bu motora kötü olmuş demeyin
muhtamelen sakat biri kullanıyordur motoru yoksa keyfinden yapmamıştır böyle
bu motora kötü olmuş demeyin
muhtamelen sakat biri kullanıyordur motoru yoksa keyfinden yapmamıştır böyle
Bunun aynısından Burdur'da da var.
Ama Honda Dylan degil!! Çelik Wind Hunter 150 :queen:
Arkadaşlar hadi yan tekerlekleri anladım da, ön cam berbat olmuş yaa.. :farao:
Muzaffer abi, demek istedigim camın estetik olmaması.Serhat cığım, Dylan larda Ön Cam hızı arttıran bir etkiye sahiptir. Sitemize üye olan bir arkadaşımız, 150+ hız denemesini geçmişti tabi burada benim için önemli olan hız değil elbette, cam gerçekten birçok olumsuzluktan koruyor
@denizcimuzaffer
Muzaffer abi, demek istedigim camın estetik olmaması.
Oysa scooter'da cam şart! Estetik güzel bir cam taksalar daha iyi olacakmış..
Hele ki Dylan gibi bir scootera hiç gitmemiş bu cam..
Vaayy anaaammm:silent: Scooter ların gralı ne hale gelmiş bööle yaavv:mrgreen: Viraja girmemek üzere tasarlanmış sanırsam
Serhat cığım, Dylan larda Ön Cam hızı arttıran bir etkiye sahiptir. Sitemize üye olan bir arkadaşımız, 150+ hız denemesini geçmiştitabi burada benim için önemli olan hız değil elbette, cam gerçekten birçok olumsuzluktan koruyor:cat:
bence sakat yerine özürlü kelimesini kullanalım :wiinkk: güzellikten ziyade fonksiyonel olmuş,ve ince düşünülmüş :cat: