honda sadece paket servisi yapan firmaları düşünmese birazda normal kullanıcıları düşünse iyi olur artık. ticari amaçlı olup olmadığını bilmem fakat normal bir kullanıcı olarak bu tipsizlik abidesi motoru kullanmak istemem. bu tipsiz motora binmem için onların bana para vermesi lazım.honda pcx modelini getirdiğinde güzel motorlar gelmeye başlayacak demiştim fakat pcx in ardından spacy ve fizy gibi tipsizlik abidesi modeller gelince hondadan tamamen ümidi kestim. spacy ve fizy gibi tipsiz modelleri alan arkadaşlar bana göre hata yapıyorsunuz.bu modelleri almayın aldırmayında pazar paynı kaybetmek istemeyen honda zorlada olsa güzel motorlar getirecektir. ortada hiç ama hiç bir değişiklik ve yenilik yokken honda boyuna zam yapıyor niye alıyorsunuz arkadaşlar başka markamı yok. cbf 150 fiyatı 3100 TL dan azar azar gelen zamla 4.800 TL na çıktı bakıyorsun motora bir civata bile değişmemiş. ne yenilik yaptında zam yapıyorsun arkadaş... honda hiç bir yerde satamadığı tapon modelleri ülkemiz vatandaşlarına çakmaya çalışıyor. yabancı ülkelerde avrupa ülkeleerinde paket servisi yokmu o ülkelere niye bu modelleri kakalamıyorlarda bize getirip kakalamaya çalışıyorlar. son zamanlarda pizzacı ve kebapçıların çok büyük bölümü kymco agility ve başka markalar tercih etmeye başladı. bu resmen ülkemize yapılan bir hakarettir bunu yıllardır söylüyorum ve söylemeyede devam edeceğim.
bu paylaşımı yaparken cümlelerinizin başlangıcına "bence" ibaresini kullanmanız daha makul olurdu, çünkü güzellik ve fiyat göreceli kavramdır bence![]()
S.A Motorun görünüşüne bakarak yorum yapanlar yanılıyorlar.Önemli olan tipi görünüşü değildir.Ben fizyi alalı 20 gün oldu.Nakit 3.100 tl ye. 9 hp çok seri bir motor kalite 10 numara yakıtı 100 km/2.6 lt. Ortalaması var.çinli motorlar zaten 2.500-2.700 tl arası. Şartlar böyleyken Honda yı bırakıp çinli motor mu almalıydım.Bence bu fiyata alınacak en iyi scooter bu.karar sizin.Ayrıca bakım aralığı 4000 km.Bakım masrafı çok düşük
S.A Motorun görünüşüne bakarak yorum yapanlar yanılıyorlar.Önemli olan tipi görünüşü değildir.Ben fizyi alalı 20 gün oldu.Nakit 3.100 tl ye. 9 hp çok seri bir motor kalite 10 numara yakıtı 100 km/2.6 lt. Ortalaması var.çinli motorlar zaten 2.500-2.700 tl arası. Şartlar böyleyken Honda yı bırakıp çinli motor mu almalıydım.Bence bu fiyata alınacak en iyi scooter bu.karar sizin.Ayrıca bakım aralığı 4000 km.Bakım masrafı çok düşük
Arkadaşlar Merhaba.. Scooter almak için iki gündür araştırıyorum. Kafam iyice karıştı. Kymco agility 125 mi yoksa herkesin söylediği gibi Honda al mı? Honda alırsam bütçen Fizy 125 'e yetiyor. İkinci ellerde düzgün bir honda bulamadım. Sizce Fizy 125 almalımıyım.. Acilen birisi bana yardım ederse cok memnun olurum. Teşekkürler
S.A Motorun görünüşüne bakarak yorum yapanlar yanılıyorlar.Önemli olan tipi görünüşü değildir.Ben fizyi alalı 20 gün oldu.Nakit 3.100 tl ye. 9 hp çok seri bir motor kalite 10 numara yakıtı 100 km/2.6 lt. Ortalaması var.çinli motorlar zaten 2.500-2.700 tl arası. Şartlar böyleyken Honda yı bırakıp çinli motor mu almalıydım.Bence bu fiyata alınacak en iyi scooter bu.karar sizin.Ayrıca bakım aralığı 4000 km.Bakım masrafı çok düşük[/QUOTE
Mert Selam, Bende 2 gün önce satın aldım. Senin yorumun kararımda etkili oldu. İlk motor için iyi bir tercih olduğu kanaatindeyim. Henüz teslim almadım.. (Heyecanlıyım..) Bayii ilk 1000 km için Rodaj'a dahi gerek yok dedi. Sen rodaj işini nasıl yapıyorsun. yakıt tüketimi giderek düşüyor mu? ve Fizy den memnunmusun ? bilgi verebilirsen memnun olurum. Teşekkürler
cool113 arkadaşın görüşlerine katılmıyorum, bu fiyatlara alınabilkicek en mantılı scooter bence fizzy dir. tabiki görsellik göreceli bir kavramdır ama verdiğiniz parayı hakedecek bir motosiklet bence fizzy 125...