Honda için yağ önerisi

Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
arkadaşlar 2017 model honda cbr 250r var ve buna 10w40 5100 Koyuyordum motul varmı yağ önerisi olan 7100 10w40 koyarsam ne olur gazlamayı seviyorum 7100 10w40 motul önerirmisiniz ve üretim tarihi 2020 olsa bisi olurmu varmı aldığınız önerdiğiniz bir yer
 
Katılım
15 Eyl 2019
Mesajlar
309
https://www.youtube.com/watch?v=t7yxox-t2Hs

Videoda usta da anlatıyor. Rulmanlı kara düzen krank kullanıyor cbr250. Cbr 250 için full sentetik yağ çok zararlı. İyi bir yağ kullanmak istiyorsanız Castrol power t1 10w40 yarı sentetik yağa geçebilirsiniz.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Ipone 10w30 yarı sentetik. Servis kitapçığını indirip detaylı göz atın
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
evet arkadaşlar bende merak ediyorum 10w 40 5100 motul koyuyordum fakat ne koymalıyım sormak istedim benden önce hep 10 w 40 5100 motul koyulmus vitesler sert titreme biraz fazla olması gerektiğinden ne koyalım en son ne önerirsiniz malumunuz parçalar cok ta ucuz değil günümüzde yağlarda yani bozulmayacak ve sıkıntı etmeyecek ne önerirsiniz 2017 cbr 250r sahibiyim
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Kullanma klavuzundaki yazan yağı (10W-30) kullanın.Hamamatsu'daki mühendis abiler o kadar kafa yorup yazmışlar kitapçığa :cherry:

rzgf3a7.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst