- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 665
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bir haftadır motorum arızalıydı.(keeway matrix).pazartesi günü sağanak kar yağışına rağmen uzun zamandır almayı düşündüğüm honda dylan ıma kavuştum.bayağı zahmetli oldu ama değdi.2006 model 14000 de aldım.fotoları çekince paylaşacam.