honda dylan'a bakarmısınız?

Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
oha benim motora neyapmışlar öle iğrenç olmuş bence dylana yakışmamış:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gayet de güzel olmuş.... Hoş durmuş....
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
neresi hoş durmuş yapmayın küçükken bindiğimiz bisikletlere benzemişş :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu motora kötü olmuş demeyin
muhtamelen sakat biri kullanıyordur motoru yoksa keyfinden yapmamıştır böyle
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bencede gayet güzel yalnız jantlar biraz sırıtmış... keşke grenajla aynı renk yapılsaymış...
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Metal çamurlıklar kötü olmuş.Plastik olsa dylanla aynı çamurluk filan daha uyumlu olabilirdi.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Bunun aynısından Burdur'da da var. :)
Ama Honda Dylan degil!! Çelik Wind Hunter 150 :queen:

Arkadaşlar hadi yan tekerlekleri anladım da, ön cam berbat olmuş yaa.. :farao:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Vaayy anaaammm:silent: Scooter ların gralı ne hale gelmiş bööle yaavv:mrgreen: Viraja girmemek üzere tasarlanmış sanırsam:)

Bunun aynısından Burdur'da da var. :)
Ama Honda Dylan degil!! Çelik Wind Hunter 150 :queen:

Arkadaşlar hadi yan tekerlekleri anladım da, ön cam berbat olmuş yaa.. :farao:

Serhat cığım, Dylan larda Ön Cam hızı arttıran bir etkiye sahiptir. Sitemize üye olan bir arkadaşımız, 150+ hız denemesini geçmişti:) tabi burada benim için önemli olan hız değil elbette, cam gerçekten birçok olumsuzluktan koruyor:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
@denizcimuzaffer
Serhat cığım, Dylan larda Ön Cam hızı arttıran bir etkiye sahiptir. Sitemize üye olan bir arkadaşımız, 150+ hız denemesini geçmişti tabi burada benim için önemli olan hız değil elbette, cam gerçekten birçok olumsuzluktan koruyor
Muzaffer abi, demek istedigim camın estetik olmaması.
Oysa scooter'da cam şart! Estetik güzel bir cam taksalar daha iyi olacakmış..
Hele ki Dylan gibi bir scootera hiç gitmemiş bu cam..
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
@denizcimuzaffer

Muzaffer abi, demek istedigim camın estetik olmaması.
Oysa scooter'da cam şart! Estetik güzel bir cam taksalar daha iyi olacakmış..
Hele ki Dylan gibi bir scootera hiç gitmemiş bu cam..

serhat kardeşim emin ol estetigi dusunen o yan tekerleride koymazdı
haa bana gore estetik olarakta guzel işlev olarakta cnk elcikleri koruyan cam yuksek cc'li crusierlar için var genelde dylanada yakısmış yani:wiinkk:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bence sakat yerine özürlü kelimesini kullanalım :wiinkk: güzellikten ziyade fonksiyonel olmuş,ve ince düşünülmüş :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
421
Vaayy anaaammm:silent: Scooter ların gralı ne hale gelmiş bööle yaavv:mrgreen: Viraja girmemek üzere tasarlanmış sanırsam:)



Serhat cığım, Dylan larda Ön Cam hızı arttıran bir etkiye sahiptir. Sitemize üye olan bir arkadaşımız, 150+ hız denemesini geçmişti:) tabi burada benim için önemli olan hız değil elbette, cam gerçekten birçok olumsuzluktan koruyor:cat:

scooterların kralı demişsin hatda gralı demişsin:mrgreen: runnner ları unutmuşsun sanırım :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bence sakat yerine özürlü kelimesini kullanalım :wiinkk: güzellikten ziyade fonksiyonel olmuş,ve ince düşünülmüş :cat:

Özürlü daha kaba... Özür borçlu da değiller bize....

Engelli desek daha iyi olmaz mı?....:wiinkk::cat::rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
evet doğru,bende engelli yazacaktım ama o anda nedense aklıma özürlü geldi,aslında en uygunu engelli :cat: birçoğu da bizden azimli ve becerikli :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst