Honda motosiklet eğitim merkezi deneyimi olan var mı?

Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
Arkadaşlar, ben buraya kasım ayı içerisinde gitmeyi düşünüyorum. Daha önce katılan arkadaşlar şayet varsa, görüşlerini belirtebilir mi?
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
Anlaşılan pek kimsenin malumatı yok. önümüzdeki günlerde bu eğitime katılıyorum. o zaman herkese anlatabilirm.
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
ben gecen mart tı sanırım katıldım.vıteslı hıc kullanmadıgım ıcın zorlanacagımı dusundum ama 1 asamaya gelenler genlde bılmıyorlar yada az.bana cok faydalı oldu.hatta 2.kurada gıtmeyı dusunuyorum.:cat:
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
Açıkçası bende 2 ay öncesine kadar vitesli felan bilmezdim. Enginer6 kardeşim sağolsun, hem motorunu bana sattı hem de öğretti. Açıkçası bende biraz mütereddit kaldım, bu eğitime karar verirken, 1 mi 2 mi diye...sonra 2 de karar kıldım çünkü az buçuk trafiğe çıkabilecek kadar kullanabiliyorum. Açıkçası honda dan bu eğitimi alıpta "ah param gitti!" diyeni, sanal alemde görmedim duymadım. bekleyip görelim. Ne imiş ne değilmiş tafsilatlı belirtirim.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
28
ben 2005 yılında gitmiştim.hiç motor kullanmadığım için scooter verirler zannediyordum ama direkt cg 125 titan verdiler.şimdi cbf 150 var sanırım.önce teorik sonra pratik eğitim var.bol bol motosiklet kullanıyorsunuz.iki gün için yaklaşık 80 km idi.devamlı kukalar ile parkuru değiştirdiler.ikinci günün sonunda çok şeyler öğrendim ve bir de sürprizleri olmuştu.cbf 900 hornet- cbx750- cbf 600 ve cbr 125 kullandırtmışlardı bize ve hepimizin ağzı kulaklarına varmıştı... öğlen yemeği ve servis te sağlıyorlar.verdiğiniz paraya değer buna inanın...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Cok dogru bir secim yapmissiniz.
Kesinlikle memnun kalacaksiniz. Ilerleyen egitimleri de almanizi tavsiye ederim :cat:
Size cok sey katacaktir.
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
60
Arkadaşlar, ben buraya kasım ayı içerisinde gitmeyi düşünüyorum. Daha önce katılan arkadaşlar şayet varsa, görüşlerini belirtebilir mi?

şiddetle tavsiye ederim, inanılmaz teknikler öğretiyorlar, ben gittim, belirli kilometrelerde bir düzenli gitmek gerekli. 4 kur var, inan yılların motorcuları 1. kurdaki harekelerde bile zorlanıyor. 9-17 arası iki gün 280ytl yeme içme benzin, servis, aralarda içecekler vs dahil. kotu giy git gerisi onlara ait. düşünce hemen revire götürüyorlar kontrole sokuyorlar, kesinlikle çok profesyonel. hocalar japonya hondada eğitim almışlar, hurafe yok tamamen doğruları öğretiyorlar, düzenli olarak gitmeye de devam edeceğim. tavsiye ederim.

ayrıca eğer honda motosiklet alırsanız verdiğiniz parayı da iade ediyorlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
125
şiddetle tavsiye ederim, inanılmaz teknikler öğretiyorlar, ben gittim, belirli kilometrelerde bir düzenli gitmek gerekli. 4 kur var, inan yılların motorcuları 1. kurdaki harekelerde bile zorlanıyor. 9-17 arası iki gün 280ytl yeme içme benzin, servis, aralarda içecekler vs dahil. kotu giy git gerisi onlara ait. düşünce hemen revire götürüyorlar kontrole sokuyorlar, kesinlikle çok profesyonel. hocalar japonya hondada eğitim almışlar, hurafe yok tamamen doğruları öğretiyorlar, düzenli olarak gitmeye de devam edeceğim. tavsiye ederim.

ayrıca eğer honda motosiklet alırsanız verdiğiniz parayı da iade ediyorlar.

Calm Rider; bu ifaden açıkçaı beni biraz korkuttu:silent: neden? çünkü ben 2.seviye eğitim için başvuru yaptım. Şİmdi eğitim açıklamasına göre OK, sorun yok gibi gözüküyor, ama umarım kapasitemi aşan bir seviyeye başvuru yapmamışımdır. (yukarıda da belirttiğim gibi yaklaşık 2 aydır düzensizde olsa motor kullanıyorum, bundan önce trafik tecrübem -arabada dahil olmak üzere yok-, motorlada yeni yeni trafiğe çıkabiliyorum) Ne de olsa haddimizi bilmek gerekli :)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Ben de 2000 km'lik scooter tecrübesinden sonra gitmiştim ama vites olayını öğrendikten sonra hakikaten sıkıcı gelmişti.Fakat yine de bir çok hatamı gösterdiler ve de düzeltme şansı buldum.Orada öğrenilen en ufak bir şeyi trafikte hiç beklenmeyen bir yerde kullandığını görüyorsun ve de iyi ki gitmişim diyorsun.
Ama senin yerinde olsam ben yine 1. kurdan başlardım.Sen orada yazılanlara bakma.Parkurları cidden zorluyor.Eğerki öğrettikleri teknik ile yapmazsan parkuru zor tamamlarsın:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
60
Ben de 2000 km'lik scooter tecrübesinden sonra gitmiştim ama vites olayını öğrendikten sonra hakikaten sıkıcı gelmişti.Fakat yine de bir çok hatamı gösterdiler ve de düzeltme şansı buldum.Orada öğrenilen en ufak bir şeyi trafikte hiç beklenmeyen bir yerde kullandığını görüyorsun ve de iyi ki gitmişim diyorsun.
Ama senin yerinde olsam ben yine 1. kurdan başlardım.Sen orada yazılanlara bakma.Parkurları cidden zorluyor.Eğerki öğrettikleri teknik ile yapmazsan parkuru zor tamamlarsın:cat:

Myhen haklı sevgili Anil.B 3,000km yapınca GS2 ye yazılın diyor eğitim merkezi, gerçi konular GS1 ile aynı fakat GS2 de parkurları daha da daraltıyorlar, biraz daha zor ama pek farkı yok.sen bilirsin. asıl olay GS3 ben de ona gideceğim, büyük motorlar ile sanki moto GP pilotu eğitimi gibi bir eğitim o. sana başarılar, mütfiş keyif alacağını şimdiden söylemek isterim.
sevgiler.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
"alperiz" nickli arkadaşım Alper qeçen haftalarda kur 2' ye katıldı we 125zn' den cbr 600' e qeçiş yaptı...bilqine...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Tavsiye ederim çok faydasını görüceksin.Bende katıldım ve çok işime yaradı.
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
"alperiz" nickli arkadaşım Alper qeçen haftalarda kur 2' ye katıldı we 125zn' den cbr 600' e qeçiş yaptı...bilqine...

Demekki eğitiminden fazla birşey kazanamamış :) öğrendiklerini iyi uygulaması için bir süre daha önceki motosikletine devam etmeliydi bence

Açıkçası bende 2 ay öncesine kadar vitesli felan bilmezdim. Enginer6 kardeşim sağolsun, hem motorunu bana sattı hem de öğretti. Açıkçası bende biraz mütereddit kaldım, bu eğitime karar verirken, 1 mi 2 mi diye...sonra 2 de karar kıldım çünkü az buçuk trafiğe çıkabilecek kadar kullanabiliyorum. Açıkçası honda dan bu eğitimi alıpta "ah param gitti!" diyeni, sanal alemde görmedim duymadım. bekleyip görelim. Ne imiş ne değilmiş tafsilatlı belirtirim.

Vitesli motosiklet kullanabiliyorsan GS2'den başlamanı tavsiye ederim. Hatta kitapçılarda Hondanın Motosiklete dair diye bir kitabı var önce okuyup eğitim hakkında bilgi sahibide olabilirsin. Ben 1500km tecrübemle gittim şu an 2700km deyim eğitim iyi ve kaliteli fakat konaklama yeri biraz vasat ama şu an değişmişte olabilir. Katılmanı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Demekki eğitiminden fazla birşey kazanamamış :) öğrendiklerini iyi uygulaması için bir süre daha önceki motosikletine devam etmeliydi bence

250 cc witesli deneyimi de olan arkadaşım, sonradan qörme, meraklı, yarışçı SS binicilerinden olmadığı için qeçişinde pek hata olduğunu düşünmüyorum...Unutmayın ki bazı insanlar ara qazındaki haz için bile 13.000-YTL. werip SS alabilirler...Zewk meselesi sanırım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende katılmayı düşünüyorum . hem 2 tane de dayı buldum ordan :p uygun bir zamanda gidecem insallah .
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
"alperiz" nickli arkadaşım Alper qeçen haftalarda kur 2' ye katıldı we 125zn' den cbr 600' e qeçiş yaptı...bilqine...


gençlere kötü örnek olmayalım kaan.. ben iyi bi örnek değilim :) ::smartass::

Demekki eğitiminden fazla birşey kazanamamış :) öğrendiklerini iyi uygulaması için bir süre daha önceki motosikletine devam etmeliydi bence

bence tanımadığın kişiler hakkında yorum yapma.. 250cc ile motor hayatına başlamış ama ailevi sebeplerden dolayı 125zn aldırmış biri olarak, ayrıca aldığım honda eğitimden oldukça faydalanmış biri olarak, hatta 1 ayda 600f ile 500 km'den fazla yol yapmış biri olarak gayet mutluyum.. allah herkese nasip etsin :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
gençlere kötü örnek olmayalım kaan.. ben iyi bi örnek değilim :) ::smartass::



bence tanımadığın kişiler hakkında yorum yapma.. 250cc ile motor hayatına başlamış ama ailevi sebeplerden dolayı 125zn aldırmış biri olarak, ayrıca aldığım honda eğitimden oldukça faydalanmış biri olarak, hatta 1 ayda 600f ile 500 km'den fazla yol yapmış biri olarak gayet mutluyum.. allah herkese nasip etsin :cat:

Ben GS2 kursunda hocalardan aldığım izlenimi yansıttım bunun için yazdım hatta benimle birlikte eğitim alan başka bir arkadaş vardı o da GS1'den sonra 125cc'den cbr600'e geçmiş. Bence insanların kafasında şöyle bir düşünce oluşmamalı bu eğitimi alıp insan kendini birden 600cc'ye geçmeye yeterli görmemeli (istisnalar olabilir) Yazdığın Üsteki yazıyla biraz çelişmiş gibi geldi ama neyse kazasız, belasız sürüşler dilerim. Önemli olan bu zevki ömür boyu yaşamak. Saygılar.

Not: Sanırım Murat yada Deniz Hoca idi verdiği bir örneği paylaşayım biri eğitime gelmiş benim 50.000km tecrübem var deyip işe girişmiş ve dönüşte motosikleti yatırmış :) yani bu iş öyle 500-1000km tecrübeye bakmaz.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Alperiz arkadaşım sen belki istisna olabilirsin ama normalde hayatında sadece 125'lik scooter kullanmış bir insan değil güvenli sürüş 2'yi 1-2-3-4-yolculu diye hepsini sıradan alsa yine de 600'e geçmesi sağlıklı değil.Allah sana kaza bela vermesin motorun da hayırlı olsun ama gördüğüm kadarıyla eğitimden sonra kişi istediği motora geçer diye bir izlenim oluşmuş.Arada en az bi 250cc vitesli olması lazım.Bence böyle bir geçiş uygun değil...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst