- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 920
arkadaşın acemi olduğu ve ilk motorunu almak istediği belli. sevgili arkadaşım, iki motor arasında hem kalite hem de fiyat farkı var. bütçeni de söylersen daha isabetli fikir ve öneriler verebiliriz site ahalisi olarak. bu kadar farklı iki markayı karşılaştırmak istediğine göre henüz ne kadar para ayıracağını da belirlememişsin gibi geldi bana. her ne alırsan al kazasız sürüşler dilerim kendi fikrim honda alman.