honda dylan aldım

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
arkadaşlar bir haftadır motorum arızalıydı.(keeway matrix).pazartesi günü sağanak kar yağışına rağmen uzun zamandır almayı düşündüğüm honda dylan ıma kavuştum.bayağı zahmetli oldu ama değdi.2006 model 14000 de aldım.fotoları çekince paylaşacam.:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hayırlı olsun:rendeer:

yine çamlıca'da çay ısmarlıyacakmısın:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerin düz bassın,Dylan'ın Türkçesi sanırım dayı mısın lan:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Güle güle, iyi günlerde kullan; daha eskisinin kutlamasının 40 yıllık hatrı dolmamıştı yalnız:)
Uzun yıllar, uzun yollar dilerim...:rendeer:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hayırlı olsun kazasız belasız
kaç km de ve kaça aldınız merak ettim.
bu arada fotoda isterük.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
adam bi araba aldı aldığına pişman oldu:mrgreen:

çamlıcada beleş çayı duyan bütün MT geldi:queen:

valla çok güzel olmuştu çamlıcada çay sefamız.havalar biraz düzelsin.çıkalım çaylar yine benden tabii.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:32 ----------

hayırlı olsun kazasız belasız
kaç km de ve kaça aldınız merak ettim.
bu arada fotoda isterük.
http://img8.imageshack.us/img8/6100/fotoraf0370.jpghttp://img6.imageshack.us/img6/4765/fotoraf0371.jpg

14 binde aldım 4000 liraya on taksit yaptım.fotoğraf yükleyecem de nereden yüklüyorduk unutmuşum aramaktayım.http://img148.imageshack.us/img148/5825/fotoraf0372j.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hayırlı olsun güle güle kullan honda iyi marka en azından kafan rahat olur belki atlar adanaya gelirsin yazın adanadan selamlar
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
4000 lira ve 10 taksit iyi sartlarda almışın abi. kazasız belasız. makinada düzgün temiz gibi.
bu arada üstünde orjinal lastikler var onlar özelliğini kaybetiştir. en yakın zamanda marka bi lastik tak. ben bu lastiklere 13bin km dayanabildim, sonradan michelin taktım rahata kavuştum. Bu arada bu orjinal lastikleli 2000-4000 km lerde bile nalet olsun diyip değiştirenler var. aman dikkat et yol tutuşu çok düşük bi lastik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst