıyorum. İlk motorum da Pcx125 ti.

100-110 km sabit hızla kullanmak istiyorsanız min 250cc scooter bakmanızda fayda var. Ben Daelimden memnunum, alternatif olarak Xmax da düşünebilirsiniz.

90-100 km hız bana yeter derseniz de Pcx125 veya Nmax olabilir.

90-100 km istiyorsa zaten msx 125 uygun neden msx değil de, pcx - nmax tavsiye ettiniz anlamadım?
msx 125 de benim gibi 182cm ve 80 kilo bi adamla 100-110km arası tapagaz gidiyorsunuz (tabi rüzgarsız bir havada), 110 km ve üstüne ancak yine rüzgarsız bir hava ve uzun bir yokuş aşağı gerekiyor, 125 km'yi bu şekilde gördüm

110km üstüne rahat çıkayım rahat gideyim derseniz de msx 125'den uzak durun, scooter olarak xmax ve joymax bu iş için en uygun modellerdir. vitesli derseniz o kadar pulsar kullanmışsınız bence bajaj dominar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
90-100 km istiyorsa zaten msx 125 uygun neden msx değil de, pcx - nmax tavsiye ettiniz anlamadım?
msx 125 de benim gibi 182cm ve 80 kilo bi adamla 100-110km arası tapagaz gidiyorsunuz (tabi rüzgarsız bir havada), 110 km ve üstüne ancak yine rüzgarsız bir hava ve uzun bir yokuş aşağı gerekiyor, 125 km'yi bu şekilde gördüm

110km üstüne rahat çıkayım rahat gideyim derseniz de msx 125'den uzak durun, scooter olarak xmax ve joymax bu iş için en uygun modellerdir. vitesli derseniz o kadar pulsar kullanmışsınız bence bajaj dominar :)
Çünkü arkadaş scooter düşünüyorum demiş, msx de aklini kurcalamış. Pulsar kullanan biri msx ten çabuk sıkılır diyerek scooter tavsiyelerimi yazdim.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Müjdemi isterim! Msx 11.500 TL olmuş, ev alır gibi motor alacağız yakında, 10.400 TL fiyatı daha dün gibi hatırlıyorum, ne güzel :(
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
90-100 km istiyorsa zaten msx 125 uygun neden msx değil de, pcx - nmax tavsiye ettiniz anlamadım?
msx 125 de benim gibi 182cm ve 80 kilo bi adamla 100-110km arası tapagaz gidiyorsunuz (tabi rüzgarsız bir havada), 110 km ve üstüne ancak yine rüzgarsız bir hava ve uzun bir yokuş aşağı gerekiyor, 125 km'yi bu şekilde gördüm

110km üstüne rahat çıkayım rahat gideyim derseniz de msx 125'den uzak durun, scooter olarak xmax ve joymax bu iş için en uygun modellerdir. vitesli derseniz o kadar pulsar kullanmışsınız bence bajaj dominar :)

Aslında olay biraz da alım gücü. Dominar da seçenekler içerisinde biraz ama o fiyatlara çıkmak istemiyorum. Yoksa xmax var kafamda ama o da 16500 2016 modeli. Pulsar ve bir miktar nakit ile olayı kotarmaya çalışıyorum. Nmax yada pcx mantıklı gibi ama benim motoru hala satamadım ve zam gelecek. Gelirse zaten hiç uğraşmam motorla falan gider o paralara şahin, doğan, uno falan alırım. Hiç değilse yağmur çamur derdim ve hız konusunda sıkıntı olmaz. İnsanın içinde motor sevgisi de bırakmadı bu hükümet. Lanet olsun :(
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Aslında olay biraz da alım gücü. Dominar da seçenekler içerisinde biraz ama o fiyatlara çıkmak istemiyorum. Yoksa xmax var kafamda ama o da 16500 2016 modeli. Pulsar ve bir miktar nakit ile olayı kotarmaya çalışıyorum. Nmax yada pcx mantıklı gibi ama benim motoru hala satamadım ve zam gelecek. Gelirse zaten hiç uğraşmam motorla falan gider o paralara şahin, doğan, uno falan alırım. Hiç değilse yağmur çamur derdim ve hız konusunda sıkıntı olmaz. İnsanın içinde motor sevgisi de bırakmadı bu hükümet. Lanet olsun :(
Xmax gibi 250cc maxiscooter düşünüyorsanız ve uzun sure kullanirim hemen satmam diyorsaniz, kullandigim Daelim s3 advance 250 yi oneririm.
Pulsarin üzerine bir miktar ekleyerek düşük km temiz bir s3 bulabilirsiniz. İnternetten biraz arastirin inceleme ve karsilastirma videolari var. Sonrasında karar verirsiniz.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Xmax gibi 250cc maxiscooter düşünüyorsanız ve uzun sure kullanirim hemen satmam diyorsaniz, kullandigim Daelim s3 advance 250 yi oneririm.
Pulsarin üzerine bir miktar ekleyerek düşük km temiz bir s3 bulabilirsiniz. İnternetten biraz arastirin inceleme ve karsilastirma videolari var. Sonrasında karar verirsiniz.

Daelim'i araştırdım ve o sınıftaki en iyi scooter'lerden biri lakin ABS yok. ABS olmayan motor almayı pek düşünmüyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
9
Selam arkadaşlar. @metela bir süredir girememiştim cok guzel olmus çantalar. özellikle yan cantalara bayıldım. kuyruk çantası olarak https://tr.aliexpress.com/item/RIDI...ag-Luggage-Waterproof-Riding/32617711391.html şu çantayı sipariş verdim. 10 gune kadar gelecek gibi duruyor bakalım. yan cantaların linkini paylaşırsan cok sevinirim.

Kendime bir youtube kanalı actım ve İstanbul MSX maceralarımı paylaşıyorum. izlemek isterseniz https://www.youtube.com/user/umutavci/ ayrıca msx ile ilgili 15 arkadaşın oldugu bir whatsup grubuna katıldım. ilgilenen olur ise grup yoneticilerinin telefonunu yollarım.

istanbulda olup msx ile turlamak isteyen arkadaşlar var ise bir etkinlik yapalım diyorum.

https://scontent-otp1-1.cdninstagra...380_775575495949101_1341063272857600000_n.jpg
Geldi mi acaba canta ve varsa foto atabilir misiniz ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

Konuyu bende dirilteyim :) merhabalar bende gecen hafta msx125 imi aldim bi anda oldu motor ararken daha dogrusu biyuma gore motor ararken herkes bu motoru onerdi bende gorunce cok begendim aldim. 2200 de moto ve 9.250 ye aldim. Kirmizi renk. Canta yazilarini okudum bende ama nasil monte edilecek bilgim yok umarim burda yardimci olursunuz bana tesekkurler
 
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
9
arkadaşlar bu başlıkta 110 sayfa görünce cidden ilgi alaka, bilgi paylaşımı gibi bir durum var sanıyordum, tamamen yok demiyorum ama aktif bir paylaşım var sanıyordum, 2005 yılından bu yana üyeyim uzun süredir aktif değilim ama bir konu olursa sonuna kadar da ilgilenmeyi severim en azından forumun mantığı budur, varsa fikrim söylerim, yoksa da okurum, eminim burada 110 sayfa içinde bir sürü insan sorduğum çanta konusunda ucundan kıyısından ya da detaylıca bir bilgisi vardır, ancak paylaşma mantığı olmadığı kesin.

çanta konusu öncesi cevap veren arkadaşlara sonsuz teşekkürler, malesef ki geriye kalan fasa fiso durumu, oku geç mantığı, belki de okumadan geç mantığı, neyse çok uzattım 110 sayfa ama pek ilgisiz bir başlık, sonuçta burada ben de soru sormayı kesiyorum çünkü 5 günde zaten kendi cevabımı buldum, ola ki merak eden olursa diye ben her zaman paylaşımı seven biri olarak burada da paylaşmaktan geri kalmam. Belki birilerine faydam dokunur..

evet ne sormuştum? seleye bağlanacak çanta, bu hafta maggi zincir aldım ve 4 kiloluk zinciri ve kilidini sürekli sırt çantasında taşımak olası bir durum değil, en azından sıkıntı verici bir durum, ayrıca lsatik köpüğü, ufak tefek şeyleri de bu çantada sürekli taşımak istiyordum, bende piyasaya bir bakayım dedim, top case istemediğim için bulduğum en makul çözüm, bizim küçücük artçı selesine ufak bez bir çanta, Kriega Drypack US5 diye bir modele baktım, gittim gördüm ancak us5 yani 5lt olan modeli zinciri anca alıyordu yanına birşey almak istersen us10 olan 10 lt modelini almak gerekiyordu, us5 190 tl us10 ise 310 tl idi, bu fiyatlar gerçekten çok pahalı geldi bana, bilemiyorum o kadar küçük çantalara ben asla bu paraları vermem.
https://static1.squarespace.com/sta...8841650037/kriega-us5drypack1.jpg?format=500w

başka modeller de vardı ama bizim motora uyması zor, ya iri ya da depo çantası şeklinde ve o boyutlara cidden yüksek meblalardı, en azından o parayı vereceğime gider 50-100 tl daha üstüne koyar ikili soft çanta alır, ileride yolculuk için yatırım yapmış olurdum. Neyse ben de çantacılara bakmaya karar verdim. İstanbul'da zilyon çantacı var, evet motor için üretmiyorlar ama üstünde bol klips ya da halkalar olan bir iki model yakalarım dedim, yakaladım da daha gezmediğim birçok çantacı var eminim onlarda da bulabilirim, fiyatlar 60-80 tl arası ve 190 tl'lik çantadan da büyük modeller, sadece üzerinde bazı değişiklikler yapmak, kayış vs. ayarlamak gerekecektir.

http://image.prntscr.com/image/2c3e47b052864a04bc34ba347efb1694.png
tahmini 8-10 lt yi rahatlıkla bulan ister üstten çıtçıt ve fermuarla açılan, ister öndeki klipsden açılabilen çantalar var, su geçirmezler, en azından ağır yağmur hariç ki onun çözümü de çanta kılıfları ile sağlanabilir, başka çeşitlerin de bulunabileceği kesin, deponun üstüne dahi bağlanabilir, kulaklık çıkışı vs. ile de bluetooth u olmayanlar için kulaklık çıkışı da var, bunu bir alternatif olarak da almaya karar verdim, ancak halen acaba motora gerçekten uygun bir çanta bulabilir miyim diye araştırıp tabi ki çinden bir bakayım dedim. Aliexpress de Kriega kalitesinde ve US10 modelinin 3'te biri fiyatına bu çantayı buldum. siparişi verdim.

https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1H_EW...ackage-Multifunction-Saddle-Shoulder-Send.jpg

çanta inceleme videsu da var, neredeyse aynı kalite ve özellikte, dağlar fark olmadığı içinde boşa para vermek istemeyen, marka takıntısı olmayanlar için gerçekten baya iyi bir alternatif. bana 100 tl'ye kargo dahil geldi, gelince bir inceleme daha yazmayı düşünüyorum.

satın almak isteyenler buradan bakabilir. Yalnız benim aldığım yer indirimi bitirmiş fiyatı yüksek olduğu için başka yerin linkini veriyorum umarım aynı üründür diyeceğim çünkü burası çin, bazen taklidin taklidi bile olabiliyor, ancak bir kandırma varsa da open dispute açıp ücret iadesi alabiliyorsunuz hem de ürün sizde kalabiliyor, dürüstlüğünüzü gösterecek foto video gibi delil sunmanız şart n birçok sorunumda sorgusuz sualsiz ücret iademi ya da yeni ürünü tekrar aldım, %90'ndan fazla da sorunsuz alışverişim oldu.
https://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-new-UGLYBROS-motorcycle-rear-bag-multifunction-shoulder-bag-waterproof-cover-road-cycling-package-delivery/32642570956.html?spm=2114.10010108.1000014.9.atm48m&scm=1007.13338.80892.000000000000000&pvid=acff269b-8591-4567-a946-0fb2577b8a49&tpp=1

bunun dışında alternatif isteyen olursa da şu ürün de aklımda kaldı.
fiyatı sebebiyle eledim
https://www.aliexpress.com/item/AMU-Fashion-oxford-saddle-bags-motorcycle-bag-leg-waterproof-moto-tank-bag-mochila-moto-pierna-bolsa/32788962439.html?spm=2114.13010308.0.0.lThDig

boyutlarından emin olamadığım için eledim. zincir harici kapasitesi veya gereksiz büyük olabilir mi düşüncesi oldu
https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-tail-bags-back-seat-of-the-car-bag-pack-riding-road-Part-bag-send-waterproof/32619778339.html?spm=2114.01010208.3.205.lk7mIY&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_10152_10065_10151_10068_436_10136_10137_10157_10060_10138_10155_10062_10156_10154_10056_10055_10054_10059_10099_10103_10102_10096_10147_10052_10053_10142_10107_10050_10051_10172_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10114_10181_10037_10183_10182_10185_10032_10078_10079_10077_10073_10070_10123,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&btsid=923e7891-ecce-40e2-83fb-f5b7b8dddbc5&algo_expid=822b6b7f-e025-4ab6-a6f7-2482faf5ada3-26&algo_pvid=822b6b7f-e025-4ab6-a6f7-2482faf5ada3

alan arkadaşlar olursa umarım burada inceleme yazıp bizi aydınlatırlar. aliexpress'e motorcycle tail bag yazarsanız birçok ürün bulabilirsiniz.

aldığım ürünün inceleme videosu da https://www.youtube.com/watch?v=nL-gMVNL39k, motor üstünde nasıl durduğu da bu video da https://www.youtube.com/watch?v=1EllQwUdg1I

Oncelikle bu kadar emek verip yazmis olmaniz cok guzel kutlarim sizi. Bende boyle bir canta ariyordum ki paylasiminizi gordum aldiginiz çantayla ilgili yorumlariniz nelerdir su anda 90 lira ali ekspreste gayet guzel gorunuyor ancak msx125 e nasil takacagim konusunda bilgim yok yada nasil durduguyla ilgili varsa foto ve bilgi paylasimi yapabilir misiniz ?
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
teşekkürler

şöyle duruyor:
pmUak0HMSJ_pGrP9MQ6eFw.png
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
iki sorum olacak, bizim zincirler o-ring li mi?

ikinci sorum şu videoda o-ring li zincirlerde wd-40 temizleme amaçlı kullanılabilir denmekte, bunu doğru düzgün bu forumda yapan var mı? yani mesela 50bin veya daha fazla km motor kullanıp zincirini wd-40 ile temizleyip bilindik bir marka zincir yağı ile yağlayan(wd-40 ın yağlama amaçlı zincirlerde kullanılmayacağını biliyorum) hiçbir sorun yaşamayan var mı? en azından forumda bu konuyu bu şekilde paylaşan olmuş mu ben bulamadım?
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
56
Selamlar,
ZZR 250 motorumu satıp MSX 125 almaya niyetlendim. Acaba çok yavaş mı kalır, keyif vermez mi diye düşünüyorum.

MSX 125 i kullanma şansım olmadı. Honda esengül de de test motoru yokmuş. Bildiğiniz test sürüsü yapabileceğim bir bayi var mi?
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
Selamlar,
ZZR 250 motorumu satıp MSX 125 almaya niyetlendim. Acaba çok yavaş mı kalır, keyif vermez mi diye düşünüyorum.

MSX 125 i kullanma şansım olmadı. Honda esengül de de test motoru yokmuş. Bildiğiniz test sürüsü yapabileceğim bir bayi var mi?

senin için keyif hız ise keyif vermez, 0-70 çok atik, sonra pek bir şey bekleme.
kullanımı çok kolay ve çok eğlenceli.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
usta yan çantalardan memnun musun, uzun yol gidebildin mi?
çantasız çıktım, 4 günde 800km yaptım, çok eğlendim ama biraz zor oldu haliyle ne arkada ne yanda çanta yoktu.
sele yumuşatmam da 1/4 hava basılmış şişme yastık :D



https://s26.postimg.org/miu862gzd/IMG_20170903_115415.jpg


1100 km bu çantalarla yol ve kamp yaptım, gayet memnun kaldım. Körüklü değil sıradan bir çanta ama baya yük alıyor. Bu arada sele yumuşatmana bayıldım :D sele cidden sıkıntılı ama 100-150 km de bir mola verince sorun ortadan kalkıyor.

yollardaki halim böyleydi.
H0BOlz5aRCuwCr8Yd6f6tA.png
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
Servise sordum motorlarımızın yani msx 125'in zinciri o-ring yok arkadaşlar, daha sık yağlamak gerekiyor mesela ben artık her 250 km de bir düşünüyorum, acaba balata temizleyici sorun çıkartmadan temizler mi? sonuçta oring yok, metal yüzeye sıkıyoruz? umarım çok kısa sürede fikri olan biri çıkar :)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
212
arkadaşlar 2017 1.850 km deki msx imi satıyorum.
kaza darbe boya yoktur.
henüz 2 aylıktır.
fiyat 10.300 tl
ciddi alıcılara ufak bir pazarlık payı vardır.
05365445609
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst