Honda Honda Fizy 125 (2012 Model) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Selam arkadaşlar.. Yazdığım yorum sayfada çıkmadı neden se? Yeniden yazmak istedim.
Sonunda FİZZZY 'me dün kavuştum. Çok seri ve kullanışlı bir motor. Rodajdasın 50-60 km yi geçme dediler de.. motor görünüye göre epey seri ben ne yapayım.. Tek eksiği sele biraz sert ama dogru oturuş pozisyonunda sorun yok. Şehir içi bence fiyatına göre ideal.. Ls2 çeneden açılır kaska ve motora alışmak zaman alabilir ama bence herkesin bir SCOOTER'ı olmalı.. Kullandıkça görüşlerimi paylaşırım.. Saygılar
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Seleye zamanla alışıyorsun.yalnız şu var altı alçak tek kişi sorun olmuyor.ama 2 kişi amortisöründe yumaşak olması sebebiyle orta sehpa kasise sürtüyor.Fizyin tek kötü yanı bu.180 km.de 4.65 lt.benzin yaktı.buda 100 km.de yaklaşık 2.6 lt. Benzin demek.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah'ın izniyle 950 km.yi devirdim.Yarın sabah ilk iş olarak servise gidip 1000 km.bakımını yaptıracağım.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SelamunAleyküm.bu sabah motorun ilk bakımını yaptırdım.çok şükür.Sadece yağ değişti.Lastik hava basıncına bakıldı.frenler kontrol edildi.sinyal ve farlara bakıldı.28 TL. Yağ parası ödedim çıktım.bir daha ki bakım 4000 km.de
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Mert selam.. 60 km deyim.. Fizzy dediğin gibi bakım masrafı oldukça az bir motormuş. 4000 km bakımıda ucuzmuş. (servis görevlisi söylemişti.) Motor oldukça seri ve kullanımı kolay. Giderek motor kullanmaya alışıyorum.. Adını beyaz güvercin koydum..:))
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumla 1000 km.yi devirdim Allah'ın izniyle.Genel olarak memnunum fiziym'den.Mükemmel değil farkındayım.Spacy 110 bundan daha kaliteli,yakıtı daha az.Honda tr. Spacy'in kasasına bunu yapsaymış harika olurmuş.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Mert Selam.. 1000 Km bakımından sonra motorun performansında belirgin bir artış oldu mu? Rodaj da diye 60 km yi geçmiyorum. Ancak Rodaj sonrasında hızlanma süresini ve çekiş kuvvetinde değişiklik olup olmayacağını merak ediyorum. Teşekkürler,
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam hyorumez. 1000 km.den sonra hızda vede performansda herhangi bir artış görmedim.zaten gerekde yok.Rahat 90-100 km/h hız yapıyor.Daha fazla yaparmı denemedim.Fizy gibi ufak tekerli scooterlerde ideal hız 60-70 km/h dır. Üstü tehlikelidir bence.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Tekrar merhaba.. 130 km de yaklaşık 4 lt yakıt tüketmiş. Motor rodajdan çıkınca daha az mı yakıyor.. Paylaşırsan memnun olurum. Teşekküler,
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fazla agresif kullanıyorsan normaldir.gaza ne kadar çok yüklenirsen sana geri yakıt olarak gelir.benim yakıt tüketimim geçmiş mesajlarımda mevcut.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Yakıt bana da biraz fazla geldi.. Ancak geçen sefer pompacı full den biraz eksik koymuştu. Bu defa en üstteki demir cubuk hizasına kadar doldurdu. 4 litre aldı.. Bakalım bir dahaki sefere ne kadar harcamam olacak. Göreceğiz..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benzin olayını fazla kafana takma.Yakacağı en fazla 100 km/3lt.dir. O da agresif kullanımda ve trafikte dur-kalkta.onun için fizyin tadını çıkarmaya çalış.boş ver kuruş hesabı yapmayı.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Bence de.. Fizzy nin kullanımı çok rahat. Seri bir şekilde kalkıyor ve aradan kaçıyor.. Yazın bolca motorumun keyfini çıkartmak istiyorum. Yazlık montumu da siparişledim.. Tutmayın beni.. hondaaaa.. benim gömlüm onda :))
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
mondial alınmaz deniyor ama 150 ZNX modeli ile arasında kalsanız ne yaparsınız ?
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
arkadaşlar kendi kendinizi kandırmayın. fizy berbat bir scooter. artık kral çıplak demenin vakti geldi gerçekleri görün derim. sizler böyle yaptıkça, en berbat modelleri aldıkça honda güzel model getirirmi. ben hondanın sh 150 modelinin gelmesini istiyorum, çin çakması berbat fizy değil.
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
cOOL 113 - Arkadaşım - Biz beğendik Fizy aldık.. Nasip olursa sonra daha güzelini alırız. Sen beğenmiyorsun diye ne yapacağız.. Fizyi satıp gökten SH 150 gelsin diye ağzımızı açıp bakacakmıyız.. Nedir senin Fizy takıntın anlamıyorum.. Kötü bir tercih dahi olsa (ki ben Fizy den gerçekten memnunum ) bile bu benim tercihim.. Yanlışmıyım?
 
Katılım
23 Eyl 2011
Mesajlar
28
cOOL 113 - Arkadaşım - Biz beğendik Fizy aldık.. Nasip olursa sonra daha güzelini alırız. Sen beğenmiyorsun diye ne yapacağız.. Fizyi satıp gökten SH 150 gelsin diye ağzımızı açıp bakacakmıyız.. Nedir senin Fizy takıntın anlamıyorum.. Kötü bir tercih dahi olsa (ki ben Fizy den gerçekten memnunum ) bile bu benim tercihim.. Yanlışmıyım?

aslında cool113 de haklı ne kadar güzel modeller var getirmiyor da bu tarz küçük hacimli motorlar getiriyor, tabi uslubü belki yanlış ama doğruluk payı da var yok değil hani :)
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
beğenip almışsınız hayırlı olsun. kazasız iyi günlerde kullanın. ben hakikatten spacy ve fizy gibi tipsiz modele taktım orası doğru. bu modelleri bize layık görenlerede oldukça kızıyorum. şu motorun tipine baktıkça kızmamak elde değil zaten. honda bize neyi layık görüyorsa onu almak çok yanlış, bu işin doğrusu biz neyi istiyorsak onu getirmeleri olmalı. tıpkı amerika ve avrupadaki uygulama gibi yani. güzellikle olmuyorsa boykot ederek zorla bu modelleri getirtmeliyiz. şu anda altındaki motor yerine sh 150 modeliyle turlamak daha keyifli olmazmıydı. sh 150 getirmeleri için ağzınızı açıp bakmayacaksınız , mademki güzel model istiyorsunuz bu çirkin modelleri satın almayacaksınız dostum bu kadar basit. almayınki bu modeller ellerinde patlasın ve desinlerki bu ülkenin vatandaşları artık ne önüne konursa yemiyor. siz bu modelleri aldıkça bizde ağzımızı açıp gökten zembille sh 150 gibi modeller inermi diye bakmak zorunda kalıyoruz. çünkü hondanın güzel model getireceğide yok bu gidişle. işimiz Allah'a kalmış...
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
24
Canım kardeşim.. Bu benim ilk motorum.. İlk motorda böyle küçük ve seri bir motora ihtiyacım vardı.. Gittim sıfır motor baktım bütçeme uygun en mantıklısı buydu bunu aldım.. Benim kızdığım ilk hevesime durup durup bir laf söylemen oldu.. Dünyanın en güzel Scooterı olmadığı malum zaten.. Ama fiyatına-markasına uygun bir motor.. Ankara'da başka motorda yoktu..Günümüzde ahlak anlayışı günden güne kötüye gitmekte.. 2.el bir motor bakıyorsun satmak için 9 takla atıyor.. Motor önden darbe almış - ön panel kırılmış - çocuklar garajda devirmiş diyor.. Güvenemiyorsun ki.. Ben de isterdim PCX gibi yakışıklı bir motorum olsun. Öte yandan bu böyle bir boykotla olacak iş mi? Bence değil.. Genel Distribitörlerine talepde bulunmak lazım..

Neyse.. Hakkını helal et..

Bu arada Fizy ile ilgili bilgileri paylaşayım..

İlk 130 km de yaklaşık 4 lt yakmıştı (Rodaj dandır..)
İkinci 130 km yi devirdim depo yarıda.. Yakıt giderek düşüyor..
Motor oldukça seri..Kalkışlar süper (Rodajdan sonra uçar mı bilmem)
Frenler kampana bak bu kötü diyorlar ama Duruşlar yumuşak ve iyi bence..
Sinyaller oldukça belirgin.. Trafikte görünmek için beyaz renk seçtim.. Bu iyi bişii bence..
Boydan boya koruma demiri taktılar (hediye) bu güzel oldu.. motor sürtecek diye kıvranmıyorsun..

İlk motor için güzel bir tercih bence.. Saygılar..
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese hayırlı Ramazanlar.Fizy'im 1200 km.yi geçti.Bu fiyata alınacak en iyi scooter fizy dir.Varsa daha iyisi onu alın.Ben memnunum motorumdan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst