Honda Honda MSX 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
katılıyorum, yağ değişimi çok basit, garanti biter bitmez ya da 10bin geçtikten sonra kişinin kendi değiştirmesi mantıklı.
servisin dediğini aktardım ben, motoru getirme 4000e kadar denildi, sadece 300de bir zinciri yağla dediler.

bu arada kırmızı ışık sebebiyle duran trafikte 10 saniyedir duran kamyonet sinyal ve ayna bakmadan tam kapı hizasında ben 5-10kmh ile giderken sağa hareketlendi, düşürdü. karşılamak istemedi zararı, sinyali vurduktan sonra açtı, ayna deseniz aksesuar zaten. tamamen benim hatam olduğunu söyledi araç şoförü, iyi dedim çocul çocuk olsa da ezseydin hatalı derdin öldürdükten sonra deyip uzatmadım. tutanak falan tuttuk ama 1000km motorun geçmişine de şişirme fiyatlarla hasar yazdırmak istemiyorum.

sol braket kırıldı, sağ ayna çizik, sağ sinyal kırıldı, sağ manet yamuldu. manet, ayna, sinyal değiştirmeme mana oldu, aliexpressten sipariş verdim.
braket gitmese iyiydi. millette vites kolu vs yamulur bizde dökme demir kırıldı 5 kmh hızda


https://s29.postimg.org/6husprhlj/280.jpg
https://s29.postimg.org/4orw1fwev/275_2.jpg

geçmiş olsun, önemli olan sağlık, motor parçaları değişiyor ama insan hasarı kalıcı olabiliyor, size bir şey olmamasına sevindim.

parça fiyatlarını yazabilir misiniz? bilhassa sinyali merak ediyorum, sinyali de çinden mi sipariş ettiniz, orjinal gibi mi uyuyor mudur?
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
geçmiş olsun, önemli olan sağlık, motor parçaları değişiyor ama insan hasarı kalıcı olabiliyor, size bir şey olmamasına sevindim.

parça fiyatlarını yazabilir misiniz? bilhassa sinyali merak ediyorum, sinyali de çinden mi sipariş ettiniz, orjinal gibi mi uyuyor mudur?


teşekkürler. kaza tutanağını işleme almadım şuan için. %50 hata da bana yazarlar "sen neden aracın sağındasın" diye korkuyor ve 3 kuruşluk malzemeler için sigortayı ve motor geçmişini sıkıntıya sokmak da istemiyorum.


braket 92 tl.
manet sinyal ve aynayı çinden söyledim.
gelsinler uyup uymadığını, uyarsa fotoları aktarırım buraya.
bayramda kamp planım vardı yalan oldu, ailenin yanına bilet aldım artık :D
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
orjinal sinyal fiyatlarını merak ediyorum, sizin de seçiminiz uyarsa ben de yedek olarak sinyallerden almak isterim, bu arada ben bu manetlerden aldım ve taktım gayet güzel oldu

https://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-CNC-aluminum-Shorty-Adjustable-Brake-Clutch-Levers-For-Honda-GROM-MSX-125-2013-2015/32765486704.html?spm=2114.13010608.0.0.SIrOQt

tamamdır, bayramdan sonra gelir sanırım. 2 farklı sinyal söyledim, olursa yazarım buraya.
manet olarak ben de onlardan söyledim, bendekinde bir de ayrı olarak yan el koruma gibi bi çubuk var denge topuzundan öne uzanan.

https://tr.aliexpress.com/item/CNC-Aluminum-Motorcycle-Brake-Clutch-Levers-Bar-End-Lever-Guard-Falling-Hand-Protecter-Red-for-Honda/32725288209.html
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
virajlarda nasılsınız gromcular :cherry: nasıl gidiyo motorculuk
 
Katılım
9 May 2017
Mesajlar
15
bu manetleri kullanıdktan sonra yorum yazarsan çok sevinirim. bende alabilirim. koruma olması babında
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
alamadım daha motoru servisten.
düşmeden kaynaklı braket kırılmıştı, değiştirdiler, 1-2 normal, 3-4e geçmiyor vites diyor servis.
sıkıntı olsa 1 ve 2 de de sıkıntı olur diyorum.

1- düşünce bir miktar sıvı akmıştı, benzindir diye önemsemedim, şanzımanla alakalı bir sıvı olabilir mi,
2- vites milini tornaya vermişler, sorun devam ediyor, şimdi mili değiştirelim diyorlar, o da 1.5aymış yurtdışından gelmesi.
3- 2dir servise gittiğimde debriyajın yukarıda kavradığını ve biraz aşağı çekmesini söyledim, ayarı bozmuş da şimdi 3ve4 te debritaj tam ayırmıyor olabilir mi?
4- bu durumlarda en kötüsü "bunu bi deneyelim, olmadı mı şunu deneyelim" diye diye sözde usta herkes. 5-10 la giderken yan yatan motorda utanmasalar motoru açacaklar. mil de olmazsa şanzımana bakıcaz diyorlar. ya mal leş ya usta leş.

önerilere açığım

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

vites mili 150 TL gibi bir fiyat çektiler. yanında ıvırı zıvırı derken 266TL geçirdiler ayak üstü. (vites mili tornadan çıktı, yine sorun gitmeyince orjinalin yerini tutmaz deyip değiştirelim denildi, onun da sorunu çözeceği garanti değil)
yurtdışından gelecek parçalar. 92 lira da önceden braket vardı. 200 lira da garanti işçilik yazarlar.
558TL bir öküzün aniden üzerinize kırması.
kaza tutanağını işleme almadığıma pişman oluyorum... Sözde braket değişip bitecekti.
 
Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar,

İstanbulda haftaiçi akşam yada haftasonu bir Honda msx 125 buluşması düzenleyelim hem sohbet muhabbet hemde motorlarla turlayabiliriz, siz ne dersiniz bu işe? :)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Beyler bu motor konforlu olarak 100-110 km hız yapar mı düz yoksa. Titreşim nasıldır? Belki alabilirim yeni çıkan abs'li modellerden.
 
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
45
Merhaba herkese,
Daha önce birkaç gün kullandığım bir scooterı saymazsak ilk motorum olarak msx 125 almayı planlıyorum. Ataşehir'de ev, iş ve batıda Kadıköy, doğuda Kartal'dan ileri gitmeyi planlamıyorum. Tek endişem motor hacminin küçük olması, sanırım biraz daha teşvik edilmeye ihtiyacım var. İlk motorum olacağı ve etrafımda konuya hakim biri olmadığı için yakınlarda olup ilk aşamada zorunlu olan aksesuar vb. şeylerle ilgili yardımcı olabilecek bir varsa çok sevinirim.
 
Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
15
Merhaba herkese,
Daha önce birkaç gün kullandığım bir scooterı saymazsak ilk motorum olarak msx 125 almayı planlıyorum. Ataşehir'de ev, iş ve batıda Kadıköy, doğuda Kartal'dan ileri gitmeyi planlamıyorum. Tek endişem motor hacminin küçük olması, sanırım biraz daha teşvik edilmeye ihtiyacım var. İlk motorum olacağı ve etrafımda konuya hakim biri olmadığı için yakınlarda olup ilk aşamada zorunlu olan aksesuar vb. şeylerle ilgili yardımcı olabilecek bir varsa çok sevinirim.

Merhaba,
Yaklaşık 1.5 yıldır Ümraniye-Sarıyer (25km tek yön) arası evden işe gitmek için kullandım. Hergün 2. köprüden geçiyorum. Son hız 117km/h'yi görüyorum.
125cc olması sizi aldatmasın. Trafikte kullanımı çok rahat, sürüşü çok kolay. Özellikle yeni başlayacak olan ve trafiğe takılmadan yol almak isteyenler için idealdir.

Bu hafta 250cc'lik maxi scooter aldığım için, severek kullandığım msx'imi satıyorum. 2.el düşünürseniz inceleyebilirsiniz, kendisi bol aksesuarlıdır :)
sahibinden ilan no : 463865681
 
Katılım
26 Kas 2016
Mesajlar
45
Merhaba,
Benim biraz daha gaza ihtiyacim vardi bugun itibariyle almaya karar verdim sonunda. Aksama aliyorum bir sorun cikmazsa. Cok tesekkur ederim gorusun icin ;)
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba, msx in havasını değiştirecek bir lastik almak istiyorum önerileriniz var mı? Gösterişli bir lastik arıyorum.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
212
merhaba arkadaşlar.
pcx 150 kullanıcısı olarak 1 ay önce sattım pcx imi
dün itibariyle msx 2017 almış bulunmaktayım.
kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Merhaba,
Yaklaşık 1.5 yıldır Ümraniye-Sarıyer (25km tek yön) arası evden işe gitmek için kullandım. Hergün 2. köprüden geçiyorum. Son hız 117km/h'yi görüyorum.
125cc olması sizi aldatmasın. Trafikte kullanımı çok rahat, sürüşü çok kolay. Özellikle yeni başlayacak olan ve trafiğe takılmadan yol almak isteyenler için idealdir.

Bu hafta 250cc'lik maxi scooter aldığım için, severek kullandığım msx'imi satıyorum. 2.el düşünürseniz inceleyebilirsiniz, kendisi bol aksesuarlıdır :)
sahibinden ilan no : 463865681

Maxiscooter ne marka ve onunla kıyasla ne gibi farklar var? Bende pulsar kullanıyorum ve scooter düşünüyorum arada da gönlüm buna kayıyor kararsız kalıyorum. Günlük 40-70 km şehir dışı gidiyorum sık sık ve tek düşüncem performansı. Yani 100-110 aralığında rahat gider mi? Aklımda n Max, joyride, medley gibi modeller varken bu da kafamı kurcalıyor.
 
Katılım
20 Tem 2016
Mesajlar
52
Maxiscooter ne marka ve onunla kıyasla ne gibi farklar var? Bende pulsar kullanıyorum ve scooter düşünüyorum arada da gönlüm buna kayıyor kararsız kalıyorum. Günlük 40-70 km şehir dışı gidiyorum sık sık ve tek düşüncem performansı. Yani 100-110 aralığında rahat gider mi? Aklımda n Max, joyride, medley gibi modeller varken bu da kafamı kurcalıyor.

100-110 aralığında rahat gitmez. bolca titreşim var, tapa gaz 70 km sonra yorar biraz.
yokuşta bayılır motor, 70lere düşersiniz.
ancak yine de tavsiye ederim. ben seviyorum. çok eğlenceli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst