Selam arkadaşlar.. Yazdığım yorum sayfada çıkmadı neden se? Yeniden yazmak istedim.
Sonunda FİZZZY 'me dün kavuştum. Çok seri ve kullanışlı bir motor. Rodajdasın 50-60 km yi geçme dediler de.. motor görünüye göre epey seri ben ne yapayım.. Tek eksiği sele biraz sert ama dogru oturuş pozisyonunda sorun yok. Şehir içi bence fiyatına göre ideal.. Ls2 çeneden açılır kaska ve motora alışmak zaman alabilir ama bence herkesin bir SCOOTER'ı olmalı.. Kullandıkça görüşlerimi paylaşırım.. Saygılar
Sonunda FİZZZY 'me dün kavuştum. Çok seri ve kullanışlı bir motor. Rodajdasın 50-60 km yi geçme dediler de.. motor görünüye göre epey seri ben ne yapayım.. Tek eksiği sele biraz sert ama dogru oturuş pozisyonunda sorun yok. Şehir içi bence fiyatına göre ideal.. Ls2 çeneden açılır kaska ve motora alışmak zaman alabilir ama bence herkesin bir SCOOTER'ı olmalı.. Kullandıkça görüşlerimi paylaşırım.. Saygılar