Honda İnnova mı ?? Monial 100UkH mı ??

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
arkadaşın acemi olduğu ve ilk motorunu almak istediği belli. sevgili arkadaşım, iki motor arasında hem kalite hem de fiyat farkı var. bütçeni de söylersen daha isabetli fikir ve öneriler verebiliriz site ahalisi olarak. bu kadar farklı iki markayı karşılaştırmak istediğine göre henüz ne kadar para ayıracağını da belirlememişsin gibi geldi bana. her ne alırsan al kazasız sürüşler dilerim kendi fikrim honda alman.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
239
Para yetiyorsa tabiki innova. Bu arada başka model öneren arkadaşlar olmasa şaşardım. YBR, CBF al diyen mutlaka olacaktır. Ben bu modelleri çok sıradan ve keyifsiz buluyorum, tercih senin.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Dedik innova al diye ama innovanın servis bakım maliyeti ve yedek parçası pahallıdır örnek arka 2 sinyali 140 tl dir aynı sinyal cbf 1000 cbf 600 cbf 500 gibi modellerdede kullanıldıgı için pahalı, marş motoru 425 tl grenajların başına bişiy gelirse 250 tl yan parça başı, innovanın 2 sinyaliyle bi mondial toplarsın maddi durumun iyiyse düşünme..al
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Dedik innova al diye ama innovanın servis bakım maliyeti ve yedek parçası pahallıdır örnek arka 2 sinyali 140 tl dir aynı sinyal cbf 1000 cbf 600 cbf 500 gibi modellerdede kullanıldıgı için pahalı, marş motoru 425 tl grenajların başına bişiy gelirse 250 tl yan parça başı, innovanın 2 sinyaliyle bi mondial toplarsın maddi durumun iyiyse düşünme..al

EEee hangisini aldın..2 sinyal 140 tl...marş motoru 425 tl gerçekten çok yüksek rakamlar.. Arabadan pahalı.. Napacan ne olacak cup ile yakın mesafe binecen zaten. Al bi mondial hemde 2 tane...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
İkisi arasında tabi ki Innova. Ben sana başka bir şey önereyim, bilmeden anlamadan alay edenlere bakma benim motordan al (125 cc) Honda ile arada 1600 TL'lik fiyat farkı var. Honda daha iyidir tabi ki ama 1600 TL kadar daha iyi değildir emin ol. Cup motorlar içinde fiyat performans'ta en iyi motor Kymco'dur.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Aklın varsa aman İnnova almayasın sakın haa öyle bir hata da bulunma git Al bi mondial bak keyfine sorunludur bizim aletler kronik sorunları var hep...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst